رنگ مناسب اتاق نشیمن چه رنگی است؟
نوشته شده توسط : مجله دلتا
دکوراسیون اتاق نشیمن یکی از مهم‌ترین قسمت‌های دکوراسیون داخلی هر خانه است.
رنگ اتاق پذیرایی

رنگ مناسب اتاق نشیمن

انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای اتاق نشیمن به شدت به فضایی که می­‌خواهید ایجاد کنید بستگی دارد. این فضا می‌تواند شامل محیطی شاد، آرام، صمیمی یا اتاقی پر زرق و برق و الهام‌بخش باشد. در ادامه با مجله دلتا همراه شده و با چند رنگ مناسب اتاق نشیمن آشنا شوید.

در آغوش رنگ طوسی

طوسی رنگی محبوب برای اتاق نشیمن است. ترکیب رنگ طوسی با بیشتر رنگ‌ها مناسب به نظر می­‌رسد و به همین دلیل نیز از طوسی به عنوان یک رنگ مناسب اتاق نشیمن یاد می‌شود.

اتاق نشیمن

استفاده از رنگ چوب طبیعی برای اتاق نشیمن

فضای اتاق نشیمن را می­‌توان با ترکیبی از دکوراسیون تخته‌های سه لایه و دیوارهای سفید تزیین کرد. دیوار تمام شیشه­‌ای نور مناسبی جهت روز فراهم می­‌کند تا مهمان‌ها احساس راحتی داشته باشند.

رنگ سورمه‌ای را دریابید!

سرمه‌ای همواره یکی از رنگ های پیشنهادی دیوار پذیرایی به شمار می‌رود. این رنگ فضای صمیمی­‌تری ایجاد کرده و جلوه‌­ای چشمگیر برای تابلوها و مبلمان بوجود می­‌آورد. اگر هم تمایل دارید فضای اتاق نشیمن را گسترش دهید پیشنهاد طراحان این است که سقف اتاق را نیز به همین رنگ درآورید.

رنگ اتاق نشیمن

سبز، رنگ مناسب اتاق نشیمن برای آرامش

با رنگ سبز آرمش داشته باشید. برای داشتن یک اتاق نشیمن فوق العاده آرمش‌بخش، دیوارها را به رنگ سبز کم رنگ درآورید. به این ترتیب دیوارها یک احساس آرمش را منتقل می‌کنند.

صورتی، یکی دیگر از رنگ‌های مناسب اتاق نشیمن

اتاق نشیمن صورتی رنگ می­‌تواند یک مکان شیک، مدرن و پیچیده باشد و در عین حال به هیچ عنوان دخترانه به نظر نرسد. کلید این راه­ حل در انتخاب یک رنگ خنثی است. این ترکیب یک نگاه معاصر و امروزی به اتاق نشیمن می­‌دهد و برای افرادی که در بین سبک‌های دکوراسیون داخلی به سبک‌های امروزی علاقه بیشتری دارند، می‌تواند مناسب باشد.

رنگ پذیرایی

با انواع رنگ‌های آبی، در اتاق نشیمن تعادل برقرار کنید

تعادل بین رنگ‌های آبی، یکی دیگر از مناسب‌ترین روش‌های رنگ اتاق پذیرایی است. رنگ آبی روشن موجب ایجاد اتاق نشیمنی آرامش‌بخش می‌شود. دیوارهای آبی رنگ با فرش آبی و مبلمانی با رنگ تیره‌تر فضایی گرم و دلنشین را فراهم می­‌کنند. استفاده از یک گلدان صورتی با گل­‌های تازه نیز انتخاب خوبی برای این اتاق نشیمن با رنگ‌های آبی است. چرا که چشم‌انداز این دو رنگ با یکدیگر بسیار عالی به نظر می­رسد.

رنگ سفید، یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های اتاق نشیمن

رنگ سفید را در دکوراسیون امتحان کنید. اگرچه شما نیاز نیست به هیچ عنوان رنگی را انتخاب کنید؛ با نگه داشتن رنگ سفید دیوارها، شما انعطاف بیشتری جهت تزیین مبلمان، منسوجات و لوازم جانبی اتاق نشیمن دارید. این رنگ­‌ها فضایی گرم و به دور از خستگی برای اتاق نشیمن می­‌توانند ایجاد کنند.

اتاق پذیرایی

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با راه های تغییر دکواسیون مطلب “دکوراسیون متفاوت برای نشیمن کوچک” را بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: