نکات دکوراسیون رنگی
نوشته شده توسط : مجله دلتا
جهانی‌ که در آن زندگی می‌کنیم، پُر از رنگ‌های متنوع و زیباست. به‌ همین‌ دلیل، افراد سلیقه‌ها و علایق متفاوتی در انتخاب رنگ‌ها دارند.
دکوراسیون رنگی

از آنجا که هر کسی دوست دارد خانه‌اش را آن‌طور که خودش می‌خواهد بیاراید، عنصر رنگ و داشتن دکوراسیون رنگی نقش زیادی در زیبایی دکوراسیون ایفا کند. در این مقاله با مجله دلتا همراه باشید.

طرح‌های انتزاعی و رنگ‌های ملایم

اگر از ادغام طرح‌های مینمالیستی با رنگ‌های پاستلی روشن خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید از ترکیب طرح‌های انتزاعی و رنگ‌های ملایم استفاده کنید. به‌عنوان ‌مثال، استفاده از مبلمانی به رنگ آبی بسیار روشن در کنار چند کوسن و صندلی‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های ملایم، برای اتاق نشیمن مناسب است.

کاغذ دیواری‌های رنگی با طرح پروانه

کاغذ دیواری‌هایی با پروانه‌های رنگی، پاف گلدار رنگارنگ، روبالشتی‌هایی با طرح اندونزیایی و لحاف گلدوزی‌شده‌ همگی به دیوارهای سفید این اتاق جلوه‌ خاصی بخشیده‌اند.

دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از فرش‌های رنگی

رنگ آبی تیله‌ای دیوار به‌همراه فرشِ پُرنقش و نگار، زیبایی چشمگیری به فضای اتاق نشیمن داده است.

استفاده از پرده‌های رنگی در فضاهای بی‌رنگ

استفاده از پرده رنگی و گلدار می‌تواند به روشن‌ شدن فضای خنثی کمک کند. برای زیباتر شدن فضای اتاق، یک نقاشی انتزاعی را به آن رنگارنگ اضافه کرده‌اند.

تکرار رنگ‌ها

می‌توانید به‌‌جای استفاده از رنگ‌های بسیار، دو تا سه رنگ را در برخی از وسایل اتاق تکرار کنید. رنگ ارغوانی در کوسن، آباژور و همچنین گلدان دیده می‌شود. در کنار آن، رنگ آبی نیز در برخی از وسایل به چشم می‌خورد. استفاده از وسایل تزیینی مختلف با رنگ ارغوانی می‌تواند یکپارچگی خوبی در محیط ایجاد کند.

استفاده از رنگ صورتی و زرد

شما می‌توانید فضای کوچک خانه‌‌ خود را با استفاده از وسایلی با رنگ‌های دلنشین، زیبا کنید. در این تصویر دیوارها به رنگ سرمه‌ای و مبلمان به رنگ صورتی و زرد طراحی شده‌اند.

 دکوراسیون داخلی

دیوارِ رنگی

یکی از راه‌های ایجاد دیوارِ رنگی، پاشیدن رنگ‌های مختلف روی دیوار است که می‌تواند جالب توجه باشد.

استفاده از زرد لیمویی در آشپزخانه

آشپزخانه‌ای که به‌طور کامل با رنگ سفید تزیین شده باشد، کمی بی‌روح خواهد بود. در این عکس از کاشی‌های طرح‌دار با رنگ‌های جذاب استفاده شده است. همچنین صندلی‌های لیمویی به شاداب‌تر شدن فضا کمک می‌کند.

 دکوراسیون داخلی

استفاده از خال‌های رنگی روی دیوار

شما می‌توانید برای ایجاد نشاط از خال‌های رنگی در تزیین دیوار استفاده کنید. این تصویر طراحی دکوراسیون اتاق کودک را نشان می‌دهد که برای تزیین دیوارهای آن از خال‌های رنگی استفاده شده است.

دکوراسیون شاد

استفاده از رنگ صورتی

بسیاری از طراحانِ دکوراسیون داخلی علاقه‌ خاصی به استفاده از رنگ صورتی دارند. استفاده از رنگ صورتی در این فضا جلوه زیبایی به مبلمانِ چوبیِ از‌ مُدافتاده بخشیده است.

اتاق خواب شاد

در این عکس، اتاق‌خواب بزرگسال با رنگ‌های آب‌نباتی تزیین شده است. تاجِ فیروزه‌ای‌ بالای تخت، مهره‌ اصلی در توازن رنگ اتاق است. تخت‌خواب رنگی به‌همراه روبالشتی و ملحفه‌های رنگی و سایر وسایل، این اتاق را روشن ‌تر کرده‌اند.

دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از ترکیب رنگ‌های مختلف

اگر به‌دنبال دکوراسیونی هستید که محیط زندگی شما را سرزنده نگه دارد، می‌توانید از رنگ بنفش و طیف رنگ‌های مختلف استفاده کنید. همان‌طور که در تصویر می‌بینید می‌توانید رنگ‌های گرم و سرد را در کنار هم به‌ کار ببرید. اگر به تابلوهای روی دیوار توجه کنید، متوجه می‌شوید که تمام ترکیب‌های رنگی به‌کاررفته در اتاق در تابلو نیز وجود دارند.





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: