طراحی دیوار پشت تخت خواب
نوشته شده توسط : مجله دلتا
هر فضای خانه وسایل ضروری مخصوص به خود را دارد که به فضا شخصیت مستقل از دیگر فضاهای داخلی خانه می‌بخشد.
دیوار پشت تخت خواب

دیوار پشت تخت خواب

یکی از وسائلی که دکوراسیون‌داخلی اتاق‌خواب را تحت تاثیر قرار می‌دهد تخت خواب است. تخت‌خواب‌ها را می‌توان متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق‌خواب تزیین کرد، مثلا می‌توانید با ایجاد تغییراتی در دیوار پشت تخت خواب آن‌ را با اتاق هماهنک کنید. در ادامه این نوشتار از مجله دلتا می‌خواهیم چند ایده را به شما پیشنهاد دهیم. پس با ما همراه باشید.

استفاده از کاشی‌های نقش برجسته در دیوار پشت تخت‌خواب

شما می‌توانید با ایجاد تغییر در دیوار پشت تخت‌خواب بر زیبایی چهره آن تاثیرگذار باشید. به طور مثال می‌توانید از کاشی‌های نقش برجسته  روی دیوار اتاق استفاده و بعد رو تختی را هماهنگ با رنگ این کاشی‌ها انتخاب کنید تا زیبایی چهره تخت‎خواب دوچندان شود.

طراحی دیوار تخت خواب

کاغذدیواری‌های منحصر به فرد برای دیوار پشت تخت‌خواب

می‌توانید دیوار پشت تخت خواب را با استفاده از کاغذدیواری‌های منحصربه‌فرد تزیین کنید تا هم دکوراسیون‌داخلی اتاق خواب دست‌خوش تغییرات شود، هم تخت‌خواب جلوه جذاب‌تر پیدا کند.

دیوار تخت خواب

استفاده از رنگ‌ها و نقش‌های جذاب برای دیوار پشت تخت‌خواب

اگر روحیه هنرمندانه دارید می‌توانید از نقش‌ها و طرح‌های هنری به همراه رنگ‌های جذاب در دیوار پشت تخت خواب استفاده کنید و دیواری هنرمندانه و جذاب در اتاق خواب داشته باشید.

زیبایی اتاق‌خواب با رنگ‌های جذاب

اگر می‌خواهید بر تاثیر گذارترین عنصر اتاق‌خواب که همان تخت است تاکید کنید، دیوار پشت تخت را یک دست مشکی کرده و پشتی تخت‌خواب را با استفاده از رنگ سفید و طرح‌های کوچک مشکی رنگ تزیین کنید، جمله‌ای انرژی بخش روی یک تابلو بنویسید و آن را بر دیوار نصب کنید، به این ترتیب شما یک اتاق و تخت‌خواب جذاب و منحصر به فرد خواهید داشت.

تخت خواب

دیواری با متریال متفاوت در پشت تخت‌خواب

اگر به دنبال تغییرات چشمگیرتری هستید می‌توانید از مواد و مصالح متفاوت‌تری برای دیوار پشت تخت خواب استفاده کنید. مثلا متریال پشت دیوار را از سنگ‌های آنتیک کار کنید و کنسولی کوتاه پایه پشت تخت قرار دهید تا بتوانید آباژورهای زیبا و جذاب را روی آن قرار دهید. روی دیوار تابلویی جذاب یا یک آینه شیک و منحصر به فرد نصب کنید تا در نهایت اتاق‌خوابی منحصر به فرد و زیبا داشته باشید.

طراحی دیوار پشت تخت خواب

استفاده از پارچه‌هایی جذاب برای پشت تخت خواب

اگر در طراحی دکوراسیون‌داخلی اتاق‌خواب از رنگ روشن استفاده کرده‌اید، بهتر است که با استفاده از یک پارچه زیبا و جذاب به آن روح و انرژی بیافزایید. استفاده از پارچه گلهبی ملایم رنگ برای کوسن‌ها و پشتی دیوارتخت این اتاق را به اتاقی جذاب و هیجان‌انگیز تبدیل کرده است.

قاب عکس‌ برای دیوار پشت تخت‌خواب

استفاده از قاب عکس می‌تواند دیوار پشت تخت‌خواب را دست خوش تغییرات دلنشین کند. استفاده از این قاب عکس‌ها شاید ایده ساده به نظر بیاید، اما دکوراسیون‌داخلی اتاق را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پس دست به کار شوید و نتیجه شگفت‌انگیز آن را ببینیند.

اتاق خواب

استفاده از چوب در پشت تخت‌خواب

استفاده از چوب در فضای داخلی خانه می‌تواند حس طراوت طبیعت را مهمان فضای داخلی خانه کند، برای این که بتوانید این حس و حال را به فضای اتاق‌خواب خود هم وارد کنید، بهترین گزینه استفاده از یک تکه چوب در پشت تخت‌خواب است. این تکه چوب می‌تواند منقوش و حتی حکاکی شده باشد تا زیبایی آن بیش از بیش در اتاق به چشم بیاید.

دیوار پشت تخت خواب

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر “دکوراسیون اتاق خواب بی نقص!” را بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: