بهترین رنگ برای طراحی آشپزخانه کوچک
نوشته شده توسط : مجله دلتا

هرگز  انتخاب رنگ‌های متناسب برای آشپزخانه‌های کوچک را نادیده نگیرید و نسبت به  آن بی تفاوت نباشید. به جای یک تغییرات اساسی، استفاده از رنگ‌های ساده در  دیوار و کابینت آشپزخانه می‌تواند کمک بزرگی برای به روز و مدرن کردن  محدوده آشپزخانه شما باشد.

چیدمان آشپزخانه کوچک

بسیاری  از افراد می‌دانند که رنگ‌های روشن باعث ایجاد تفکر فضایی بازتر می‌شود؛  این ویژگی نشان می‌دهد که استفاده از رنگ‌های روشن در چیدمان آشپزخانه کوچک  بسیار مناسب است. کابینت‌ها و دیوارهای سفید که مورد علاقه بسیاری از مردم  هستند، نه تنها اتاق را روشن‌تر می‌کنند. آشپزخانه رنگ روشن سادگی و  یکنواختی محیط را حفظ می‌کند و آشپزخانه کوچک شما را بزرگ و جادار جلوه  می‌دهند. امروز در مجله دلتا به برسی آن می‌پردازیم.

ترکیب اِلمان های مختلف سفید رنگ

رنگ سفید

 

رنگ  سفید نیز مانند سایر رنگ‌ها از طیف های مختلفی برخوردار است که استفاده  درست و به‎جا از آن‎ها می‎تواند در زیبایی خانه نقش بسیار مهمی داشته باشد.  یکی از ویژگی‎های مهم این رنگ تاکید به بزرگ‎تر دیده شدن در چیدمان  آشپزخانه کوچک است. رنگ سفید با انعکاس نور بیشتر، فضای داخلی خانه‎های  کم‎متراژ را بزرگ‎تر و دلپذیرتر نشان می‎دهد.

استفاده از اِلمان های متالیک در طراحی آشپزخانه کوچک

آشپزخانه

 

استفاده  از مواد و اِلمان‎های متالیک نیز می‎تواند نمای زیبایی را برای آشپزخانه  شما ایجاد کند. اما آنچه که در طراحی آشپزخانه با استفاده از اِلمان‎هایی  با این ویژگی اهمیت دارد، توجه به انتخاب نمونه‎های صحیح با توجه به سایر  ویژگی‎های این محیط است. برای مثال می‎توانید از کاشی های متالیک در طراحی دیوار بین کابینت‎ها  استفاده کنید و با تزیین دیوارهای آشپزخانه‎ی خود فضای متفاوتی را به خانه خود هدیه دهید.

انتخاب صندلی مناسب

آشپزخانه کوچک

استفاده  از سایر رنگ‎ها در ترکیب آشپزخانه‎ای که رنگ غالب آن سفید است، تاثیر  بسیار زیبایی از خود به‎جا می‎گذارد. برای موفقیت بیشتر در این خصوص  می‎توانید در انتخاب و خرید صندلی‎های آشپزخانه‎ی خود از نمونه‎های حصیری و چوبی استفاده کنید.

استفاده از یک رنگ غالب در کنار رنگ سفید

صندلی

 سفید یکی از رنگ‎های خنثی است و به راحتی با سایر رنگ‎ها ترکیب می‎شود؛ بنابراین استفاده از یک رنگ  غالب در کنار رنگ سفید می‎تواند نمای بسیار زیبایی را برای‎ شما ایجاد کند.  برای مثال می‎توانید از انواع سینک‎های رنگی استفاده کنید.

استفاده از سنگ مرمر

سنگ مرمر

سنگ‎ها  از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین می‎توان به عنوان یکی  از متریال های طبیعی از آن‎ها استفاده کرد. یکی از این سنگ‎های زیبا و  بسیار خاص، سنگ مرمر سفید است. زیبایی این سنگ بر هیچ کس پوشیده نیست و  وجود رگه‎های خاکستری رنگ در آن می‎تواند از ایجاد فضای یکنواخت در  آشپزخانه رنگ روشن شما جلوگیری کند.

همچنین بخوانید:

دکوراسیون آشپزخانه مینیمال چگونه است؟ 

ایجاد هماهنگی در رنگ پرده و فرش 

ست کردن رنگ چوب در دکوراسیون داخلی 

چند نکته برای گرما بخشیدن به دکور خانه 

قوانین ست کردن در دکوراسیون 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: