ایده‌های جذاب برای تزیین دیوار اتاق خواب
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اتاق خواب یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های هر خانه‌ای است. فضایی که افراد برای خلوت کردن با خود و استراحت استفاده می‌کنند.

تزیین دیوار اتاق خواب

چگونه  اتاق خواب خود را تزیین کنیم؟ شاید این سوال دغدغه شما هم باشد. ایجاد  فضایی آرامش بخش و زیبا در اتاق خواب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تزیین دیوار اتاق خواب و دکوراسیون اتاق خواب از مواردی است که مجله دلتا به آن پرداخته است.

تزیین دیوار اتاق خواب با رنگ و طرح

تزیین دیوار اتاق خواب

  • ایجاد  تصاویر تصادفی با رنگ: اگر اتاق شما به سبک مدرن چینش شده و دارای دکوری  خلوت و مینیمال است، استفاده از دیوارهایی که به طور نامنظم رنگ شده است  بسیار کارآمد و جذاب خواهد بود.
  • استفاده از طرح های ساده شده و گرافیکی: یکی دیگر از راه‌های تزیین دیوار اتاق خواب ایجاد طرح‌های ساده شده تک رنگ روی دیوار است.
  • نقشه  قاره‌های کره زمین: یکی از تصاویری که در تزیین دیوار اتاق خواب به وفور  استفاده میشود، نقشه قاره‌ها است که به شکل‌های مختلف آن را به تصویر  می‌کشند،

استفاده از متریال‌های طبیعی

بافت طبیعی چوب یکی از بافت‌های جذاب برای دکوراسیون اتاق است. چوب از گیاهی زنده به دست می‌آید که بافت‌های موجود در آن طی گذر  زمان چند ساله تشکیل می‎شود به همین علت استفاده از این متریال در  دکوراسیون دیوار اتاق خواب اصالت و زندگی را برای اتاق به ارمغان می‌آورد.  از موادی چون سنگ و بتن نیز می‌توان برای تزیین دیوار اتاق خواب استفاده  کرد. بتن به دلیل بافت و زبری و همچنین رنگ آن هموار یاد آور مدرنیته است، پس اگر مبلمان اتاقتان مدرن است و به سبک مدرن علاقه دارید استفاده از بتن بدون هیچ رنگ اضافی شیک است.

تزیین دیوار اتاق با وسایل ساده

تعبیه قفسه در دیوار اتاق

قفسه‌ها از عناصری هستند که در تزیین دیوار تاثیر به‌سزایی می‌گذارند، این قفسه‌ها می‌توانند به عنوان کتابخانه، محلی برای قرار دادن اکسسوری‌های شخصی یا وسایل تزیینی استفاده شوند.

استفاده از تابلوها

یکی  از عناصر عمده مورد استفاده برای زیبایی بخشیدن به محیط‌های مختلف استفاده  از تابلو‌های مختلف است. علت استفاده فراگیر از تابلو‌ها، راحتی نصب و حذف  آن از دکوراسیون اتاق خواب با ایجاد کمترین آسیب به دیوار است. عکس‌ها  تداعی کننده خاطرات ما هستند. بیشتر افراد دوست دارند خاطرات خوبشان را  همیشه مرور کنند. قاب عکس‌های خانوادگی همواره زینت بخش اتاق خواب‌ها  هستند.

همچنین بخوانید:

تاثیر ساعت دیواری در دکوراسیون منزل 

نکاتی در مورد انتخاب فرش اتاق خواب 

کمد دیواری مدرن برای اتاق‌های کوچک 

چیدمان اتاق خواب به سبک کلاسیک 

اصول قدیمی چیدمان را فراموش کنید 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: