رنگ‌ سفید و جایگزین های آن در دکوراسیون
نوشته شده توسط : مجله دلتا
رنگ سفید یکی از رنگ های پرطرفدار در دکوراسیون منزل است. اما گاهی نیاز است رنگی شبیه به سفید را برای فضای دکوراسیون خود انتخاب کنید تا جلوه ای دو چندان داشته باشد و از بی‌روحی در بیاید. با ما همراه باشید.
دکوراسیون سفید

رنگ سفید یک رنگ دلنشین و پرطرفدار است و قانونی برای استفاده از این رنگ در دکوراسیون وجود ندارد. اما چون اتاق خواب‌های سفید ممکن است بی‌‎روح به نظر برسند، می‌توان طیف‌های گرم‌تری از رنگ سفید مانند شیری را بکار برد. رنگ شیری به دیوارها روشنی و گرما می‌بخشد. در اتاق‌هایی که سفید رنگ هستند می توان با بکار بردن ظروف شیشه ای و نقره، به سادگی تضاد و جذابیت ایجاد کرد. دکوراسیون رنگ سفید به عنوان عاملی برای بزرگ کردن و روشن کردن فضا شناخته شده‌است. با مجله دلتا همراه باشید تا جایگزین‌هایی برای رنگ سفید را به شما معرفی کنیم.

سفید گچی

این رنگ از نوع رنگ سفید خالص می‌باشد و می‌تواند جایگزین رنگ سفید ساده در فضای دکوراسیون شما باشد. بهتر است این رنگ را در ترکیب با رنگ‌های نسبتا تیره مثل قهوه‌ای قرار دهید.

رنگ گچی

سفید عاجی

رنگ سفید عاجی تقریبا ترکیب رنگ سفید استخوانی با صورتی خیلی ملایم است. به لحاظ زیبایی، این رنگ را می‌توان بالاتر از رنگ سفید استخوانی دانست. پرده‌های گل گلی و یا دکوراسیون پاستلی گزینه‌ی مناسب و زیبایی برای این رنگ محسوب می‌شود.

رنگ سفید عاجی

سفید استخوانی

این رنگ ماهیتی نزدیک به رنگ سفید و تناژی از رنگ زرد خیلی کم‌رنگ دارد که مناسب دیوارها است و به خوبی با رنگ‌های محبوب و پرطرفدار فضای نشیمن هماهنگ می‌شود.

رنگ استخوانی مبل

سفید مرمری

این رنگ رگه‌های خاصی از خاکستری دارد. از این رنگ بیشتر برای لوازم دکوراتیو یا بخش هایی از فضای داخلی مثل کانتر آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود. انتخاب آن برای دیوارهای دکوراسیون منزل شما توصیه نمی‌شود.

سفید مرمری

سفید صدفی

رنگ سفید صدفی از آن رنگ‌هایی است که در دکوراسیون پاستلی درخشان است.  کمی صورتی را با سفید ترکیب کنید و چهره‌ای خاص به فضای دکوراسیون خود ببخشید. توجه داشته باشید که در تمام این ترکیب‌ها رنگ ترکیب شده با سفید بسیار کم‌رنگ است.

رنگ سفید صدفی چیست

سفید کاپوچینویی

این رنگ ترکیبی از سفید خالص با مقدار اندکی قهوه‌ای است. برای داشتن فضایی نسبتا گرم و دلنشین بهترین گزینه محسوب می‌شود.

ترکیب رنگ سفید کاپوچینویی

فیلی ملایم

این رنگ در بازه‌ی تنالیته‌ی رنگی میان سفید تا سیاه قرار دارد. منظور از رنگ فیلی در واقع همان خاکستری بسیار روشن است که می‌تواند چهره‌ دکوراسیون خانه شما را خاص و متمایز کند؛ اما توجه داشته باشید این تمایز برای گرما بخشیدن به محیط نیست و فضای شما را سرد‌تر نشان می‌دهد؛ پس انتخاب آن برای فضاهایی مثل اتاق خواب چندان مناسب نیست.

رنگ فیلی دیوار

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع بیشتر درباره رنگ سفید در فضاهای مختلف خانه “ رنگ سفید در دکوراسیون داخلی ” را مطالعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: دکوراسیون، دلتا، مجله دلتا، مجله دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: