۴ مدل چیدمان کاشی بین کابینتی
نوشته شده توسط : مجله دلتا
فاکتورهای زیادی در جذابیت چیدمان آشپزخانه مؤثرند، اما کاشی بین کابینتی مناسب باعث جلوه بیشتر کابینت‌ها و کل آشپزخانه می‌شود.
 

آشپزخانه و پذیرایی فضاهایی از خانه هستند که در بدو ورود هر فرد به خانه، توجه او را جلب می‌کنند. بنابراین چیدمان اصولی و جذاب این فضاها بسیار مهم است. در چیدمان آشپزخانه بخش‌های مختلفی باید در نظر گرفته شود، از جمله پرده، کابینت، کاشی و دیوارها. در این مطلب مجله دلتا در مورد کاشی بین کابینتی می‌خوانید. ایجاد فضایی دلنشین، چشم‌نواز و گرم در آشپزخانه چندان ساده نیست. البته با توجه به تنوع در طرح‌های مختلف دکوراسیونی که برای هر از قسمت از آشپزخانه وجود دارد، با کمی خلاقیت و ترکیب اصولی رنگ‌ها می‌توانید آشپزخانه‌ای متفاوت داشته باشید. یکی از قسمت‌های جالب توجه که تأثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه دارد، کاشی بین کابینتی است.

 

کاشی بین کابینتی چیست؟

همان طور که از نامش مشخص است، در فضای بین کابینت‌ها نصب می‌شود که نه تنها به دکوراسیون آشپزخانه انسجام می‌بخشد بلکه انتخاب درست طرح و رنگ آن جلوه بصری فوق‌العاده‌ای به آشپزخانه شما می‌بخشد. کاشی‌های بین کابینتی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارد و هر کدام ویژگی‌هایی دارد. می‌توانید طبق سلیقه شخصی و چیدمانی که برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدنظر دارید، یک مدل کاشی انتخاب و استفاده کنید. در ادامه با مدل‌های کاشی بین کابینتی بیشتر آشنا می‌شوید.

انواع مدل‌های کاشی بین کابینتی

کاشی ساده

اگر آشپزخانه شما کمی شلوغ به نظر می‌رسد و یا طرفدار سادگی هستید، می‌توانید از کاشی‌های ساده، یک رنگ و بدون هیچ طرحی استفاده کنید. این سادگی با انتخاب رنگ‌های سفید، شیری و کرم کامل می‌شود. البته برای جان بخشیدن به این رنگ‌های خنثی سعی کنید از وسایل تزئینی رنگی روی کابینت استفاده کنید.

 

کاشی طرح‌دار 

توصیه ما برای کسانی که دکوراسیون سایر قسمت‌های آشپزخانه‌شان ساده است یا رنگ کابینت‌ها خنثی و یکنواخت است، این است که از کاشی‌های طرح‌دار بین کابینت‌ها استفاده کنند. در این مدل هم طرح‌های اسلیمی شلوغ و هم طرح‌های ساده‌تر مثل چوب قابل استفاده است.

 

 کاشی مشکی 

استفاده از رنگ تیره در طراحی دکوراسیون داخلی طرفدران زیادی دارد، چرا که با کمی خلاقیت در انتخاب رنگ‌های مکمل آن فضای متفاوتی ایجاد می‌شود. انتخاب کاشی بین کابینتی مشکی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه شاید باعث شود فضا تنگ‌تر به نظر برسد، اما جوی آرام ایجاد می‌کند و دست شما برای طراحی سایر قسمت‌ها و انتخاب رنگ آن‌ها باز می‌شود.

 

کاشی عمودی

برای چیدمان آشپزخانه‌های کوچک و یا با سقف کوتاه توصیه می‌شود از کاشی‌های عمودی استفاده کنید؛ چون نمای عمودی کاشی‌ها باعث ارتفاع بخشیدن به دیوارهای آشپزخانه می‌شود. جالب است بدانید که اگر این کاشی‌های عمودی براق هم باشند باعث انعکاس نور می‌شوند و آشپزخانه کوچک شما وسعت پیدا می‌کند.

 

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع کاشی در دکوراسیون داخلی ” کاشی کاری های خلاقانه برای خانه‌های ایرانی ” را مطالعه کنید.

 

برای مشاهده مطالب بیشتر از مجله دکوراسیون دلتا دیدن نمایید

 





:: برچسب‌ها: دکوراسیون، دلتا، مجله دلتا، مجله دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: