رنگ سبز در دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : مجله دلتا

با رنگ سبز در دکوراسیون خانه، شما خواهید توانست طراوت را از دامان طبیعت به جسم و جان خانه خود تزریق کنید.

ترکیب رنگی سبز

رنگ سبز، همیشه نشانه حیات، شادابی و سرسبزی بوده و هست. استفاده از رنگ  سبز در دکوراسیون داخلی می‌تواند، این حس را در زندگی روزمره ما نیز  یادآور شود و موجب سلامت روح و روان ما گردد. رنگ سبز دارای طیف متنوع و  جذابی است. از آنجایی که انسان همیشه دوستدار طبیعت بوده، علاقه خاصی نیز  به رنگ سبز دارد. در این نوشتار از مجله دلتا به تاثیرات رنگ سبز در دکوراسیون داخلی خواهیم پرداخت.

نشیمن

برای این که رنگ سبز را به نشیمن خانه خود بیاورید، هزاران گزینه پیش رو  دارید. شما می‌توانید مبل‌های سبز بخرید یا روکش آن‌ها را عوض کنید. راه  دیگر، پهن‌کردن یک فرش با زمینه سبز رنگ است. همچنین می‌توانید برای ایجاد  یک تغییر اساسی از کاغذ دیواری یا رنگ سبز برای پوشش دادن دیوارها کمک  بگیرید. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی انجام دهید، کوسن‌ها، گلدان‌ها و  مجسمه‌ها نیز گزینه‌های خوبی هستند که حال و هوای نشیمن‌تان را عوض  می‌کنند.

ترکیب رنگی سبز

آشپزخانه

آشپزخانه، از فضاهای پرکاربردی است که، رنگ سبز می‌تواند محیط آن را  حسابی عوض کند. اگر فضای آشپزخانه‌تان خسته‌کننده و کسالت‌آور است، رنگ سبز  را انتخاب کنید. سبز را می‌توانید برای کاشی‌های بین کابینتی در نظر  بگیرید. همچنین می‌توانید خود کابینت‌ها یا کانتر آن‌ها را به این رنگ  درآورید. کاشی‌های کف، ظروف تزیینی و حتی لوستر نیز می‌توانند، گزینه‌های  دیگری باشند که برای وارد کردن تم سبز به آشپزخانه احتیاج خواهید داشت.

غذاخوری

حضور رنگ سبز در محیطی که شما به صرف وعده های غذا اختصاص داده اید،  معجزه خواهد کرد. مسلما فضایی که قرار است، پذیرای حضور گرم خانواده در  کنار هم باشد، نیازمند یک دکوراسیون جذاب است. شما می‌توانید صندلی‌های میز  غذاخوری یا کل ست را به رنگ سبز درآورید. همچنین می‌توانید پرده‌ها،  دیوارکوب‌ها یا لوسترها را سبز انتخاب کنید.

اتاق‌خواب

سبز از جمله رنگ‌های فوق العاده‌ای است که، شاید کم‌تر در دکوراسیون داخلی اتاق‌خواب‌ها  به چشم بخورد. همین موضوع است که رنگ سبز را به یک گزینه متمایز و جذاب  برای تغییر دکوراسیون اتاق شما تبدیل می کند. اگر می خواهید با استفاده از  سبز، یک شوک واقعی به فضای اتاق‌خواب خود وارد کنید، پیشنهاد من این است  که‌ یک کاغذ دیواری سبز رنگ نصب کرده و کوسن ها، روتختی یا لوازم دکوری را  با آن ست کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده های جذاب برای نورپردازی خانه خود هستید، به مطلب بهترین ایده برای نورپردازی خانه سر بزنید.

همچنین بخوانید:

نکات رنگی که دکوراسیون خانه را دگرگون می‌کند! 

ترندهای دکوراسیون در سال ۲۰۲۱ چیست؟ 

نکات اصولی دکوراسیون اتاق‌خواب 

رنگ آبی فیروزه‌ای در دکوراسیون داخلی 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: