نوشته شده توسط : مجله دلتا

اکثر افراد برای زیبایی بیشتر و سهولت  در نصب کاغذ دیواری به نسبت رنگ کردن دیوارها برای فضاهای مختلف خانه از  کاغذ دیواری استفاده می‌کنند و از آنجایی که دیوارها بخش اعظم یک فضای  داخلی را تشکیل می‌دهند یکی از اصلی ترین راه حل‌هایی هستند که می‌توان به  کمک آن‌ها فضای داخلی خانه را بزرگتر نشان داد.

کاغذ دیواری برای خانه

کاغذ دیواری ابزاری است که امروزه اکثر  افراد برای زیباسازی دیوارهای داخلی خانه از آن استفاده می‌کنند. از آنجایی  که طرح‌های کاغذ دیواری بسیار متنوع است، ما در این مقاله از مجله دلتا به نکاتی درباره رنگ کاغذ دیواری برای خانه اشاره کرده‌ایم که با آن‌ها می‌توانید خانه نقلی و کوچک را بزرگ و دلباز نشان بدهید.

کاغذ دیواری به رنگ روشن فضا را دلباز می‌کند.

استفاده از رنگ‌های روشن اولین گزینه ای  است، که در بزرگ نشان دادن خانه به ذهن می‌رسد. بهتر است برای رنگ کاغذ  دیواری اتاق خواب کوچک یا سالن پذیرایی نقلی و هر فضای کوچک دیگری از  تنالیته رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید تا علاوه بر دلبازتر کردن  دکوراسیون داخلی منزل مبلمان فضا را نیز چشم گیرتر کنید.

دکوراسیون سفید

کاغذ دیواری رنگ شاد را در کنار رنگ‌های روشن بیاورید.

احتمالا ترس استفاده از رنگ‌های شاد برای  خانه‌های کوچک را دارید. استفاده از رنگ‌های شاد در کنار رنگ‌های روشن یک  انتخاب هوشمندانه است که هم فضا را دلبازتر می‌کند و هم با لکه‌های رنگی  شاد فضا روح می‌گیرد.

کاغذ دیواری راه راه را فراموش نکنید.

کاغذ دیواری های راه راه یکی از بهترین  انتخاب‌ها برای خانه‌های کوچک هستند. اگر خانه ای کوچک با ارتفاع کمی دارید  از کاغذ دیواری با طرح عمودی استفاده کنید که باعث می‌شود سقف مرتفع تر  احساس شود. و اگر خانه ای دارید که اتاق خوابی با عرض کمی دارد با استفاده  از کاغذ دیواری با طرح راه راه‌های افقی می‌توانید آن را عریض تر نشان  بدهید.

از رنگ هماهنگ با مبلمان برای کاغذ دیواری انتخاب کنید.

کاغذ دیواری

وجود رنگ‌های مختلف در فضا باعث شلوغی فضا  و در کنار آن باعث دلگیر شدن فضا می‌شود که بهتر است برای اینکه فضا شلوغ  احساس نشود از رنگی برای کاغذ دیواری ها استفاده کنید که هماهنگ با رنگ‌های  موجود در مبلمان و دکوراسیون داخلی فضا است. با رعایت کردن این نکته نیز باعث دلبازتر دیده شدن فضا می‌شوید.

کاغذی دیواری با طرح‌های هندسی را فراموش نکنید.

کاغذ دیواری با طرح‌های هندسی برای کسانی  که به نصب کاغذ دیواری طرح‌دار برای خانه کوچک اصرار دارند انتخاب مناسبی  است. این گزینه از آنجایی که دارای طرح‌های هندسی مشابهی است که پست سر هم  تکرار شده است این حس را  القا می‌کند، که فضا بزرگ است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب طراحی دکوراسیون منزل را از کجا شروع کنیم؟ را در مجله دکوراسیون دلتا بخوانید.

همچنین بخوانید:

تابلوهای بزرگ، ایده‌ای جذاب برای دکوراسیون 

کاغذ دیواری گل‌دار، سبکی نو در منزل 

تغییر دکوراسیون منزل با تزیین دیوار 

چند نکته برای انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

 

سرمه‌ای رنگی شیک و با اصالت است که  استفاده از آن در فضا می‌تواند نشان دهنده قدرت و ثبات در آن فضا باشد،  فضایی که با این رنگ دکور شده است، حس اطمینان را به بیننده می‌دهد.

چیدمان رنگ سرمه ای

استفاده از رنگ‌هایی مثل رنگ سرمه‌ای  باعث احساس اقتدار می‌شود که در نتیجه اعتماد بنفس را ایجاد می‌کند، که  افراد آن را از طیف‌های رنگ آبی و نوعی رنگ با‌کلاس و خاص می‌دانند، که  می‌توانند در دکوراسیون منزل، محل کار و یا حتی در ترکیب رنگ لباس خود قرار  دهند. امروز در مجله دلتا در مورد ترکیب رنگ سرمه ای و مکمل آن و اصول چیدمان رنگ سرمه ای و مکمل‌های آن توضیح می‌دهیم.

سرمه ای با سفید

رنگ سرمه‌ای

چیدمان رنگ سرمه ای و مکمل آن، رنگ سرمه‌ای تقریبا با تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی هماهنگ می‌شود. اگر همیشه رنگ مشکی برای‌تان جذاب بوده، سرمه‌ای نیز یک  رنگ جایگزین خوب است. این رنگ در تضاد با رنگ سفید است و می‌تواند به خوبی  با فضای اتاق خود وفق داده و تمام وسایل خانه را بیش از گذشته برجسته و خاص  نشان دهد. به‌علاوه از آنجایی که سفید رنگی مثبت و آرام است می‌تواند در  کنار رنگ سرمه‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

سرمه ای با زرشکی

کلاسیک

سرمه ای بیشتر برای خانه‌هایی با سبک  کلاسیک استفاده می‌شود. سبک کلاسیک، سبکی باشکوه بوده و در دکوراسیون داخلی  اصالت را نشان می‌دهد. در این میان زرشکی یکی از رنگ‌های پرطرفدار این سبک  است که اتفاقا با رنگ سرمه‌ای بسیار چشم نوازی می‌کند. به این ترتیب اگر  در نظر دارید رنگ سرمه‌ای را با دکوراسیونی به سبک کلاسیک ترکیب کنید می  توانید مبلمان زرشکی رنگ را با رگه‌های سرمه‌ای انتخاب کرده و از آباژورها و  مجسمه‌های مشکی رنگ نیز برای هرچه خاص نشان دادن فضای منزل بهره مند شوید.

سرمه ای با خاکستری

رنگ خنثی

پیشنهاد ما برای استفاده از این ترکیب به  کسانی است که خانه هایشان تقریبا بزرگ است، زیرا این دو رنگ اگر در فضایی  کوچک در کنار هم بنشینند خانه را بسته و دلگیر نشان می‌دهند و در عوض در  خانه ای بزرگتر می‌توانند با استفاده از رنگ سرمه ای و مکمل های آن یک  دکوراسیون اشرافی و البته مدرن را به ارمغان آورند.

سرمه ای و زرد لیمویی

مکمل رنگ سرمه ای

رنگ زرد، رنگی گرم و شاد است و نور را به  خوبی منعکس می‌کند. همین دو ویژگی کفایت می‌کند تا در چیدمان رنگ سرمه ای  مغرور و سرد را در کنار زرد لیمویی قرار دهیم. البته رنگ زرد، حتی اگر به  میزان اندک در یک فضا استفاده شود بسیار به چشم می‌آید بنابراین بهتر است  در استفاده از آن خسیس باشیم.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطالب بیشتر در این زمینه، “فرش ایرانی در خانه‌های مدرن ” را در مجله دکوراسیون دلتا را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

در چیدمان اتاق کودک به چه نکاتی توجه کنیم؟ 

آینه کاری دیوار، درخشش را به خانه خود دعوت کنید 

ایده جذاب برای استفاده از فضای بالای کابینت 

چطور کنج‌های خانه را تزیین کنیم؟ 

ایده‌های جالب برای تزیین دیوار بالای تخت خواب 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

برای اینکه خانه‌های کوچک فضایی دلباز داشته باشند و بتوانید بهترین استفاده را از آن ببرید، باید این نکات هوشمندانه را رعایت کنید.

بزرگتر نشان دادن خانه

اگر خانه‌ کوچکی دارید از شلوغ‌کردن محیط پرهیز کنید و از کوچک‌ترین فضا، بهترین استفاده‌ کاربردی را ببرید. در این نوشتار از مجله دلتا چند راهکار برای بزرگتر نشان دادن خانه را با هم مرور می‌کنیم.

از رنگ روشن و مونوکروم استفاده کنید

رنگ تیره باعث کوچک دیده‌شدن فضا می‌شود،  در حالی که رنگ‌های روشن به بزرگتر نشان دادن خانه کمک می‌کند. برای این  کار می‌توانید از طیف رنگ کرم استفاده کنید تا فضا را روشن‌تر نشان بدهد.  سعی کنید رنگ اثاث خانه را نزدیک به رنگ باقی وسایل‌ها و دیوار یا حداقل در  یک طیف رنگی انتخاب کنید. تشابه رنگ باعث یک‌دست دیده‌شدن وسایل‌ها و در  نتیجه بزرگ دیده‌شدن فضا می‌شود.

خانه بزرگتر

آینه را فراموش نکنید

استفاده از آینه در دکوراسیون خانه روش بی‌نظیری است که به‌وسیله آن می‌توان حتی کوچک‌ترین فضا‌ها را بزرگ  نشان داد. آینه به‌وسیله انعکاس نور، چه نور طبیعی خورشید یا نور مصنوعی،  فضا را روشن‌تر نشان می‌دهد. آینه را در راستای نقطه تمرکز اتاق قرار دهید.  در برابر دیوار اصلی اتاق آینه‌ای بزرگ قرار دهید. این کار باعث دراز و  بلند دیده‌شدن اتاق می‌شود. اگر آینه را روی دیوار مقابل پنجره نصب کنید،  اتاق را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد.

فضا را شلوغ نکنید

هرچقدر که در اتاق لوازم بیشتری قرار  دهید، کوچک‌تر به نظر می‎رسد؛ بنابراین از خریدن لوازمی که کاربرد ندارند،  خودداری کنید. اگر فضای کوچکی دارید، به خریدن یک دست کامل مبلمان فکر  نکنید و تنها به تعدادی که نیازتان است، بخرید. از گذاشتن صندلی و میز  اضافه خودداری کنید. دیوار را با آویزان‌کردن تابلو و نقاشی زیاد شلوغ  نکنید.

بزرگتر جلوه دادن خانه

در چیدمان اثاثیه بازنگری کنید

وقتی فضای کوچکی دارید، کوچک‌ترین  تغییر‌ها هم بزرگ به چشم می‌آیند. لوازم را نزدیک‌تر به دیوار‌ها قرار دهید  و در وسط اتاق نچینید. حتما تخت‌خواب را گوشه اتاق قرار دهید. از  مشخصه‌های اتاق بزرگ این است که بتوانید به‌راحتی در آن حرکت کنید و اثاثیه  را طوری قرار دهید که مانع رفت‌وآمد نشوند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون  مطلب “دکوراسیونی برای بلند جلوه دادن سقف کوتاه” را در مجله دکوراسیون دلتا بخوانید.

همچنین بخوانید:

بهترین رنگ برای طراحی آشپزخانه کوچک 

ایده جذاب برای استفاده از فضای بالای کابینت 

طراحی دکوراسیون پذیرایی با مبلمان استیل 

چیدمان میز ناهارخوری، ایده‌هایی برای جذابیت آن 

چرا باید در خانه از آینه استفاده کنیم؟ 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

استفاده از آینه در دکوراسیون، یکی از  مواردی است که در سبک‌های مختلف و با اهداف مختلف رایج بوده است؛ از  تالارهای آینه کاری کاخ‌های قدیمی گرفته تا طراحی‌های مدرن با آینه  دکوراتیو. 

آینه کاری در دکوراسیون

طراحی دکوراسیون در هر دوره‌ای از تاریخ، سبک‌ها و روش‌های خاصی داشته  است. در هر سبک از وسایل و المان‌های ویژه‌ای استفاده می‌شود اما استفاده  از برخی عناصر در دوره‌های مختلف رواج داشته است. آینه کاری در دکوراسیون خانه تاثیر به سزایی روی فضای شما دارد. در این مقاله، مجله دلتا در مورد کاربرد آینه و کارهایی که می‌توان با کمک آینه دیواری انجام داد توضیح داده‌ است.

توانایی آینه در پنهان کردن و پوشش دهی

ممکن است در خانه خود کمدها یا اتاق‌های کوچک انباری‌مانندی داشته باشید  که بخواهید آن‌ها را از نظر پنهان کنید. در این حالت استفاده از آینه  بهترین راهکار است. می‌توانید درِ کمدها یا اتاق مورد نظر را با آینه کاری  بپوشانید و آن را پنهان کنید. به این ترتیب هم فضای خانه بزرگتر و پرنورتر  به نظر می‌رسد و هم نظم بیشتری پیدا می‌کند.

آینه کاری در دکوراسیون

آینه کاری در دکوراسیون می‌تواند سقفی بلند بسازد

آینه کاری دیوار و سقف از قدیم رواج داشته است که علاوه بر زیبایی  بخشیدن به محیط، در راستای افزایش ارتفاع و به صورت کلی ابعاد اتاق استفاده  می‌شده است. اگر از تالارهای آینه قصرهای قدیمی بازدید کرده باشید، حتما  متوجه شده‌اید که تکثیر نور و تصویر در قطعات کوچک آینه کاری، به اتاق  ابعادی بزرگ و روشن همراه با حسی از رمز و راز می‌بخشد.

آینه فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد

از مهمترین کاربرد جالب آینه در دکوراسیون خانه،  به خصوص خانه‌هایی که فضای کوچکی دارند، بزرگ نشان دادن محیط است. آینه به  شرطی که در جای مناسب نصب شود، ذهن بیننده را فریب می‌دهد و حس وسعت فضا  را به او منتقل می‌کند. آینه‌های قدی بزرگ این کار را به نحو بهتری انجام  می‌دهند.

کاربرد آینه در دکوراسیون داخلی خانه

آینه کاری در دکوراسیون و افزایش نور محیط

کاربرد جالب دیگر آینه کاری در دکوراسیون ،  قرار دادن آینه قدی بزرگ میان دو پنجره است که باعث ایجاد حس امتداد فضا و  فریب خوردن ذهن بیننده شود. در این حالت احساس می‌کنیم اتاق نور بیشتری  دارد و روشن‌تر است. روش دیگر قرار دادن آینه در قسمتی است که نور لامپ‌ها  را بازتاب دهد. می‌توانید آینه دیواری را پشت آباژور یا دیگر چراغ‌های  دکوراتیو نصب کنید یا آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که نور لامپ‌های سقف را  بازتاب دهد.

پیشنهاد مطالعه: برای دکوراسیون خانه مطلب طراحی دکوراسیون منزل را از کجا شروع کنیم؟ را در مجله دکوراسیون دلتا بخوانید.

همچنین بخوانید:

تغییر دکوراسیون داخلی با چند ترفند ساده 

با چند ترفند ساده، سقف را بلندتر نشان دهید 

ایده جذاب برای استفاده از فضای بالای کابینت 

زیبایی اتاق پذیرایی با نورپردازی 

دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک با ایده‌های خلاقانه 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

سبک دکوراسیون مدرن و اروپایی جذابیت خاصی دارد و باعث می‌شود تا فضای اتاق خواب شما مدرن و آرامش بخش‌تر به نظر برسد.

دکوراسیون اتاق خواب اروپایی

سبک دکوراسیون اروپایی از انواع سبک‌های خاص است و دارای ریزه کاری‌های  مختلف است و طراحان دکوراسیون داخلی همیشه سعی می‌کنند که زیبایی و هماهنگی  را در این سبک دکوراسیون در کنار یکدیگر ایجاد کنند. در ادامه مجله اینترنتی دلتا نکات طراحی دکوراسیون اتاق خواب اروپایی را به اختصار توضیح خواهیم داد.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب اروپایی

اتاق‌خواب یکی از خصوصی‌ترین بخش‌ها در هر خانه‌ای است بنابراین بهتر  است در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی این بخش از منزل به سلیقه شخصی خود  توجه بیشتری داشته باشید تا بتوانید فضایی آرامش بخش را در اتاق‌خواب منزل  خود ایجاد کنید.

سبک دکوراسیون اروپایی

دکوراسیون اتاق خواب اروپایی باید به صورت ساده طراحی  شود و در این سبک دکوراسیون از قرار دادن وسایل اضافی در فضای اتاق‌خواب  بهتر است خودداری کنید و تا حد ممکن دکوراسیون اتاق‌خواب را به صورت خلوت  طراحی نمایید.

سرویس خواب یکی از مهم‌ترین وسایل در اتاق‌خواب است که بهتر است در فضای اتاق‌خواب با این سبک دکوراسیون مدرن از سرویس خواب‌های ساده و در عین حال شیک استفاده کنید. انتخاب رنگ یکی  دیگر از مهم‌ترین نکات در طراحی دکوراسیون اتاق‌خواب است که باید مورد توجه  قرار بگیرد. در طراحی دکوراسیون اتاق‌خواب مدرن و اروپایی از رنگ‌های  سفید، روشن و خنثی استفاده می‌شود.

دکوراسیون اتاق خواب اروپایی

توجه داشته باشید که در این سبک بهتر است از رنگ‌های خیلی روشن نظیر  قرمز، سبز، زرد و آبی و … استفاده نکنید زیرا این رنگ‌ها جذابیت خاص  دکوراسیون اروپایی را از بین می‌برند. اگر شما تمایل دارید از رنگ‌های خیلی  روشن در فضای اتاق‌خواب استفاده کنید بهتر است استفاده از این رنگ‌ها را  به حداقل برسانید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون اتاق‌خواب مطلب دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک با ایده‌های خلاقانه را در مجله‌دکوراسیون دلتا بخوانید.

همچنین بخوانید:

بهترین رنگ برای طراحی آشپزخانه کوچک 

ایده جذاب برای استفاده از فضای بالای کابینت 

با آشپزخانه کوچک چه کنیم؟ 

ایده‌های جالب برای تزیین دیوار بالای تخت خواب 

خانه ۳.۸ میلیون دلاری مرد آهنی 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

مبلمان یکی از مهم ترین نکاتی است که  شما باید به آن توجه کنید تا بتوانید نتیجه مطلوبی بگیرید، مبلمان رابطه  مستقیمی با ایجاد حس راحتی و آرامش در فضا دارد.

انواع مبلمان در چیدمان

مبلمان‌ به راحتی می‌تواند بر احساس و  تجربه شما از فضای داخلی تاثیر گذار باشد، می‌تواند به شما حس راحتی بدهد  یا برعکس وادارتان کند تا رسمی و خشک رفتار کنید.این مطلب می‌خواهد به شما  نشان دهد که چگونه می‌توانید از انواع مبلمان در چیدمان داخلی استفاده کنید. پس این مطلب جذاب در مورد انواع مبلمان منزل از مجله دلتا را از دست ندهید.

توجه به بافت مبلمان در طراحی دکوراسیون داخلی

اگر در دکوراسیون داخلی خانه‌تان از  وسیله‌های دکوری چوبی زیاد استفاده کرده‌اید، بهتر است که از دیگر انواع  مبلمان منزل استفاده کنید، تا دکوراسیون داخلی خانه سنگین و تیره نشود،  بهتر است در کنار این وسیله‌های چوبی از مبلمان‌ تمام پارچه با رنگ‌های  روشن استفاده کنید چرا که چوب جاذب نور است و رنگ‌های روشن این کمبود نور  را در فضای داخلی خانه جبران خواهد کرد.

خانه کوچک

استفاده از مبلمان چند تکه در طراحی دکوراسیون داخلی

مبلمان‌ چند تکه برای فضاهای بزرگی مناسب  است که شما می‌خواهید در هر گوشه خانه هماهنگی و نظم پیوسته میان مبلمان‌  خود را پیاده کنید، این مبلمان‌ که معمولا دارای چند صندلی هستند بیشتر در  فضاهایی که طراحی دکوراسیون داخلی آن به سبک معاصر یا تلفیقی است استفاده می‌شوند. شما می‌توانید هر‌تکه آن‌ را در یک گوشه خانه استفاده کنید و به آن جذابیت ببخشید.

مبل کلاسیک

انواع مبلمان راحتی در چیدمان داخلی

باید یادمان باشد که انواع مبلمان در چیدمان مقدم بر هر چیزی در دکوراسیون هستند، که برای راحتی و استراحت، قرار گرفته  است تا در طول روز مرتب از مبلمان‌تان استفاده کنید، پس آن ها باید خیلی  راحت باشند، مبلمان رسمی‌تر را بگذارید برای مهمان‌های خود و مواقعی که  خیلی کم از آن‌ها استفاده می‌کنید، پس برای مصرف روزمره‌تان از مبلمان‌های  مدرنی که راحت‌تر و زیبا‌تر و در عین حال متنوع‌تر هستند استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: در مجله دکوراسیون دلتا مطلب اتاق خواب فانتزی با ایده‌های خلاقانه را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

بهترین رنگ برای طراحی آشپزخانه کوچک 

با چند ترفند ساده، سقف را بلندتر نشان دهید 

تخت‌خواب تاشو، خوب و کارآمد یا خطرناک؟! 

ایده‌های جالب برای تزیین دیوار بالای تخت خواب 

خانه ۳.۸ میلیون دلاری مرد آهنی 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

نور مخفی اتاق خواب از انواع  نورپردازی‌هایی است که امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است و  شما می‌توانید برای ایجاد فضایی رمانتیک و دلپذیر از این نوع نورپردازی در  اتاق خواب‌های دو نفره و تک نفره استفاده کنید. 

نور پردازی مخفی

نورپردازی اتاق خواب تاثیر زیادی در  فضاسازی و ایجاد احساس لذت و آرامش در محیط اتاق خواب دارد بنابراین نباید  به سادگی از کنار این موضوع گذشت و برای دیزاین نورپردازی در اتاق خواب به  چند عدد لامپ مخفی یا یک لوستر بسنده کرد. با این مطلب در مجله دلتا یاد می‌گیریم چطور می‌توان با استفاده از نور پردازی مخفی، زیبایی اتاق را دو چندان کرد.

 ایده طراحی نور پردازی مخفی

هدف لامپ‌های مخفی روشنایی همه فضای اتاق  خواب نیست، بلکه هدف اصلی این لامپ‌ها ایجاد حسی و حالی دلپذیر در  دکوراسیون اتاق خواب‌ها است. همانطور که گفته شد برای ایجاد نور پردازی  مخفی اتاق خواب می‌توانید از لامپ‌های نواری استفاده کنید که این لامپ‌ها  دارای تنوع و قابلیت زیادی هستند و شما می‌توانید در صورت تمایل این  لامپ‌ها را در زیر تخت یا پشت آینه نصب کنید و دکوراسیون داخلی اتاق را به  کمک این نورپردازی متحول کنید.

نور پردازی مخفی

اگر فضای اتاق خواب شما سرد و خسته کننده  است می‌توانید با طراحی نور پردازی مخفی، به فضای اتاق خواب‌تان گرما و  آرامش بیشتری ببخشید. توجه داشته باشید نوع حالتی که از نورپردازی مخفی در  دکوراسیون استفاده می‌شود بهتر است مطابق با نیاز و بر‌اساس طراحی سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب باشد. برای ایجاد نور مخفی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب از  انواع لامپ‌ها با نورهای گرم نظیر قرمز و زرد و … استفاده کنید که انتخاب  رنگ نور مخفی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

نور مخفی اتاق
ایجاد نور مخفی در سقف اتاق خواب یکی دیگر از انواع ایده‌های جالب و  کاربردی برای نورپردازی اتاق خواب است که در این روش لامپ‌های مخفی در سقف  اتاق خواب تعبیه می‌شوند و فضایی بی‌نظیر را در اتاق خواب ایجاد می‌کنند.  نورپردازی اتاق خواب یکی از مهم ترین مسائلی است که نباید از کنار آن به  سادگی گذشت بنابراین بهتر است شما در هنگام طراحی نورپردازی برای فضای اتاق  خواب حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با مطالب دکوراسیون طراحی دکوراسیون منزل را از کجا شروع کنیم؟ را در مجله دکوراسیون دلتا بخوانید.

همچنین بخوانید:

بهترین رنگ برای طراحی آشپزخانه کوچک 

طراحی دکوراسیون منزل را از کجا شروع کنیم؟ 

تخت‌خواب تاشو، خوب و کارآمد یا خطرناک؟! 

با آشپزخانه کوچک چه کنیم؟ 

ایده‌های جالب برای تزیین دیوار بالای تخت خواب 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

رابرت داونی جونیور ، معروف به مرد آهنی، بیش از هر زمان دیگری با خرید خانه جدیدش توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

دکوراسیون خانه رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور (Robert.Downey.Jr) وقت خود را برای سرمایه گذاری در  خانه‌های جدید می‌گذارد خانه های وی هر کدام در دو طرف سواحل ایالات متحده  است. اما این بار یک عمارت ۳.۸ میلیون دلاری مالیبو (malibu)‌، کالیفرنیا  است، این عمارت یک طبقه که در سال ۱۹۷۲ ساخته شده است و در سال ۲۰۱۷  خریداری کرده است. مجله دلتا در این مطلب دکوراسیون خانه رابرت داونی جونیور را برای شما گردآوری کرده است.

دکوراسیون خانه رابرت داونی جونیور

دکوراسیون خانه رابرت داونی جونیور

دکوراسیون خانه رابرت داونی جونیور به سبک مدرن طراحی شده است. در این خانه سه اتاق خواب و  سه حمام وجود دارد که در مجموع ۳،۴۰۰ فوت مربع از فضای خانه را شامل  می‌شود . این خانه دارای ۳ تخت و ۳ حمام است که کاملاً مطابق با  استانداردهای رابرت داونی جونیور ساخته شده است. در کنار این فضاها این  خانه دارای منظره‌ای بسیار زیبا از تالاب مالیبو است.

خانه مالیبو رابرت داونی جونیور

خانه او دارای یک حیاط پشتی با تمام مواردی که یک فرد مشهور به آن  احتیاج دارد، مانند استخر، وان آبگرم، گودال آتش، یک منطقه تفریحی و حتی  فضای سبز برای مینی گلف است.

این خانه با مساحت ۳،۳۸۴ فوت مربع در صخره ای آفتابی قرار گرفته که از بسیاری از اتاق‌ها چشم انداز خیره کننده آب وجود دارد.

دکوراسیون خانه رابرت داونی جونیور

در دکوراسیون داخلی خانه وی در اتاق نشیمن، دیوارهای شیشه‌ای جمع شونده وجود دارد که از وجود نور در همه جا اطمینان حاصل شود.

پیشنهاد مطالعه: می‌توانید مطلب دکوراسیون خانه کریستیانو رونالدو در مادرید را در مجله دکوراسیون دلتا مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

با آشپزخانه کوچک چه کنیم؟ 

بهترین رنگ برای طراحی آشپزخانه کوچک 

طراحی دکوراسیون منزل را از کجا شروع کنیم؟ 

ایده جذاب برای استفاده از فضای بالای کابینت 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

طراحی دکوراسیون داخلی منزل و پاسخ  دادن به این سوال که باید این کار را از کجا آغاز کرد، موضوعی است که شاید  برای شما هم پیش آمده باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه

مشکلی که معمولا دیده می‌شود، این است که در بسیاری از موارد، افراد نمی‌دانند که باید کار طراحی دکوراسیون داخلی خانه را از کجا و چگونه آغاز کنند که در پایان، نتیجه کار بر وفق‌ مراد باشد.  این مشکل، مشکل کمی نیست و باعث می‌شود افراد در رابطه با طراحی ‌داخلی  منزل خود سردرگم شوند. به همین‌خاطر، در این مطلب از مجله دلتا،  اصول طراحی دکوراسیون داخلی منزل را شرح خواهیم داد تا اگر می‌خواهید  طراحی‌ داخلی را به دست خود انجام دهید، با مشکل روبه‌رو نشوید.

برای هر قسمت، سهمی مجزا در نظر بگیرید

نخستین قدم در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی خانه، ایجاد شخصیتی مجزا برای هر یک از قسمت‌های خانه است. یکی از  رایج‌ترین مشکلاتی که اکثر افراد در این زمینه با آن رو‌به‌رو می‌شوند، این  است که فکر می‌کنند باید برای طراحی‌داخلی همه قسمت‌های خانه از یک ایده  استفاده کنند. هر قسمت خانه هویتی مخصوص به خود دارد. برای رسیدن به این  هدف، باید در مرحله اول، هر بخش از خانه را به صورت مجزا ببینید و بعد  تصمیم‌گیری کنید.

دکوراسیون داخلی

انتخاب پالت رنگی متناسب با فضا

دومین قدم برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه ، انتخاب رنگ‌ها است. انتخاب صحیح رنگ‌های مورد استفاده در طراحی داخلی  می‌تواند باعث زیبایی بیش‌تر خانه شود و هارمونی میان اجزا را بیش‌تر کند.  به جرات می‌توان گفت که انتخاب پالت رنگی دکوراسیون‌داخلی از مهم‌ترین  کارهایی است که باید در این زمینه انجام دهید.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه

طراحی دکوراسیون داخلی خانه بر اساس سبک 

یکی از اصول طراحی دکوراسیون ، انتخاب بین  سبک‌های گوناگون طراحی ‌داخلی است، که اصول و استانداردهایی دارد و  می‌توانند روی انتخاب وسایل و رنگ‌های مورد استفاده در دکوراسیون تاثیر  بگذارد. وقتی می‌خواهید یک سبک را در دکوراسیون‌ داخلی خود پیاده‌سازی  کنید، باید به این نکات نیز توجه کنید. خرید وسایل، اگر به نحو صحیح و  مناسب صورت گیرد، می‌تواند دکوراسیون داخلی منزل را تکمیل کند و از طرفی  قادر است فضای منزل را دگرگون کرده و محیطی جدید ایجاد کند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب”دکوراسیون پذیرایی کم هزینه اما شیک را در مجله دکوراسیون دلتا بخوانید.

همچنین بخوانید:

بهترین رنگ برای طراحی آشپزخانه کوچک 

ایده جذاب برای استفاده از فضای بالای کابینت 

دکوراسیون اتاق خواب چوبی با طراحی کاربردی و جالب 

طراحی دکوراسیون پذیرایی با مبلمان استیل 

خانه ۳.۸ میلیون دلاری مرد آهنی 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اگر قصد دارید دکوراسیون شیک و بی‌نقص داشته باشید باید اشتباهات دکوراسیونی را بدانید و با توجه به آن‌ها وسایل منزل‌تان را بچینید.

اشتباهات دکوراسیون منزل

معمولا افراد شوق زیادی برای دکور کردن  خانه‌شان دارند، اما به خاطر نداشتن دانش کافی، انتخاب‌هایی اشتباه دارند و  هزینه‌هایی که می‌کنند بی‌ثمر می‌شود و خانه‌شان قشنگ نمی‌شود. به همین  دلیل تصمیم گرفته‌ایم در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا برخی از اشتباهات رایج دکوراسیون منزل را بررسی کنیم تا با شناخت آن‌ها از تکرارشان بپرهیزید.

انتخاب مبل تیره برای فضای کم نور با کف تیره رنگ

توجه داشته باشید که وقتی رنگ کف خانه‌تان  خیلی تیره است و روشنایی آن نیز ایده آل نیست، از مبل‌هایی با رنگ تیره  استفاده نکنید تا فضا بسته و کوچک و تیره به نظر نرسد.

 استفاده از فرش و پرده و کاغذ دیواری با طرح شلوغ

وارد کردن عناصر طرح‌دار به فضا معمولا با  این قصد انجام می‌شود تا سطوح خانه از خام و ساده بودن خارج شود و به این  ترتیب یک چاشنی خاص و جدید وارد دکوراسیون داخلی شود. یکی از اشتباهات رایج دکوراسیون منزل ، این است که اگر بیش از حد از طرح‌ها استفاده کنید، نه تنها خاص بودن عناصر  طرح‌د‌ار از بین می‌رود، بلکه فضا آشفته، بهم ریخته و شلوغ به‌نظر خواهد  رسید.

چگونه رنگ مبل را انتخاب کنیم؟

باید در پاسخ شما بگوییم که در چنین  شرایطی، بهتر است مبلی با رنگ روشن و خنثی مثل خاکستری روشن، کرم روشن، زرد  لیمویی روشن خریداری کنید. چرا که این رنگ‌ها به راحتی با سایر رنگ‌ها  هماهنگ می‌شوند و مشکلاتی که مبل تیره ایجاد می‌کند را نخواهند داشت. اگر  قصد دارید پارچه طرح‌دار انتخاب کنید دقت کنید که طرح و زمینه پارچه اختلاف  رنگ شدیدی نداشته باشد، رعایت این نکته باعث می‌شود مبلی که می‌خرید  راحت‌تر با پرده و سایر عناصر خانه‌تان هماهنگ شود.

پیشنهاد مطالعه: طرز تهیه خورشت مرغ مکزیکی را در مجله آشپزی دلتا به شما پیشنهاد می‌دهیم.

همچنین بخوانید:

چیدمان مبل بزرگ در نشیمن کوچک 

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون 

ایده‌هایی برای ایجاد دیوار گالری در خانه 

چطور کنج‌های خانه را تزیین کنیم؟ 

ترمیم کاغذ دیواری کنده شده 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

بهتر است با تغییر فصل، دکور خانه را  تغییر دهیم، وقتی زمستان آرام آرام  شروع به خود نمایی می‌کند، وقت آن  رسیده است تا با ایجاد احساس گرما در خانه فضا را دلپذیرتر کرد.

دکوراسیون گرم

بهتر است تعلل نکنید و با دکوری گرم  زمستان را بگذرانید. به سراغ پارچه‌های بلا استفاده در کمدتان بروید و  پارچه‌های نرم و کرکی را باز کنید و از آن‌ها در دکور خود بهره ببرید. با  ما در مجله دلتا همراه باشید تا ایده‌هایی برای دکوراسیون گرم داشته باشیم.

استفاده از بافت‌های نرم و راحت

در زمستان همه به دنبال گرما هستیم. وقتی  که در زمستان هوای بیرون سرد و مرطوب می‌شود شما می‌خواهید همه چیز‌های  اطرافتان گرم و راحت باشد، برای همین بهتر است از بافت‌های نرم استفاده  کنید. لحاف‌های سبک و پرده‌های ضخیم را از گنجه بیرون بیاورید و از آن‌ها  برای تغییر محیط در خانه استفاده کنید. از بالش‌ها و کوسن‌ها برای ایجاد  گرما و راحتی در اتاق خواب و فضاهای خانه استفاده کنید.

دکور گرم

ظروف شیشه‌ای برای ساخت دکوراسیون گرم

می‌توانید میوه‌های کاج، شاخ و برگ درختان  و این قبیل چیزها را در ظروف شیشه‌ای شفاف قرار دهید. شما می‌توانید  بطری‌های شیشه‌ای نوشیدنی و جعبه‌های شکلات‌های تمام شده را به عنوان گلدان  یا شمعدان استفاده کنید. به این وسیله دکور گرم و جذاب خواهید داشت.

از پوشش فرش و قالیچه بیشتری استفاده کنید

برای تغییر دکوراسیون زمستانه می‌توانید از فرش‌های بیشتری برای پوشش کف استفاده کنید. راه رفتن  روی کف پوش سرد و خشک در هوای زمستانی برای هیچ کس خوشایند نیست. شما  می‌توانید با استفاده از فرش و قالیچه در خانه احساس گرمای بیشتری را به  فضای خانه دعوت کنید.

دکوراسیون گرم

فضای نشیمن راحت در مقابل شومینه یا بخاری

برای دکوراسیون گرم می‌توانید یک فضای  نشیمن در جلوی شومینه یا بخاری ایجاد کنید یا یک مبل راحتی یا مجموعه‌ای  صندلی راحتی به همراه یک میز قهوه‌خوری در جلو شومینه یا بخاری قرار دهید.  اگر به دکوراسیون سنتی علاقه‌مند هستید، می‌توانید از یک تشکچه به همراه  پشتی، متکا، میز سماور و سماور در کنار شومینه استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای دانستن شرایط اینکه نوه در چه شرایطی ارث می‌برد؟ را بدانید مجله حقوقی دلتا را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

اتاق مستر و چند نکته برای طراحی آن 

خانه کوچک خود را خود را دلبازتر کنید 

ایده‌هایی برای دیزاین مبل‌ها 

چیدمان مبل بزرگ در نشیمن کوچک 

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

کاغذ دیواری ممکن است آسیب ببیند یا کنده شود، اما تعویض آن به طور کامل هزینه بسیاری در پیش دارد.

ترمیم کاغذ دیواری

کاغذ دیواری بخش مهمی از دکوراسیون داخلی منزل محسوب می‌شود اما گاهی ممکن است، بخشی از دیوار پوش منزل‌تان کنده یا  آسیب ببیند اما جایی برای نگرانی نیست، خیلی از این آسیب‌ها را می‌توانید  به سادگی بر طرف کنید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا روش‌هایی ساده برای ترمیم کاغذ دیواری کنده شده را بازگو می‌کنیم.

نصب روی کاغذ دیواری آسیب دیده

برای ترمیم کاغذ دیواری کنده شده دقت کنید  که در ابتدا قطعه آسیب دیده را به طور کامل جدا کنید و زیر آن را تمیز  نمایید اگر اثری از چسب باقی مانده است آن را با اسفاده از کاردک بردارید،  فقط دقت داشته باشید که در حین تمیز کردن زیر لایه آسیب دیده به قسمت‌های  سالم کاغذ دیواری آسیب وارد نکنید. سپس چسب مخصوص کاغذ دیواری را پشت آن  لایه زده و آن را به دقت تمام سر جای خود محکم کنید.

ترمیم کاغذ دیواری کنده شده

ترمیم کاغذ دیواری کنده شده از درز

گاهی اوقات به خود دیوار پوش آسیبی  نمی‌رسد و رول‌های کاغذ پس از گذشت مدتی از طول عمرشان از قسمت درز از هم  جدا می‌شوند این اتفاق معمولی است و اگر با چنین صحنه‌ای مواجه شدید اصلا  نگران نشوید این موضوع به راحتی قابل حل هست. آن قسمتی از درز را که جدا  شده است بلند کنید و به کمک قلمو، چسب را به آن قسمت بمالید و مجددا کاغذ  را بر روی دیوار محکم کنید. برای جلوگیری از تشکیل حباب در زیر آن  می‌توانید از غلتک استفاده کنید.

ترمیم کاغذ دیواری

از بین بردن آسیب‌های جزئی 

گاهی اوقات آسیب‌ها بسیار جزئی هستند و  نیاز به یک تکه اضافی برای پوشیده شدن ندارند. در این مواقع یک مداد شمعی،  خودکار یا مداد همرنگ با کاغذتان کافی است می‌توانید آسیب دیده‌گی جزئی را  طوری با رنگ مشابه نقاشی کنید که معلوم نباشد سپس برای یکدست کردن آن  می‌توانید چند لایه دستمال کاغذی بر روی آن قرار داده و سپس آن را اتو  کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای اینکه بدانید دریاچه پریشان کجاست؟ مجله گردشکری دلتا را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

چیدمان مبل بزرگ در نشیمن کوچک 

اتاق مستر و چند نکته برای طراحی آن 

ایده‌هایی برای دیزاین مبل‌ها 

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون 

اتاق نشیمن به رنگ آبی و خاکستری 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

در حالی که نشیمن دارای وسایل دکوری زیادی است، هیچ چیز مهم‌تر و برجسته‌تر از مبل راحتی نیست.

دیزاین مبل

از کوسن‌های دکوری تا میز جلو مبل، هر روشی که برای تزیین مبل انجام دهید روی فضا و محیط خانه تاثیر خواهد گذاشت. شما با دیزاین مبل می‌توانید ظاهر جدیدی به دکوراسیون نشیمن خانه دهید در این نوشتار از مجله اینترنتی دلتا چند روش ساده برای دیزاین مبل عنوان شده است.

کوسن‎های دکوری برای دیزاین مبل راحتی

وقتی که نوبت به تزیین مبل می‌رسد، ببینید  که آیا مبل شما به اندازه مورد نیاز کوسن دارد؟ شما باید کوسن‌هایی با  انواع شکل‌ها و اندازه‌ها تهیه کنید. کوسن‌ها اجازه می‌دهند تا سبک  دکوراسیون خانه بسیار خاص شود. یک قانون برای دیزاین مبل، استفاده از کوسن  به تعداد عدد فرد است. دیگر ترفند فوق العاده برای کوسن‌های دکوری، ترکیب  آن‌ها با انواع و اقسام سایز‌ها است. بزرگ‌ترین کوسن را نزدیک دسته مبل  قرار دهید. اگر مقدور است یک کوسن نیز برای وسط مبل در نظر بگیرید که بسیار  ایده خوبی می‌تواند باشد.

چیدمان مبلمان

پتوهای نازک دکوری برای دیزاین مبل راحتی

همه دوست دارند که با پتوهای مورد علاقه  خود روی مبل استراحت کنند. این بهترین راه برای استراحت کردن است و همین  طور یک عنصر عالی برای این که بخواهید مبل را دیزاین کنید. این نکته را در  نظر بگیرید که استفاده از این پتوها روی مبل به فضای اتاق حس و حال غیر  رسمی می‌دهد.

دیزاین مبل با استفاده از میز کناری

اگر فضا خانه به شما اجازه می‌دهد از  میزهای کوچک کنار مبل استفاده کنید تا جلوه بهتری به محیط خانه دهند و از  آن میز نیز استفاده کاربردی کنید. این میز مکان بسیار مناسبی است برای قرار  دادن لیوان چای و قهوه و حتی می‌توانید با قرار دادن یک گلدان زیبا روی آن  منزل خود را زیبا کنید. ارتفاع میز کناری مبل باید حداقل تا قسمت نشیمن  مبل باشد.

دیزاین مبل

استفاده از آباژور برای تزیین مبل

آباژور برای مبل یک عنصر دکوری عالی به  شمار می‌آید، شما می‌توانید از آباژورهای رومیزی در کنار مبل استفاده کنید.  این نکته را در نظر بگیرید که برای نشیمن‌هایی که دکوراسیون مدرن دارند و مبل‌ها به صورت بخش بخش و با فاصله زیاد از هم چیده شده‌اند،  آباژورهای رومیزی چندان مناسب نیستند، بلکه باید از آباژورهای پایه بلند در  این نشیمن استفاده کنید تا نور کافی برای تمام فضا ایجاد کند.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با انواع مختلف دستور پخت‌ها مانند سوپ پاستا ایتالیایی، مجله آشپزی دلتا را دنبال کنید.

همچنین بخوانید:

اتاق مستر و چند نکته برای طراحی آن 

چیدمان مبل بزرگ در نشیمن کوچک 

ایده‌هایی برای ایجاد دیوار گالری در خانه 

اتاق نشیمن به رنگ آبی و خاکستری 

چطور کنج‌های خانه را تزیین کنیم؟ 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

در نگاه اول آپارتمان‌های كوچک، دلگير به نظر می‌رسند. اما برای هر مسئله‌ای راه‌حلی هم وجود دارد تا آن مشکل را برطرف کند.

چيدمان خانه‌ های كوچک

در این مطلب از مجله دلتا به صورت کوتاه راهکارهایی را برای چیدمان خانه‌ های کوچک ارائه داده‌ایم و مهم‌تر از آن، گفته شده است که چه کارهایی را نباید در  چیدمان انجام داد تا بتوانید از این طریق خانه های کوچک خود را دلبازتر  کنید.

تلویزیون را روی دیوار بدون کاربرد نصب کنید

دیواری را برای نصب تلویزیون انتخاب کنید  که برای نشستن و چیدن مبلمان مناسب نباشد و همین‌طور میز تلویزیون را حذف  کنید. می‌توانید با طراحی قفسه‌های افقی روی دیوار تلویزیون جایی برای  وسایل تزیینی بسازید؛ این یعنی صرفه‌جویی در فضای اصلی خانه.

چیدمان خانه‌ های کوچک

میز ناهارخوری متناسب با خانه کوچک 

وقتی از ناهارخوری در دکوراسیون داخلی خانه‌های کوچک حرف می‌زنیم، منظورمان یک میز کوچک دونفره است. این میز  بهتر است مستطیل شکل و ظریف باشد. اگر فضای کافی ندارید می‌توانید دو ضلع  میز را به دیوار بچسبانید تا جای کمتری را اشغال کند.

برای چیدمان خانه‌ های کوچک از اشیای بزرگ استفاده نکنید

مجسمه‌های بزرگ، گلدان‌های حجیم، میزهایی  با بدنه یک‌دست و مبل‌های درشت برای دکوراسیون داخلی خانه ‌های کوچک مناسب  نیستند. آن‌ها ممکن است در مغازه زیبا به نظر برسند اما خانه شما را  کوچک‌تر کرده و احساس خفقان ایجاد می‌کنند.

خانه کوچک

در خانه های کوچک از رنگ‌های تند استفاده نکنید

با اینکه رنگ‌های تند در نگاه اول جذاب  هستند، اما سریع هم دل شما را می‌زنند. یادتان باشد خانه شما لباسی نیست که  فقط در یک ‌مهمانی بپوشید. شما می‌خواهید در این خانه زندگی کنید و احتیاج  به احساس آرامش طولانی مدت دارید، بنابراین از رنگ‌هایی مثل قرمز، نارنجی  تند و زرد برای رنگ غالب فضا مثلا دیوارها و سقف استفاده نکنید. می‌توانید  از این رنگ‌ها برای وسایل قابل تعویض مثل یک کاناپه یا یک گلیم کوچک کمک  بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: برسی انواع نکات حقوقی مانند جدایی زن با داشتن حق طلاق در مجله حقوقی دلتا به شما پیشنهاد می‌دهیم.

همچنین بخوانید:

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون 

ایده‌هایی برای ایجاد دیوار گالری در خانه 

دکوراسیون خانه کریستیانو رونالدو در مادرید 

چطور کنج‌های خانه را تزیین کنیم؟ 

ایده‌هایی برای دیزاین مبل‌ها 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

طراحی دکور برای آپارتمانی کوچک با  فضایی محدود دشوار است، اما بین فضاهای مختلف آپارتمان کوچک، دکوراسیون  اتاق نشیمن، چالش‌های خاص خود را دارد.

مبل بزرگ در نشیمن کوچک

با انتخاب مناسب مبل برای نشیمن کوچک و  وسایل مورد نیاز می‌توان از فضای اتاق نشیمن استفاده بهینه داشت و در نتیجه  بدون چشم پوشی از دکوراسیون دلخواهمان، به طرحی ایده‌آل برای اتاق نشیمن  خانه برسیم. پس با این نوشتار از مجله دلتا همراه باشید تا راه‌های استفاده از مبل بزرگ در نشیمن کوچک را بررسی کنیم.

با مبل بزرگ در نشیمن کوچک فضا را پر کنید

همان طور که در این دکوراسیون مدرن مشاهده می‌کنید، از یک مبل ال شکل استفاده شده و یک عثمانی ست مبلمان نیز  در وسط اتاق قرار داده شده است. هیچ چیز اضافی دیگری در این فضا وجود ندارد  در عین حال که فضای نشستن کافی نیز در اختیار ساکنین قرار داده شده است.

مبل برای نشیمن کوچک

استفاده از کاناپه بدون دسته

دسته‌های کاناپه را بر می‌دارید و متوجه  می‌شوید که می‌توانید به راحتی آن را در فضای مورد نظر جای دهید. این ترفند  یک روش برای استفاده از مبل‌های بزرگ و سه نفره است. در نتیجه، یک فضای  نشستن بزرگ را در یک مکان جمع و جور در اختیار شما قرار داده و نبود  دسته‌ها مشکلی پیش نیاورده است.

از گوشه‌ها استفاده کنید

تنها چیزی که در همه خانه‌ها و نشیمن‌های  کوچک پیدا می‌شود، کنج‌ها و گوشه‌های دیوارهاست. پس سعی کنید از آن‌ها به  بهترین شکل استفاده کنید. از مبل‌های ال شکل استفاده کرده و آن‌ها را در  کنار دیوارهای نشیمن بچرخانید تا بتوانید بهترین محل را پیدا نمایید. با  این کار به راحتی مبل‌های راحتی بزرگ در فضای کوچک جای می‌گیرند.

مبل بزرگ در نشیمن کوچک

ساخت نیمکت در کنار کاناپه

در فضاهای بدون استفاده مانند فرورفتگی  دیوارها از نیمکت استفاده نمایید. یک نیمکت ساده می‌تواند متناسب با هر  فضایی طراحی شده و به راحتی زاویه‌های ناقص را در خود جای دهد. همچنین  می‌توانید از فضای زیر آن برای ذخیره‌سازی استفاده کنید. با این کار به  راحتی می‌توانید مبل بزرگ در نشیمن کوچک را جای دهید،  بنابراین مجبور نخواهید بود برای افزایش فضای نشستن از مبل‌های تکی در کنار  کاناپه استفاده کنید و فضای نشیمن را از دست بدهید.

پیشنهاد مطالعه : مطلب بام ایران کجاست؟ و مطالب دیگر گردشگری را در مجله گردشگری دلتا از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

اتاق مستر و چند نکته برای طراحی آن 

ایده‌هایی برای ایجاد دیوار گالری در خانه 

اتاق نشیمن به رنگ آبی و خاکستری 

چگونه پرده را با رنگ مبل و فرش ست کنیم 

چطور کنج‌های خانه را تزیین کنیم؟ 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

منظور از دیوار گالری، یک یا تعدادی از  دیوارهای منزل که برای زدن تابلوهای دکوراتیو یا نقاشی و عناصر جذاب دیگر  در نظر گرفته می‌شود.

گالری دیواری

 گالری دیواری مجموعه‌ای از گروه‌های عکس و  کاغذهای چاپ شده و عجیب و غریب است، که برای خالق آن منحصر به فرد و خاص  است. اندازه این تصاویر می‌تواند کوچک یا بزرگ باشد، اما هر اندازه‌ای که  باشد، همیشه به اتاق جذابیت و مکانی برای خیره شدن چشم‌ها می‌دهد. در ادامه  این نوشته از مجله دلتا ایده‌هایی برای تزیین دیوار گفته شده است.

تعدادی آینه به دیوار گالری اضافه کنید

آینه‌ها می‌توانند به بزرگ‌تر شدن فضا کمک  کنند. تعدادی آینه به گالری دیواری بیفزایید و آن وقت می‌بینید که این کار  یک اثر هنری به شما می‌دهد که با نور تغییر می‌کند.

طرح‌های سیاه و سفید

مجموعه تصاویر سیاه و سفید مطمئنا احساسی را به دیوار می‌دهد که شیک و مدرن باشد. اما به هیچ وجه گزینه‌های گالری را محدود نمی‌کند.

تزیین دیوار

عکس‌های خانوادگی قدیمی در گالری دیواری

برخی از تصاویر خانوادگی قدیمی خود را به  گالری دیواری اضافه کنید. مطمئنا به واسطه این عکس‌های قدیمی تعدادی  داستان‌های مختلف به مکالمه‌ با دوستانتان اضافه خواهد شد.

طرح های رنگی رنگی

هرچه رنگ بیشتری به گالری دیواری اضافه  کنید، جذابیت بیشتری به دیوار خود اضافه کرده‌اید. از به کار بردن رنگ‌هایی  مانند زرد و صورتی نیز نترسید.

ایجاد گالری روی قفسه‌ها

اگر تردید دارید که تعداد زیادی سوراخ را در درون دیوار خود به وجود آورید، یک قفسه قرار داده و تصاویر خود را روی آن‌ها ترتیب دهید.

 گالری دیواری

استفاده از فریم و قاب تنها

چه کسی می‌گوید که باید قاب‌ها را پر  کنید؟ برای تزیین دیوار می‌توانید با انتخاب چند الگوی جالب، قاب‌ها را  همان طور که می‌خواهید روی دیوار نشان دهید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات آشپزی مانند طرز تهیه خورشت آلو گشنیز، مجله آشپزی دلتا را بخوانید.

همچنین بخوانید:

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون 

اتاق نشیمن به رنگ آبی و خاکستری 

چطور کنج‌های خانه را تزیین کنیم؟ 

مبل مدل چستر فیلد مناسب خانه‌های مدرن 

دکوراسیون خانه کریستیانو رونالدو در مادرید 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

پذیرایی نقش بسیار مهمی را در منزل  دارد به خاطر اهمیت این اتاق باید مبلمانی که در آن می‌گذاریم یک فضای  صمیمانه، زیبا و منعطف را داشته باشد.

چیدمان مبلمان راحتی

با توجه به معماری مشخصی که منازل دارند  بیشتر اتاق‌های پذیرایی و نشیمن مستطیل شکل‌اند و چیدمانی که در این  اتاق‌ها داریم بستگی به نقطه کانونی فضای اتاق دارد به این صورت که در بعضی  از اتاق‌ها معماری اتاق جوری است که قسمت مورد توجه به مرکز اتاق شومینه  یا پنجره‌ها یا حتی تلویزیون است. وقتی که مرکز کانونی اتاق مشخص باشد  چیدمان هم طبق آن مشخص می‌شود. در این نوشته از مجله اینترنتی دلتا ایده‌های مختلف برای چیدمان مبلمان راحتی بررسی خواهیم کرد.

تنوع در چیدمان مبل

اینکه مبلمان را در منزل به چه  صورت بچینید کاملاً بستگی به سلیقه دارد. برای اینکه این مبل‌ها را در سالن  پذیرایی بچینیم باید فضای کافی بین دیوار و مبلمان و گوشه‌های اتاق قرار  دهید و به این نکته توجه داشته باشید که افراد بتوانند به راحتی در اتاق  پذیرایی جابجا شوند و برای تردد افراد مشکلی پیش نیاید.

مبلمان راحتی

 در چیدمان مبلمان راحتی به نقطه کانونی توجه کنید

نقطه کانونی فضای اتاق نقش بسیار مهم و چشمگیری در چیدمان مبلمان راحتی در محیط دارد و مبل‌ها با توجه به اینکه قسمت کانونی فضا چه باشد دیده  می‌شود. زیرا این نحوه چیدمان موجب می‌شود که افرادی که در جای جای منزل  نشسته‌اند، دید خوبی را نسبت به دکوراسیون  داخلی داشته باشند. مثلا همه بتوانند به شومینه یا تلویزیون دید و دسترسی داشته باشند.

تقسیم بندی خانه با مبلمان

اگر شما جز آن دسته از افرادی  هستید که خوشبختانه منزل بزرگ دارید یا اتاق نشیمن بزرگ است می‌توانید با  استفاده از مبلمان و چیدمان خاص آن اتاق را قسمت‌بندی کنید. در صورتی که  این کار را انجام دهید علاوه‌بر اینکه فضای نشیمن دورهمی را در دست دارید،  می‌توانید فضای اتاق را هم تقسیم‌بندی کنید که از آن استفاده‌های دیگری هم  بتوانید بکنید.

چیدن مبلمان راحتی

چیدمان متقارن مبلمان در پذیرایی

از جذاب‌ترین مدل چیدمانی که در  اتاق‌ نشیمن می‌تواند وجود داشته باشد و باعث شود که افراد در روبروی  یکدیگر قرار بگیرند این است که مبلمان را به صورت متقارن بچینید. در این  چیدمان افراد می‌توانند روبروی هم قرار بگیرند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با مطلب نکاتی که باید در تنظیم قولنامه در نظر بگیرید و موارد دیگر، مجله حقوقی دلتا را دنبال کنید.

همچنین بخوانید:

زیبایی خانه خود را با اکسسوری دو چندان کنید 

۵ اشتباه در دکوراسیون که انرژی مثبت را از بین می‌برد 

ویژگی فرش فانتزی مناسب خانه 

ایده‌هایی برای ایجاد دیوار گالری در خانه 

چگونه پرده را با رنگ مبل و فرش ست کنیم 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اتاق نشیمن خانه، جایی است که در آن به  دنبال حس آرامش و آسایش هستیم و قطعا رنگ‌های به کار رفته در این بخش از  خانه باید دربردارنده چنین احساسی باشند.

رنگ اتاق نشیمن

فرقی نمی‌کند به طیف‌های  روشن علاقه داشته باشید یا رنگ‌های تیره را ترجیح دهید، به هرحال می‌توانید  گستره انتخاب وسیعی را با رنگ آبی و خاکستری در نشیمن و برای سبک‌های  مختلف بسازید. در ادامه این نوشته از مجله دلتا ایده‌ها و نمونه‌های مختلفی از رنگ اتاق نشیمن را از جمله ترکیب رنگ آبی و خاکستری را بررسی خواهیم کرد.

از ترکیب آبی و خاکستری با سفید استفاده کنید

اگر می‌خواهید فضای اتاق  ‌نشیمن را روشن و پرنورتر کنید، استفاده از رنگ سفید به عنوان پس‌زمینه،  همراه با آبی و خاکستری می‌تواند نمایی جذاب و دوست داشتنی برایتان بسازد.  لازم نیست برای ایجاد یک ترکیب ایده‌آل حتما به سفیدی دیوارها اکتفا کنید.

رنگ طوسی اتاق نشیمن

ایجاد تنالیته را در رنگ اتاق نشیمن مدنظر داشته باشید

در رنگ اتاق نشیمن لازم  نیست رنگ‌های به کار رفته در درجه رنگی نزدیک به هم داشته باشند. می‌توانید  از رنگ‌های تیره یک طیف رنگی در کنار رنگ‌های روشن از طیف دیگر استفاده  کنید و باز هم نتیجه عالی در دکوراسیون داخلی مشاهده کنید. به عنوان نمونه اگر دیوارها را با آبی نفتی تیره رنگ آمیزی  کرده باشید، استفاده از مبلمانی با رنگ خاکستری روشن، کنتراست بسیار خوبی  در فضا ایجاد خواهد کرد.

برای شروع از تابلوهای هنری کمک بگیرید

معمولا  استفاده از یک تابلوی نقاشی، برای انتخاب رنگ‌ها و ایجاد هماهنگی رنگی در  دکوراسیون، بسیار مناسب است. به عنوان مثال یک تابلوی هنری که در آن  طیف‌های رنگی خاکستری و آبی با یکدیگر ترکیب شده‌اند و یک منظره دریایی  ساخته‌اند، می‌تواند منبع الهام خوبی برای انتخاب دیگر اجزای دکوراسیون  اتاق نشیمن باشد.

رنگ آبی در اتاق نشیمن

پارچه‌های مخملی کار را راحت خواهند کرد

از  آنجا که پارچه‌های مخملی، سایه روشن بسیار خوبی را با خود به همراه دارند،  کار را برای استفاده از رنگ‌های مختلف طیف آبی و خاکستری راحت می‌کنند و  چرخش رنگی مورد انتظار را به خوبی در محیط به جریان می‌اندازند. پارچه‌های  مبلی مخملی، تم لوکس و پر زرق و برقی به اتاق نشیمن اضافه می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب برج لندن، محل زندگی ارواح مشهور دنیا! در مجله گردشگری دلتا از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

ایده‌هایی برای ایجاد دیوار گالری در خانه 

مبل مدل چستر فیلد مناسب خانه‌های مدرن 

اتاق مستر و چند نکته برای طراحی آن 

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون 

چطور کنج‌های خانه را تزیین کنیم؟ 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

مدل مبلمان چستر مبل های راحتی هستند که طرح های ساده و در عین حال مجللی دارند, این سبک مبلمان برای دکوراسیون های مدرن مناسب اند.

مبل طرح چستر فیلد

یکی از مدل‌های مبلمان، مبل طرح چستر فیلد  است. این مدل نمایی خاص و مرموز به فضا می‌بخشد. طراح آن مشخص نیست، اما  مبل مدل چستر فیلد از زمان‌های گذشته تا کنون محبوب بوده و مشهورترین مدل  مبلمان است. از دلایل ماندگاری این مبل در دکوراسیون خانه‌ها، می‌توان به  راحتی و فرم جذاب آن اشاره کرد. در مجله دلتا بیش تر با این مدل آشنا شوید.

مبل چستر در دکوراسیون

اگر تصمیم دارید مبلمان خود را تعویض یا  یک سرویس مبل جدید به خانه اضافه کنید، خرید یک مبل مدل چستر را به شما  توصیه می‌کنیم. پرداخت هزینه برای مبل با کیفیت مانند یک سرمایه گذاری است،  زیرا طول عمر طولانی دارد و نیازی به تعمیر در فاصله‌های زمانی کوتاه  ندارد. این مبل اکثرا از جنس مخمل یا چرم است. چرم حالت خود را حفظ می‌کند و  در گذر زمان افتاده نمی‌شود.

انواع مبلمان

کاناپه یکی از عناصری است که در دکوراسیون داخلی به عنوان کانون توجه شناخته می‌شود. یک کاناپه مدل چستر می‌تواند جذابیت  را به محیط القا کند. بهتر است آن را وسط اتاق قرار دهید و کنار آن یک میز  عسلی یا گلدان بگذارید. حجمِ بزرگ این مدل مبل باعث می‌شود سایر اجزا تحت  تاثیر قرار بگیرند و به چشم نمی‌آید با استفاده از کوسن‌های فانتزی و رنگی،  به سایر اجزای مبلمان جلوه‌ای برجسته ببخشید.

ویژگی مبل مدل چستر فیلد

مهم ترین ویژگی ظاهری این مبل تکیه گاه  کوتاه و لمسه دوزی با استفاده از دکمه، در قسمت نشیمن، تکیه گاه و دسته  است. مبل چستر علاوه بر زیبایی، راحتی افراد را تضمین می‌کند. نشیمن عریض،  بالشت‌های ابری، دسته و تکیه گاهی از جنس فوم، باعث می‌شود هنگام نشستن روی  این مبل احساس آرامش داشته باشید و ساعت‌ها بدون احساس خستگی روی آن  بنشینید.

مبل طرح چستر فیلد

رنگ مبل طرح چستر فیلد

رنگ های محبوب و کلاسیک برای مبل طرح چستر  فیلد ، قهوه‌ای، زرشکی و یشمی هستند. این مبل با رنگ‌های مذکور، در  دکوراسیون مدرن، کلاسیک و ویکتوریایی کاربرد بیشتری دارد. مدل مبل چستر در  رستوران، اتاق کار، نشیمن و کتابخانه استفاده می‌شود. نمایی مجلل ایجاد  می‌کند و به محیط وقار می‌بخشد.

پیشنهاد مطالعه: در مجله آشپزی دلتا مطلب طرز تهیه سوپ زمستانی مقوی و خوشمزه را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

با چند نکته ساده دکوراسیون خود را تغییر دهید 

اتاق مستر و چند نکته برای طراحی آن 

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون 

قانون‌های طلایی برای ست کردن وسایل خانه 

روش‌هایی ارزان برای تغییر ظاهر خانه 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

احتمالا در گوشه و کنار منزلتان جاهای خالی وجود دارد که دوست دارید آن را به بهترین نحو دکوراسیون کنید.

تزیین گوشه های خالی

گوشه های خالی منزل ،  اعم از سالن پذیرایی، اتاق‌ها و حتی شاید سرویس‌های بهداشتی محل مناسبی  برای قراردادن وسایل مختلف و متنوع است که گاهی اوقات به خاطر نبود  ایده‌های خلاقانه کاملا بیهوده رها می‌شوند. پر کردن گوشه‌های خالی اتاق با  این ایده‌های ناب می‌تواند علاوه بر کاربردی کردن تمام فضاها به زیبایی  آن‌ها نیز بیفزاید. در ادامه مجله دلتا با کمک روش‌هایی که گفته می‌شود می‌توان برای تزیین گوشه های خالی و بدون استفاده خانه به شما کمک کند.

تزیین گوشه های خالی خانه با ایده‌های خلاقانه

از صندلی‌هایی با پشتی‌های بلند برای  گذاشتن در گوشه‌های خالی خانه استفاده کنید. با قرار دادن دوصندلی، یک میز و  قالیچه‌ای زیبا درگوشه مورد نظر، جایگاهی مناسب برای استراحت، مطالعه یا  کارهای دیگر درست کنید.

از میز تحریر برای تزیین گوشه‌های خالی استفاده کنید. گلدان‌ های بزرگ و پر برگ درپشت صندلی هم ایده‌ای خوبی هستند.

 طبقه‌های پایه دار به ویژه هرمی شکل،  به‌خوبی در گوشه خانه جا می‌گیرد. استفاده از ظروف و گلدان‌های زیبا روی  این طبقه‌ها هم مناسب است.

تزیین گوشه های خانه

اگر دکوراسیون داخلی خانه شما سبک کلاسیک دارد می‌توانید با قرار دادن بوفه و ویترین مناسب در  گوشه‌ها، ظروف و گلدان‌های تزیینی را روی آن گذاشته گوشه مورد نظر را پر  کنید.

از پنجره گوشه خانه هم به بهترین شکل  استفاده کنید. به شرط آن که با یک کاناپه راحت، میز پیش دستی و کمد، کنار  پنجره را محل آسایش و استراحت خود کنید.

از میزها کوچک در اتاق‌های نقلی می‌توانید  استفاده کنید. گذاشتن این میز در اتاق خواب و قرار دادن آباژور و وسایل  دیگر روی آن، دکوری مناسب است.

تزیین گوشه های دیوار

با استفاده از یک صندلی زیبا و با کمک  آباژور پایه بلند، کتاب، میز عسلی زیبا و… برای تزیین گوشه های خالی منزل  استفاده کرده و گوشه دنج فراهم کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با تغییر قوانین مهریه مطلب اصلاح قانون مهریه به نفع مردان است؟ از مجله حقوقی دلتا دیدن کنید.

همچنین بخوانید:

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون 

اتاق مستر و چند نکته برای طراحی آن 

دکوراسیون خانه کریستیانو رونالدو در مادرید 

قانون‌های طلایی برای ست کردن وسایل خانه 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اتاق خواب برای هر کسی محل آرامش است و  فرقی نمی‌کند در چه سنی باشید ولی متاسفانه در اکثر مواقع، آن‌گونه که  سزاوارش باشد، مهم شمرده نمی‌شود.

اتاق مستر

حقیقت آن است که اگر به دنبال فرصت مناسبی  برای تغییر دکوراسیون یا بازسازی اتاق خواب خود هستید، هرگز این زمان  نخواهد رسید و خودتان باید در هر شرایطی که هستید، دست به کار شوید. در این  مطلب از مجله دلتا قرار است به بررسی چند نکته برای دکوراسیون اتاق مستر بپردازیم.

تخت خواب ماندگار انتخاب کنید

 برای دکوراسیون اتاق مستر دنبال وسایل از مدافتاده و قدیمی نباشید و هنگام انتخاب تخت خواب، چندان  سراغ ترندهای روز نروید. بهتر است مدل های مدرن و ساده‌تری انتخاب کنید که  سال‌های زیادی قابل استفاده باشد. شما با انتخاب پایه‌های فلزی یا لوازم  منحصر به ‌فرد همیشه می ‌توانید از فضاهای تکراری فاصله بگیرید.

دکوراسیون اتاق مستر

از وسایل دکوری در اتاق مستر استفاده کنید

اتاق خواب مکان مناسبی برای اضافه ‌کردن  وسایل دکوری جذاب و سرگرم ‌کننده است. کوسن‌، تابلو و پرده‌ به فضا رنگ  می‌‌دهد و چراغ‌های رومیزی در عین کاربردی‌ بودن، به طراحی اتاق مستر شیک  تنوع می ‌دهد. طراحی تخت‌ خواب ساده‌ترین راه برای تاثیرگذاری در فضا است؛  با تغییر روتختی، بالش و روکش آن‌ها می‌توانید تخت‌ خواب خود را به ‌روز  کنید. البته این فضا برای عکس‌های خصوصی و یادگاری‌های شخصی بهترین مکان  است.

چند وسیله خاص اضافه کنید

اگر به قدر کافی فضا دارید، چند چیز دیگر  برای شخصیت‌ بخشیدن به فضا اضافه کنید. یک میز آرایش، نیمکت اتاق خواب، و  صندلی‌های عثمانی و کوسن‌های خاص فضای شما را زیبا و منحصربه ‌فرد می‌‍کند.  نیمکت‌ پهن، صندلی‌ راحتی، و مبل تخت‌خواب‌شو می‌‌تواند قسمتی از یک اتاق‌  خواب را که بی‌مصرف باقی مانده، تبدیل به فضایی برای مطالعه یا چرت روزانه  کند.

دکوراسیون اتاق مستر

یک نورپردازی مناسب انتخاب کنید

برای دکوراسیون داخلی زیبا در یک اتاق خواب، استفاده درست از نور بسیار مهم است. قبل از هر چیز  شما نیاز به یک نورپردازی ملایم دارید. قراردادن چراغ‌ رومیزی روی پا‌تختی‌  معمولا انتخاب رایجی است، اما چراغ‌ دیواری با نور ملایم جایگزین بهتری  خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: در مجله گردشگری دلتا مطلب پیاده روی در آسمان کانادا را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون 

نکات کاربردی در دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک 

قانون‌های طلایی برای ست کردن وسایل خانه 

روش‌هایی ارزان برای تغییر ظاهر خانه 

چگونه پرده را با رنگ مبل و فرش ست کنیم 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

شاید دوست داشته باشید بدانید که دکوراسیون داخلی خانه کریستیانو رونالدو ، ستاره فوتبال رئال مادرید چگونه است.

خانه کریستیانو رونالدو

مجله دلتا در این مطلب دکوراسیون داخلی زیبای خانه کریستیانو رونالدو در مادرید را گردآوری کرده‌ است. ارزش مالی سرمایه او ۹۳ میلیون یورو در  اواسط سال ۲۰۰۹ تخمین زده شد. با این همه ثروت او در خانه‌ای ساده در  مادرید و با طراحی مهندس معمار جواکین تورس(Joaquin Torres) زندگی می‌کند.

دکوراسیون خانه کریستیانو رونالدو

دکوراسیون داخلی خانه کریستیانو رونالدو

طبق گردآوری‌های مجله دکوراسیون دلتا خانه کریستیانو رونالدو با ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته و مدرنیته و  مطابق با فضای طبیعی مادرید ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های این خانه  آرامش بخش بودن آن است. این خانه دارای یک اتاق خواب مستر با حمام، استخر  سرپوشیده و سالن بدنسازی است.

خانه رونالدو در مادرید

طراحی داخلی اتاق نشیمن و اتاق خواب رونالدو

در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن و اتاق خواب خانه کریستیانو رونالدو بیشتر از رنگ طوسی استفاده  شده است. رنگ طوسی جز رنگ‌های خنثی به شمار می‌آید. رنگ طوسی در اتاق  نشیمن یکی از رنگ‌های دوست داشتنی برای طراحان سبک مدرن و مینیمال است. رنگ  طوسی در طراحی داخلی اتاق نشیمن کریستین‌ رونالدو باعث شده که حس آرامش و  نو بودن را به بیننده القا کند. مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی بسیار  نامحدود است که در طراحی داخلی خانه کریستین رونالدو از رنگ قهوه‌ای و چوب  در این زمینه استفاده شده است.

خانه کریستیانو رونالدو

اتاق خواب مکان  استراحت و آرامش است و باید طوری تزیین شود که آرامش در آن موج بزند. رنگ  طوسی در اتاق خواب نشانه آرامش و آسایش است که رونالدو در طراحی داخلی اتاق  خوابش از این رنگ بهره برده است. در طراحی داخلی اتاق خواب رونالدو رنگ  طوسی به عنوان تک رنگ در تنالیته‌های مختلفی استفاده شده است .

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با سبک دکوراسیون خانه رونالدو مطلب دیزاین خانه به سبک مینیمال را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون 

زیبایی خانه خود را با اکسسوری دو چندان کنید 

دکوراسیون خانه با کمک المان‌های سنتی 

کاغذ دیواری گل‌دار، سبکی نو در منزل 

قانون‌های طلایی برای ست کردن وسایل خانه 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

رنگ طلایی لوكس‌ترین رنگ دنیاست پس این طبیعی است که به دنبال استفاده از این رنگ در منزل باشید. 

دکوراسیون با رنگ طلایی

دکوراسیون با رنگ طلایی سبب ایجاد یک فضای شیک و موقر خواهد شد. اضافه کردن رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی اصولی دارد. در این بخش از مجله دلتا اصول استفاده کردن از رنگ طلایی در چیدمان داخلی را خواهیم پرداخت. از این  رنگ برای چیدمان بسیار استفاده می‌شود. اگر این رنگ به درستی به کار گرفته  شود، گرمای ملایم را به فضای اتاق اضافه می‌کند و سبب زیبا شدن فضا می‌شود  اما در صورت عدم رعایت تناسب، این رنگ جذاب، فضا را بسیار آزاردهنده  می‌کند و یک خانه طلایی افراطی را ایجاد می‌کند.

استفاده از رنگ طلایی برای سالن پذیرایی

طراحی داخلی سالن پذیرایی اهمیت بیشتری  نسبت به سایر فضاها دارد. استفاده از این رنگ در سالن پذیرایی فضایی مجلل  را ایجاد می‌کند. در پذیرایی بهتر است این رنگ را به صورت ترکیبی به کار  ببرید و با رنگ‌های آبی و مشکی ترکیب کنید. (برای آشنایی بیشتر در مورد  استفاده رنگ‌ها در چیدمان مجله دکوراسیون دلتا را دنبال کنید.)

رنگ طلایی در دکوراسیون

رنگ طلایی در دکوراسیون اتاق خواب

ایجاد احساس آرامش در اتاق‌خواب در دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد. این رنگ پر زرق و برق است و بهتر است برای اتاق‌خواب در  اکسسوری‌ها، کوسن‌ها و پرده‌ها از این رنگ استفاده شود. اگر لوازم  اتاق‌خواب ساده باشد بهتر است از یک کاغذ دیواری طلایی شلوغ برای دیوار  اتاق‌خواب استفاده کرد.

دکوراسیون با رنگ طلایی

دکوراسیون با رنگ طلایی و سبز

یکی از دلنشین‌ترین فضاهاُ دکوراسیون با  رنگ طلایی و سبز است. این ترکیب فضا را چشم‌نواز و آرام‌بخش می‌کند و  بیش‌تر در فضاهای کلاسیک دیده می‌شود به خصوص این که از پارچه‌های مخمل سبز  استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با نکات چیدمان مطلب “طوسی، رنگی که در دکوراسیون هرگز نمی‌میرد!” را بخوانید.

همچنین بخوانید:

با چند نکته ساده دکوراسیون خود را تغییر دهید 

با چند راهکار ساده و ارزان خانه خود را زیبا سازید 

قانون‌های طلایی برای ست کردن وسایل خانه 

روش‌هایی ارزان برای تغییر ظاهر خانه 

چگونه پرده را با رنگ مبل و فرش ست کنیم 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

زیباتر  شدن فضای منزل برای همه بسیار مهم می‌باشد از این رو ست کردن لوازم منزل از اهمیت بسیاری برخوردار است . 

ست کردن پرده با فرش

برای هماهنگ کردن یا ست کردن اتاق پذیرایی یا نشیمن خود، خوب است که  اصول و نکاتی که مربوط به ست کردن پرده با فرش است را به خوبی فرا بگیرید.  چرا که ست کردن پرده با فرش نقش و اهمیت به‌سزایی روی زیبایی و جذابیت  دکوراسیون داخلی خانه‌ شما دارد. وقتی که فرش و پرده باهم ست شوند،  دکوراسیون کلی خانه متوازن و متعادل به نظر می‌رسد. ما در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا می‌خواهیم با توجه به رنگ‌ها و طرح‌های احتمالی، به شما بگوییم که چطور پرده و فرش را باهم ست کنید.

طرح و بافت در دکوراسیون منزل شما

اگر می‌خواهید که فضای صمیمانه‌تری را تجربه کنید از پرده‌ها و فرش‌های  طرح دار در دکوراسیون منزل‌تان استفاده کنید، می‌توانید پرده‌هایتان را از  پارچه‌های طرح دار انتخاب کنید.

تکنیک‌های ست کردن پرده با فرش

فرش ها تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما

برای فرش‌ها می‌توانید از رنگ‌های پارچه و کوسن‌های مبلتان الهام  بگیرید. از فرش‌های روشن نترسید درست است که در نظر اول تمیز کردن آن کاری  دشوار به نظر می‌آید اما نمی‌توان از جلوه و زیبایی که به دکوراسیون داخلی منزل‌تان می‌بخشند به سادگی گذشت.

ست کردن فرش با مبلمان

فرش ایرانی تاثیری متفاوت در دکوراسیون منزل شما

فضای اتاق‌تان را از کسالت و بی‌روح بودن خارج  کنید. بهترین گزینه استفاده از فرش‌های پر‌نقش ایرانی با رنگ‌های بسیار شاد  است. فضاهایی را که اغلب دکوراسیون کرم و قهوه‌ای دارند را با فرش‌های  ایرانی زیباتر می‌کنند و برای این که فضا جذاب‌تر باشد می‌توانید از  کوسن‌هایی زیبا با نقش مایه‌های همان فرش استفاده کنید. فرش ایرانی پر‌نقش و  نگار و پر از رنگ است سعی کنید در کنار آن از پارچه‌های ساده‌تر استفاده  کنید تا فضا سنگین و شلوغ نشود.

برای خواندن مطالب مفید دکوراسیون به مجله دکوراسیون دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای برسی نکات بیشتر مطلب ست کردن پرده و فرش در دکوراسیون را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

با چند نکته ساده دکوراسیون خود را تغییر دهید 

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون 

با چند راهکار ساده و ارزان خانه خود را زیبا سازید 

قانون‌های طلایی برای ست کردن وسایل خانه 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اتاق خواب خصوصی‌ترین بخش در هر خانه‌ای است و دکوراسیون داخلی آن می‌تواند روی روحیه افراد تاثیرگذار باشد.

تزیین ساده اتاق خواب

اتاق خواب یکی از بخش‌های مهم منزل است که باید به دکوراسیون آن اهمیت ویژه ای داد، برای تزیین ساده اتاق خواب باید نکاتی را مانند انتخاب رنگ، سبک چیدمان، نورپردازی و …رعایت کرد که در این بخش از مجله دلتا شما را با این نکات آشنا می‌کنیم.

بعضی قسمت‌های دیوار را متفاوت رنگ بزنید

روی قسمت‌های رنگ شده دیوار وسایل تزیینی  آویزان کنید. می‌توانید در آن قسمت مجسمه قرار دهید یا اگر فضایی مانند  طاقچه ایجاد کردید، داخل آن گلدان معمولی را گذاشته و ظاهر زیبا و مهیج  ایجاد کنید.

 تزیین اتاق خواب دخترانه

قسمت مرکزی دیوار را با قاب تزئین کنید

برای تزیین ساده اتاق خواب می‌توانید  شکل دیوارهای مسطح را تغییر دهید، از قاب استفاده کنید و آن را روی نقطه  مرکزی دیوار بزنید. می‌توانید یک قاب یا حتی بیشتر آویزان کرده و یک میز  کوچکی را جلوی آن‌ها قرار دهید و عکس‌های مختلف را روی آن مرتب بچینید و با  استفاده از یک لامپ یا آباژور آن‌ را نورپردازی کنید.

رنگ ها را با هم تلفیق کنید تا یک اثر هنری خلق شود.

در یک محیط بی‌رنگ، قاب‌های رنگی وقتی روی دیوار نصب شود جلوه‌ای تازه به محیط می‌بخشد. کوسن‌های رنگی روی مبل برای تزیین ساده اتاق خواب کاربرد زیادی دارند. برای یک طراحی گرافیکی زیبا، قاب‌های سیاه و سفید مات  و آویزان کردن آن‌ها در امتداد یک خط روی دیوار بسیار تاثیرگذار است.  تابلوها باید دقیقا در یک خط باشد تا هرکسی وارد اتاق می‌شود متوجه آن شود و  این چیدمان نظر او را جلب کند.

تزیین اتاق خواب

استفاده از قفسه برای تزیین ساده اتاق خواب

فضای اتاق را به جای جدا کردن آن از وسط،  طوری که نور اتاق گرفته شود، با قفسه‌های خیلی ساده به دو قسمت تقسیم کنید.  اگرچه شما می‌توانید هر کدام از طبقه‌های قفسه را با یک وسیله پر کنید،  اما ممکن است کمی شلوغ به نظر برسد. درعوض، با خالی گذاشتن بعضی از قفسه‌ها  توجه به وسایلی جلب می‌شود که شما برای چیدمان انتخاب کرده‌اید.

پیشنهاد مطالعه: برای داشتن اتاقی زیبا مطلب ایده خلاقانه برای داشتن یک اتاق خواب آرامش‌بخش را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

دکوراسیون اتاق خواب به سبکی ساده 

نکات کاربردی در دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک 

اتاق خواب دو نفره را چگونه طراحی کنیم 

ایده‌های کاربردی برای دکوراسیون اتاق مدرن پسرانه 

بایدها و نباید‌ها در چیدمان اتاق خواب 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اولین مکان در هر خانه‌ای که می‌تواند توجه افراد را در هنگام وارد شدن به منزل به  خود جلب کند راهرو ورودی و تزیین آن است.

دکوراسیون ورودی منزل

دکوراسیون راهرو ورودی می‌تواند بیانگر  سلیقه و ذهنیت شما باشد بنابراین بهتر است برای طراحی دکوراسیون داخلی  ورودی منزل خود کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید تا بتوانید این فضا از  منزل‌تان را به محیطی دلباز و با نشاط تبدیل کنید. مجله دلتا چند ایده‌ برای طراحی دکوراسیون ورودی منزل پیشنهاد داده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تزیین ورودی منزل را به زیبایی انجام دهید.

دکوراسیون ورودی منزل با آینه

برای اینکه این فضا دلباز و بزرگتر به نظر  برسد بهتر است از آینه با قاب برنجی یا هر نوع قاب دلخواه خود استفاده  کنید. آینه‌ها با قاب برنجی باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضای ورودی منزل  می‌شوند.

دکوراسیون راهرو ورودی

نورپردازی

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام طراحی باید مورد توجه قرار بگیرد نورپردازی است که برای طراحی نورپردازی در این بخش از منزل می‌توانید از لوسترهای سقفی با طرح فانتزی استفاده  کنید. اگر تمایل دارید که از نورپردازی مدرن‌تری استفاده نمایید،  نورپردازی‌های هالوژنی و نقطه‌ای می‌تواند برای شما ایده مناسبی باشد.

دکوراسیون منزل

استفاده از گیاهان آپارتمانی

برای اینکه در هنگام وارد شدن به منزل حس  خوبی داشته باشید بهتر است از گلدان‌های رنگارنگ برای تزیین ورودی منزل خود  استفاده کنید. گیاهان رنگارنگ و زیبا باعث ایجاد حس طراوت و شادابی در  راهرو ورودی منزل می‌شوند و می‌توانند انرژی مثبت زیادی را به این بخش از  منزل تزریق نمایند.

تزیین دیوار ورودی منزل

تزیین دیوار راهرو یکی دیگر از مهم‌ترین  نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. برای تزیین دیوار می‌توانید از قاب  عکس‌ها و تابلو‌های کوچک و فانتزی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با ایده‌های برای طراحی ورودی  منزل مطلب “ایده های جذاب برای ورودی خانه” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

راهکارهایی برای افزایش نور در خانه 

با چند نکته ساده دکوراسیون خود را تغییر دهید 

نکات استفاده از فرش در دکوراسیون 

روش‌های هوشمندانه برای پنهان کردن شوفاژها 

نکاتی برای چیدمان نشیمن خانه 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

یکی از راه‌های ایجاد تنوع در فضاهای داخلی، تغییر دادن رنگ دیوارها به وسیله کاغذ دیواری است. 

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

انتخاب کاغذ دیواری مناسب می‌تواند جلوه‌ای متفاوت و  حس و حالی منحصر به فرد در خانه شما ایجاد کند اما از آنجایی که  کاغذ‌دیواری‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شود، انتخاب  گزینه مناسب امری دشوار است؛ به همین دلیل شاید بهتر باشد قبل از خرید طرح،  الگو و رنگ مورد نظرتان این مطلب از مجله دلتا را مطالعه کنید تا بتوانید گزینه ایده آل خود را تهیه کنید.

بر چه اساس انتخاب کنیم

انتخاب رنگ مناسب برای دیوار به عوامل مختلفی مانند رنگ‌های سایر لوازم  موجود در منزل (مبل، فرش، پرده و …) و همچنین میزان نورگیری و متراژ فضای  شما بستگی دارد. چرا که عناصر دیگری که در هم‌نشینی با کاغذدیواری مورد  نظرتان قرار می‌گیرند بر جلوه آن بسیار مؤثرند.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی

اگر نورگیری خانه ضعیف است

برای خانه هایی که نورگیری آن ها ضعیف است، استفاده از رنگ های روشن  برای پوشاندن دیوار گزینه بهتری است؛ چرا که رنگ ها به دلیل سطح یکرنگ،  یکدست و براق خود نور را بهتر از کاغذ دیواری هایی که بافت دار، طرح دار و  جاذب نور هستند، منعکس می‌کنند و در نتیجه باعث روشن‌تر شدن فضای داخلی  می‌شوند.

ترکیب رنگ و کاغذ

یکی از پیشنهادهای مجله دکوراسیون دلتا این است که از ترکیب کاغذ دیواری و رنگ در دیوارهای مختلف نشیمن  استفاده کنید تا از مزایای هر دو بهره‌مند شوید. یکی از راه‌های پیشنهادی  این است که، اگر در نشیمن خانه نقطه عطفی وجود دارد که می‌خواهید آن را  بیشتر به نمایش بگذارید، از کاغذ دیواری استفاده کنید. مثلا دیوار پشت  تلویزیون که بهترین جا برای جلوه‌گری کاغذدیواری‌ها است.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای ایجاد فضای دلباز

در مورد انتخاب رنگ کاغذ دیواری، استفاده از کاغذ دیواری با زمینه روشن و  طرح‌هایی ملایم پیشنهاد می‌شود تا فضا روشن و دلباز به نظر بیاید. همچنین  بهتر است از به کار گیری طرح‌های درشت پرهیز شود، چرا که فضا را کوچکتر  نشان می‌دهد.

جلوگیری از تکراری شدن

اما در نهایت باید این را در نظر بگیرید که اگر تصمیم دارید کل دیوارها  را با کاغذ دیواری بپوشانید، بهتر است یک دیوار، طرحی شاخص و سایر دیوارها  طرحی ملایم و روشن داشته باشند تا بعد از مدتی تکراری و خسته کننده نشود.  کاغذ دیوار شاخص با رنگ‌های تیره و گل‌دار انتخاب می‌کنیم تا فضا حال و  هوای متفاوتی بگیرد.

پیشنهاد مطالعه: اگر منزل شما مدرن است مطلب کاغذ دیواری طراح دار، یک انتخاب امروزی و مدرن را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

کاغذ دیواری گل‌دار، سبکی نو در منزل 

ویژگی فرش فانتزی مناسب خانه 

نکات استفاده از فرش در دکوراسیون 

با استفاده از رنگ بژ خانه خود را لوکس کنید 

روش‌های هوشمندانه برای پنهان کردن شوفاژها 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

تا به حال پیش آمده که به چیدمان اتاق  پذیرایی خود نگاه کنید و رویای یک چیدمان خاص، متفاوت و البته مدرن و شیک  را در سر داشته باشید؟

دکوراسیون مدرن پذیرایی

با تمام طرح‌­ها و سبک­‌های مدرن و خاصی  که اکنون وجود دارد، قطعا مقاومت در برابر تغییر دادن چیدمان  اتاق نشیمن  به سبکی مدرن بسیار دشو‌ار می‌باشد، مجله دلتا چند ایده برای دکوراسیون مدرن پذیرایی مطرح کرده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اتاق نشیمن مدرن را در منزل خود بسازید.

استفاده از دیوار آجری در پذیرایی مدرن

در این سبک، از دیوار آجری برای چیدمان  اتاق نشیمن مدرن استفاده می‌شود. به طور مثال اگر منزل شما دارای رنگ سفید  است، ترکیب رنگ قهوه‌­ای آجرها با رنگ سفید به کار رفته اتاق پذیرایی، حس  شیک و مدرن بودن را به هر فرد القا می‌­کند. بدون شک هر فردی با دیدن این  سبک طراحی به استفاده از آن در چیدمان اتاق نشیمن خود ترغیب خواهد شد.

دکوراسیون مدرن پذیرایی کوچک

کتابخانه در دکوراسیون مدرن پذیرایی

اگر می‌­خواهید از فضای منزل خود نهایت  استفاده را ببرید، بدین منظور که از وسایلی برای چیدمان خود استفاده کنید  که هم زیبا باشند و هم کارآمد، می‌توانید از کتابخانه­‌ای مدرن و بسیار  زیبا و در عین حال کارآمد استفاده کنید. کتابخانه هم نقش تزیینی را به خوبی  ایفا می­‌کند و هم بسیار کارآمد است و شما می‌توانید کتاب­‌های خود را با  استفاده از آن مرتب و سازماندهی کنید.

چیدمان اتاق نشیمن مدرن

 

استفاده از فرش­‌هایی با رنگ­‌های خیره کنند

اگر نمی‌­توانید دیوارهای خود را به دلیل  کمبود فضا تزیین کنید، می­‌توانید از فرش‌­هایی با رنگ‌­های خیره کننده و  پر رنگ برای دکوراسیون مدرن پذیرایی خود کمک بگیرید تا در نگاه اول همه  توجه را به فرش زیبای خود جلب کنید و زیبایی و شیک بودن منزل خود را در عین  سادگی دو چندان سازید.

پیشنهاد مطالعه: برای ایجاد سبک مدرن در منزل خود نکاتی برای ایجاد اتاق نشیمن مدرن را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

با کمترین هزینه جلوه‌ای خاص به نشیمن بدهید 

چند نکته که برای تزیین میز جلو مبلی 

اید‌ه‌هایی جذاب برای تزیین اتاق پذیرایی 

ایده‌های جذاب برای دیوار پشت تلویزیون 

کدام رنگ‌ها برای اتاق غذاخوری مناسب نیست 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

یک میز تلویزیون خوب و متناسب با فضای  خانه می‌تواند بخش مهمی از دکوراسیون نشیمن شما را شکل دهد در نتیجه باید  اهمیت ویژه‌ای به آن داد.

انواع مدل میز تلویزیون

یکی از کلیدی‌ترین عضو دکوراسیون هر  خانه‌ای تلویزیون‌ و میز تلویزیون‌ است که بر اساس سبک دکوراسیون و مبلمانی  که در اتاق نشیمن و قسمت اصلی هر منزل قرار می گیرد می‌توانید میز  تلویزیون مناسب با آن خریداری کنید. مجله دلتا در این مطلب انواع مدل میز تلویزیون را با توجه به عمومیت سبک‌های دکوراسیون در منزل به شما پیشنهاد می‌دهد.

میز ال‌سی‌دی‌ مدرن

این میزها اغلب ظاهر‌ی خاص و مختلف دارند  که تلویزیون‌ها را روی خود جا می‌دهند و باعث زیباتر شدن فضای منزل شما هم  خواهند شد و همچنین می‌توانند به عنوان یک قسمت کانونی در هر خانه‌ای به  حساب بیایند.

نواع مدل میز تلویزیون کناف

انواع مدل میز تلویزیون کلاسیک

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که  سبک اصلی منزل خود را کلاسیک یا لوکس انتخاب کرده اید و وسایلی که در خانه  شما قرار دارد اغلب تجملاتی است بهتر است که برای تلویزیون خود از میز  تلویزیون کلاسیک استفاده کنید. میزهای تلویزیون مدرن می توانستند در هر  جنسی ساخته شوند اما میز تلویزیون کلاسیک اکثراً از چوب هستند تا بتوانند  در بدنه اصلی خود منبت‌کاری داشته باشند و طرح های مختلف بتواند روی آن  پیاده شود.

انواع میز تلویزیون‌ چوبی

از جمله بهترین انواع مدل میز تلویزیون گزینه‌هایی است که در انواع سبک‌های دکوراسیون می توان آن را جای داد میز  تلویزیون‌های چوبی هستند که معمولاً به خاطر وجود جنس چوب و قابلیت‌های  بسیار زیاد چوب‌ها، تنوع در این نوع چوب‌ها بسیار بالا است و میز تلویزیون  چوبی این قابلیت را دارد که خودش را با مبلمان خانه شما هم‌رنگ و هارمونی را در محیط برقرار کند.

انواع مدل میز تلویزیون جدید

انواع مدل میز تلویزیون دیواری و کم‌جا

بیشتر زندگی های امروزی در منازل کوچک و  آپارتمان ها صورت می گیرد و به خاطر محدود بودن فضا و پایین بودن متراژ  خانه‌ها یکی از بهترین انواع مدل میز تلویزیون برای دکوراسیون منزل کوچک  شما استفاده از میز تلویزیون دیواری است. این میز تلویزیون مناسب است به  این دلیل که روی دیوار نصب شده و فضای کف خانه را اشغال نمی‌کند و شما  می‌توانید از حداکثر فضای منزل خود استفاده کنید و فضای کافی برای قرار  دادن وسایل دیگری مانند پکیج‌ها و مبلمان را داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: یکی از ایده های مناسب برای میز تلویزیون تزیین دیوار پشت آن است مطلب دکوراسیون میز تلوزیون و دیوار پشت آن را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

چیدمان نشیمن با روش‌های آسان 

نکاتی برای چیدمان نشیمن خانه 

اید‌ه‌هایی جذاب برای تزیین اتاق پذیرایی 

نحوه‌ چیدمان مبلمان در نشیمن‌های کوچک 

کرسی، سبکی قدیمی در چیدمان مدرن 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

جزیره علاوه بر اینکه در بسیاری از  آشپزخانه‌ها گزینه‌ای ضروری است، اگر در جای مناسب مورد استفاده قرار گیرد  می‌تواند جلوه‌ای شیک و امروزی به آشپزخانه منزلتان ببخشد.

مدل جزیره آشپزخانه کوچک

شاید بتوان به جرأت گفت که بخش زیادی از  داشتن فضای کافی در دکوراسیون منزل صرفا به ابعاد و اندازه آن محیط بستگی  ندارد، بلکه بخش مهمی از مسئله به نحوه استفاده ما از فضا وابسته است. شما  می توانید با کمک راه حل هایی هوشمندانه فضایی کافی را در دکوراسیون  آشپزخانه خود ایجاد کنید. در این مطلب از  مجله اینترنتی دلتا تصمیم داریم به سراغ مدل جزیره آشپزخانه کوچک برویم و ببینم که با چه راه هایی می توان بیشترین استفاده را از آشپزخانه مدل جزیره‌ای داشت.

آشپزخانه جزیره ای ال شکل

جزیره مدل ال یک طرح بسیار خلاقانه در  آشپزخانه است و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. جزیره ال شکل ضمن تامین  فضای کار اضافی، قسمتی برای صبحانه خوری هم فراهم کرده و فضای لازم برای  نشستن در آن گنجانده شده است.

آشپزخانه مدل جزیره‌ای

فضای شست و شو و غذاخوری در جزیره

جزیره هم کابینت‌های اضافی در اختیار  خانواده قرار می‌دهد، هم فضای شستشوی اضافی را در خود دارد، در عین حال محل  غذاخوری را نیز می‌تواند تامین کند. در انتخاب رنگ‌های جزیره در آشپزخانه نیز سخت‌گیری نکنید، لازم نیست همیشه رنگبندی ها عین هم باشند تا فضای  نهایی زیبا و جذاب باشد گاهی تضاد و انتخاب رنگ‌های نو هم می تواند  گزینه‌ای مناسب باشد.

جزیره ای کوچک برای فضاهای کوچک

گاهی فضای آشپزخانه کوچک است اما شما  علاقه دارید هرطور شده جزیره‌ای در آن قرار بدهید، در این مواقع باید به  دنبال گزینه‌ای باشید که هرچند کوچک است اما کارایی مناسبی دارد و رفت و  آمد را مختل نمی‌کند، مدل جزیره آشپزخانه کوچک گاهی ممکن است امکاناتی به  صورت تاشو هم داشته باشد. مثلا میز کار تاشویی که فضای کار اضافی در  اختیارتان قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال دکوراسیون آشپزخانه مدل جزیره‌ای هستید، مطلب آشپزخانه جزیره‌ای برای فضا‌های کوچک را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

اشتباهات در دکوراسیون آشپزخانه 

چه رنگ‌هایی مناسب آشپزخانه هستند 

نکات مهم در انتخاب پرده آشپزخانه 

ایده‌هایی برای بزرگ‌تر جلوه دادن آشپزخانه کوچک 

ایده خلاقانه برای داشتن یک اتاق خواب آرامش‌بخش 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

ایده‌های زیادی در زمینه تزیین دیوار  می‌توان پیدا کرد که بسیار نوآورانه و شیک می‌باشند اما اولویت اول برای  این کار سلیقه و علایق شما است.

تزیین دیوار های خانه

احتمالا مشاهده کرده اید که اغلب افراد هنگامی که فضای منزلشان را طراحی می کنند تزیین دیوار های خانه را به عنوان آخرین مرحله در نظر می گیرند. اما شما که به سراغ این مطلب از مجله دلتا آمده‌اید، حتما از اهمیت انتخاب وسایل دکوراتیو آگاه بوده‌اید، پس پیش از  هرچیز خوب است بدانید که دکوراسیون دیوار اساسی ترین نقش را در طراحی داخلی  منزلتان دارد و با نادیده گرفتن آن فرصتی مناسب برای داشتن یک دکوراسیون  فوق العاده را از دست می دهید.

بر اساس رنگ‌بندی خانه اثر هنری را انتخاب کنید

انتخاب مجموعه ای از رنگ‌های مناسب و  هماهنگ با هم می تواند دلهره‌آورترین موضوع در طراحی داخلی باشد. با وجود  تنوع بسیاری که در رنگ ها و طرح های پیشنهادی وجود دارد، محدود کردن گزینه  ها به حالت هایی که با سلیقه شما هماهنگ باشد کار دشواری است.

تزیین دیوار های خانه

تزیین دیوار های خانه با اثر هنری

احتمالا در ذهنتان تصاویری مثل، گوشه‌های  خالی رها شده، یا دیوارهای بزرگ سفید تداعی شده است. چنین محیط‌هایی، از  نظر ما ناقص و نپخته به نظر می‌رسند و نا‌خودآگاه احساس می‌کنیم چیزی در  این فضاها کم است. یکی از راهکارهای پیشنهادی ما برای کامل کردن فضاها،  استفاده به جا از آثار تزیینی است.

برای خواندن مطالب جذاب در زمینه دکوراسیون به مجله دکوراسیون دلتا مراجعه کنید.

نقش عناصر تزئینی دیواری در دکوراسیون داخلی خانه

اثر هنری را نقطه کانونی دکوراسیون کنید.  یکی از اساسی ترین اصول در طراحی داخلی، توجه به ضرورت وجود «نقطه‌ی  کانونی» در اتاق است، گاهی نقطه کانونی می تواند عنصری ساده باشد که درجا  چشم بیننده را به درون اتاق هدایت می کند و معرف فضاست در بسیاری از منازل،  دکوراسیون دیوار مناسب و شاخص می‌تواند به آسانی این نقطه کانونی را ایجاد  کند.

تزیین دیوار خانه با وسایل ساده

تزیین دیوار های خانه بافت را وارد فضا می کند.

در نظر داشته باشید که آثار هنری لزوماً  همان چیزهایی که از گذشته در ذهن شما شکل گرفته اند نیستند، شما متوجه  می‌شوید که با گسترش هنر مدرن، انتخاب‌های بسیار متفاوتی پیش روی شما قرار  گرفته است. شما می‌توانید با خرید وسایل دکوراتیو جذاب و چند بعدی که با  نور و سایه‌ها بازی می‌کنند، احساسی متفاوت را به خانه تان تزریق کنید.

پیشنهادمطالعه: برای آشنایی با روش‌های تزیین دیوار مطلب تزیین دیوار پذیرایی با ایده های خلاقانه را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

همچنین بخوانید:

نحوه انتخاب صحیح کاغذ دیواری 

ترفندهایی برای رنگ و روح بخشیدن به دیوار ساده 

چگونه دیوارهای خانه را مثل حرفه‌ای‌ها تزیین کنیم؟ 

ایده‌هایی برای دکوراسیون خانه با آینه 

تاثیر ساعت دیواری در دکوراسیون منزل 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

چیدمان نشیمن کم عرض مساله‌ای بسیار چالش برانگیز در دکوراسیون است و معمولا نشیمن‌های باریک برای خانواده‌ها مشکل آفرین هستند.

چیدمان مبلمان در نشیمن باریک

چالش چیدمان مبلمان در نشیمن  باریک و کم‌عرض در بسیاری از آپارتمان‌های کوچک امروزی قابل لمس است.  معمولاً نشیمن‌های کوچک برای چیدمان مشکل‌ساز هستند. به گونه‌ای که اگر  درست و فکر شده، دکوراسیون مبلمان در نشیمن باریک را انجام ندهیم، فضای  خانه مانند یک راهروی به هم ریخته دیده می‌شود. مجله دلتا نکات و حالت‌های گوناگونی را برای چیدمان مبلمان در نشیمن باریک و کم‌عرض آورده است تا ذهن شما را برای ایده مناسب چیدمان منزل باز کند.  این نکات را تا جایی که شرایط فضای شما اجازه می‌دهد رعایت کنید.

مبلمان را در یک زاویه از نشیمن کم‌عرض بچینید

چیدمان مبلمان در نشیمن کوچک  نباید با وسایل زیاد و اکسسوری‌های شلوغ انجام شود. وقتی مبلمان را در یکی  از زوایای فضای خانه بچینید، می‌توانید مسیر را در فضای باقیمانده و با  وسایلی مانند میز کنسول تعریف کنید. در این حالت یک فضای دنج را ایجاد  کرده‌اید که احساس دورهم بودن و گرمی خاصی می‌بخشد.

دکوراسیون نشیمن کوچک

 مسیر رفت‌و‌آمد را در یک سمت از نشیمن در نظر بگیرید.

یکی از چالش‌برانگیزترین موارد که در مجله دکوراسیون به آن اشاره شده، دکوراسیون نشیمن کوچک است که باید در آن مسیر رفت‌وآمد را در نظر گرفت است؛ هرگز نباید برای  مسیر از فضای بین مبل و عسلی استفاده کنیم. در پذیرایی باریک می‌توان مسیر  را در یک طرف آن در نظر گرفت و مبلمان را در سمت دیگر بچینیم. البته نباید  به گونه‌ای باشد که مسیر تونلی و دراز دیده شود. استفاده از عسلی‌های کوچک و  چند تکه در تلطیف مسیر بسیار مؤثر خواهند بود.

چیدمان مبلمان در نشیمن باریک با زاویه

این نوع خانه‌ها مانند یک راهرو دیده می‌شوند؛ اگر کمی زاویه در دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک ایجاد کنید از احساس تونلی بودن فضا جلوگیری کرده‌اید. مثلاً کاناپه  بزرگتر را با زاویه قرار دهید تا باعث شود خط شکسته، دید را ثابت کرده و  خطوط صاف و طولانی نشیمن باریک حس نشود تا احساس بهتری منتقل کند.

چیدمان مبلمان در نشیمن باریک

بخشی از مبلمان را کاملاً عمود در نشیمن قرار دهید.

برای قرار دادن عمودی مبلمان در  این نوع خانه نیاز است که از کاناپه یا مبل کم عرض و در صورت نیاز دو تکه  استفاده کنید. مثلاً مبل دونفره را روبروی هم قرار دهید تا فضای کناری نیز  به عنوان مسیر در نظر گرفته شود. این چیدمان دنج بودن و گرمی فضا را بیشتر  می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: برای چیدمان پذیرایی کوچک خود مطلب دکوراسیون متفاوت برای نشیمن کوچک را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

چیدمان نشیمن با روش‌های آسان 

نکاتی برای چیدمان نشیمن خانه 

چند نکته که برای تزیین میز جلو مبلی 

چیدمانی اصیل در دکوراسیون 

مبل ال، انتخاب اول فضاهای کوچک و مدرن 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

آشپزخانه گرمابخش هر خانه ای است،  اما آشپزخانه کوچک فضایی دلگیر دارد که می‌توانید با روش‌های ساده آشپزخانه را بزرگ و دل‌باز جلوه دهید.

بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه کوچک

داشتن آشپزخانه‌ کوچک و زیاد بودن وسایل  آن مشکل بسیاری از خانه‌های جدید است و احتمالا شما نیز به فکر راهی برای  بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه کوچک خود افتاده‌اید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا راهکارهایی به شما پیشنهاد می‌کنیم که می توانید به کمک آن‌ها با  کمترین هزینه و بدون برداشتن دیوارها فضای آشپزخانه‌ منزلتان را بزرگ‌تر  جلوه دهید.

استفاده از رنگ واحد برای کابینت و دیوارها

استفاده از یک رنگ برای کابینت و دیوار،  مرزهای بصری را از بین می‌برد، در این حالت چشم بدون توقف می‌تواند فضا را  بررسی کند. استفاده از رنگ‌های روشن روش مناسبی برای بزرگ تر نشان دادن فضا  است، چرا که رنگ‌های روشن موجب بازتاب نور می‌شوند و از این طریق آشپزخانه  را دلبازتر می‌کنند.

آشپزخانه‌ کوچک

در دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک، از وسایل کوچک استفاده کنید

جزایر کوچک، صندلی‌های باریک، چارپایه‌های  ساده و میزهایی با پهنای کم انتخاب کنید، چرا که باعث بزرگ‌تر به نظر آمدن  آشپزخانه می‌شود. استفاده از مبلمان‌ حجیم با پایه‌های ضخیم، حجم بصری چشم  را پر می‌کند و تاثیر زیادی در کوچک‌تر نشان دادن آشپزخانه شما خواهد  داشت.

خطوط موجود در آشپزخانه را کم تر کنید

کابینت‌های تجملاتی و جزییات شلوغ و اضافی آشپزخانه را کوچک‌تر نشان می‌دهد. اگر آشپزخانه‌ کوچک و محدود دارید به شما پیشنهاد  می‌کنیم از طرح‌های مدرن‌تر استفاده کرده و فکر طرح‌های روستیک و کلاسیک  را از سرتان بیرون و طرحی مدرن برای کابینت‌ها انتخاب کنید.

بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه کوچک

بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه کوچک با استفاده از نور 

بهتر است تا جایی که ممکن است از نور  طبیعی بهره بگیرید. اگر آشپزخانه شما کم نور یا تاریک است، پیشنهاد می‌کنیم  با استفاده از ترفندهایی نور را بیشتر به داخل فضا هدایت کنید. می‌توانید  از پرده‌های کرکره‌ای روزنه دار یا ساده استفاده کنید یا پنجره را به طور  کامل با پرده نپوشانید، به طوری که مانع ورود آفتاب به آشپزخانه نباشد.  علاوه بر این استفاده از کاشی و کابینت‌های روشن و براق می‌تواند از طریق  انعکاس نور تاثیر زیادی در بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه کوچک داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای دکوراسیون آشپزخانه، آشپزخانه جزیره‌ای برای فضا‌های کوچک را از مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

چه رنگ‌هایی مناسب آشپزخانه هستند 

اشتباهات در دکوراسیون آشپزخانه 

نکات مهم در انتخاب پرده آشپزخانه 

مبل ال، انتخاب اول فضاهای کوچک و مدرن 

نحوه‌ چیدمان مبلمان در نشیمن‌های کوچک 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

فضای بزرگ خانه را تبدیل به دو فضای  مجزای کوچک تر و صندلی و مبلمان را کمی به یکدیگر نزدیکتر کرده تا گرما و  احساس صمیمیت بیشتری را به خود و مهمانانتان القا کنید.

جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی

بنابر گفته‌ی طراحان باتجربه، تقسیم کردن یک اتاق بزرگ، باعث می‌شود فضای خانه تان راحت تر قابل استفاده باشد. ایده­‌های جدا کردن فضاهای خانه در بیشتر زما­ن‌­ها، گران قیمت و وقت‌­گیر هستند. اما این مساله نباید  باعث شود که از آن‌ها کمتر استفاده کنیم. به همین منظور در این­ مطلب از مجله دلتا لیستی از ایده‌های مفید برای جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی آماده کرده­‌ایم، تا به کسانی که می­خواهند فضا را به این طریق سازمان­دهی  کنند و به نحو صحیحی آن را انجام دهند راهنمایی مناسبی ارایه کرده باشیم.

استفاده از قفسه‌ها برای جداسازی

یکی از بهترین ایده‌ها برای جداسازی دو فضای نشیمن و پذیرایی می‌تواند  با کمک یک کتابخانه با قفسه‎ های توخالی صورت بگیرد. یک قفسه یا هر مبلمان  که دو طرف آن توخالی است، گزینه‎ی ایده‎ آلی برای هر فضای کوچک می‌باشد. در  مورد فضاهای کوچک روشنایی عنصر مهم و کلیدی به شمار می‎آید که می‎تواند  فضای اتاق شما را بزرگ‌تر از مقدار واقعی نشان دهد.

جدا کردن فضاهای خانه

 پانل‎های تزئینی برای جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی

امروزه با توجه به محبوبیت فضاهای پلان باز، تنوع طرح و رنگ پانل‎های  دیواری نیز افزایش یافته است. شما به راحتی می‌توانید به کمک پانل‎ها  فضاهای خصوصی را تعریف کرده و بهترین کارایی را از اتاق نشیمن شما داشته باشید. پانل‌های زیادی از نوع ثابت و متحرک وجود دارند که می‌توانند فضای انعطاف‌پذیری را در اختیار شما قرار دهند.

جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی

در جدا کردن فضای خانه یک مکان کوچک در نظر بگیرید

برای جدا کردن فضاهای خانه اگر بین فضای  نشیمن و ناهارخوری شما فاصله زیادی وجود دارد پیشنهاد می کند یک فضای کوچک  گرم و صمیمی تری را در این میان ایجاد کنید. در این شرایط با قرار دادن یک  میز و چند صندلی کوچک می توانید از جمع فاصله گرفته و مکالمه ای کوتاه و  خصوصی تر داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: یکی از روش های جدا سازی استفاده از پارتیشن‌بندی است مطلب فضای مدرن و خلاقانه در خانه با پارتیشن بندی را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

چیدمانی اصیل در دکوراسیون 

تابلوهای بزرگ، ایده‌ای جذاب برای دکوراسیون 

ایده‌ ناب برای زیباتر شدن چیدمان پذیرایی 

دکوراسیون پذیرایی با توصیه‌هایی ساده اما شیک 

چند نکته که برای تزیین میز جلو مبلی 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

فرقی نمی‌کند که مبل شما کوچک یا بزرگ باشد، در هر صورت مهم‌ترین عنصر اتاق نشیمن‌تان خواهد بود.

مبلمان مدل ال

مبلمان ال به خوبی گوشه‎ های خونه را پر کرده و مرکز اتاق را خالی نگه  می‎دارد. به این ترتیب بهترین استفاده را از فضای کوچک شما داشته و اتاق  شما را بزرگتر نشان می‌دهد. سعی کنید به هنگام انتخاب مبل ال برای منازل  کوچک، مدل‎هایی با دسته ‎های ساده و ظریف انتخاب کنید تا فضای زیادی را  اشغال نکند. ما در این مطلب از مجله دلتا سعی کردیم شما را با دلایل انتخاب مبلمان مدل ال آشنا کنیم و مدل‎های متنوع از آن را به شما نشان دهیم.

چرا مبلمان مدل ال بخریم؟

اکنون مبلمان مدل ال به دلایل زیادی مورد محبوبیت قرار  گرفته است، در اینجا مهم‌ترین دلایل محبوبیت مبلمان ال را بیان خواهیم  کرد، شاید این نوع مبلمان برای منزل شما هم بهترین گزینه باشد.

مبلمان مدل ال

مبلمان مدل ال مناسب برای منازل کوچک و منازل بزرگ

همانطور که گفتیم مبلمان مدل ال به دلیل اشغال کمتر  فضا و جاگیری بیشتر افراد برای استفاده کردن از آن، برای منازل کوچک بسیار  مناسب است، اما این بدین معنا نیست که مبل راحتی ال برای استفاده در منازل  بزرگ مناسب نیست. اتفاقا این نوع مبل برای خانه‌های بزرگ نیز کاربرد  گسترده‌ای دارد. اگر خانه شما آنقدر بزرگ است که می‌خواهید از چند دست  مبلمان برای دکوراسیون آن استفاده کنید، یکی از گزینه‌های خوب برای مبلمان  منزل‌تان این نوع مبل است.

 قیمت مبل ال ارزان تر از سایر مبل‌ها است

مبل ال ارزان‌تر از سایر مدل مبلمان‌ها است زیرا مبل ال ساده ۹ نفره در  مقابل مبل‌های معمولی و ساده ۹ نفره ساختار ساده‌تری دارد بنابراین مقدار  زمان صرف شده برای ساخت آن، متریال، پارچه و چوب به کار رفته در ساختار مبل  کمتر است و قیمت آن هم به نسبت کمتر از مبل‌های معمولی است.

مبل ال برای منازل کوچک

مبل مدل ال می‌تواند هر جنسی داشته باشد، از چرم گرفته تا پارچه‌ای

همانطور که در مجله دکوراسیون دلتا گفتیم مبلمان مدل ال می‌تواند در انواع سبک‌ها تولید شود، ممکن است شما به مبلمان چستر  علاقه‌مند باشید، به راحتی می‌توانید این مبل را چستر چرم یا پارچه ای  سفارش دهید زیرا همه‌ سبک‌های این مدل مبل به خوبی در بازار یافت می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای دانستن روش‌های چیدمان مبل در خانه کوچک مطلب نحوه چیدمان مبل ال را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

با کمترین هزینه جلو‌ه‌ای زیبا به مبل بدهید 

مبل مخملی، درخششی در نشیمن خانه 

نکاتی طلایی که برای انتخاب رنگ مبل باید در نظر بگیرید 

میز عسلی عضوی کوچک و زیبا در دکوراسیون 

بهترین ترکیب‌های رنگی مبل برای نشیمن 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

یکی از مرسوم‌ترین چیدمان‌های این  روزها چیدن مبل راحتی و نهار خوری در کنار یکدیگر است.ترکیب این دو در کنار  هم کار دشوار و پیچیده ای نیست و تنها به ذوق و سلیقه شما بستگی دارد. 

چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری

در خانه‎ های بزرگ، مخصوصا در دکوراسیون خانه‌های قدیمی، چیدمان میز  ناهارخوری و فضای نشیمن در اتاق‌های جداگانه در نظر گرفته می‎شد. اما  امروزه با توجه به اینکه بیشتر خانواده‎ها در خانه‎هایی با متراژ کوچک  زندگی می‎کنند، معمولا همگی این فضاها در اتاق نشیمن جای داده می‌شوند. مجله اینترنتی دلتا در این مطلب استراتژی‌های مفیدی را برای چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری در این فضاها به شما معرفی می‌کند.

تردد در اتاق

اولین چیزی که شما باید قبل چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری انجام دهید، انتخاب سبک دکوراسیون‌تان است. سپس شما باید اندازه‌ دقیق  اتاق‌تان را داشته باشید تا به کمک آن بتوانید مسیرهای رفت‌وآمد آسانی را  در اتاق ایجاد کنید. درست است که اندازه‌گیری فضا و توجه به کاربردی که این  فضا برای شما دارد، برای چیدمان مبلمان ضروری است اما کافی نیست. شما باید  به هنگام چیدمان مبلمان در اتاق نشیمن به تردد راحت، محل قرارگیری در و  پنجره‌ها و منابع روشنایی توجه کنید.

نحوه چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری

چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری

برای شروع چیدمان میز ناهارخوری، شما می‌توانید فضای خود را با استفاده  از مبل و قرار دادن آن در مرکز اتاق تعریف کنید. پشت مبل شما باید به طرف  فضای ناهارخوری باشد تا بتوانید این دو فضا را از هم جدا کنید. برای تکمیل  دکوراسیون اتاق نشیمن خود بهتر است که یک یا دو صندلی را در اطراف میز جلو  مبلی قرار دهید. (برای رعایت اصول چیدمان صحیح برای منازل کوچک مطالب مجله دکوراسیون دلتا را از دست ندهید.)  

چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری

اگر فضای خانه‌تان کوچک است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای دکوراسیون  آن به سمت مدل مبل ال راحتی بروید. مبل ال با اشغال فضای کمتر تعداد صندلی  بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. برای چنین دکوراسیونی سعی کنید که از  میزهای ناهارخوری گرد استفاده کنید. چیدمان مبلمان شما در اطراف میز مرکزی  نباید از شکل U یا L دور شود. چنین چیدمانی به خوبی می‌تواند فضای نشیمن را  تعریف کند و محیط مستقلی را تشکیل دهد.

پیشنهاد مطالعه: برای چیدمان صحیح مبل ال این مطلب مبل ال گزینه‌ای مناسب برای خانه‌ی کوچک را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

استفاده از آباژور برای فضای نشیمن 

چیدمان نشیمن با روش‌های آسان 

کرسی، سبکی قدیمی در چیدمان مدرن 

چند نکته که برای تزیین میز جلو مبلی 

انواع رانر و رومیزی و کاربرد آن در دکوراسیون 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

یکی از مهمترین قسمت‌هایی که در خانه  وجود دارد و بیش از یک سوم عمر خود را در این قسمت می‌گذرانید اتاق‌خواب  است که باید در چیدمان دکوراسیون اتاق‌خواب‌ها به موارد زیادی توجه کنید.

چیدمان اتاق‌ خواب کوچک

یکی از مشکلات در دکوراسیون اتاق‌خواب‌ها متراژ کوچک آن‌ها است. بنابراین در دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک نیاز است تا دقت بیشتری برای طراحی و انتخاب وسایل به کار برده شود. مجله اینترنتی دلتا نکاتی کمک‌کننده در چیدمان اتاق‌ خواب کوچک به شما یاد آوری کرده است  که بتوانید دکوراسیون اتاق خواب را به بهترین نحو انجام دهید.

رنگ مناسب برای ‌چیدمان اتاق‌ خواب کوچک

رنگ مهم‌ترین المان در  دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک است زیرا استفاده از رنگ‌های نامناسب می‌تواند  فضای اتاق‌خواب را کلافه‌کننده نشان دهد. از طرفی رنگ‌هایی مانند سفید، آبی  روشن، طوسی روشن، سبز بسیار روشن می‌توانند فضای اتاق‌خواب را از اندازه  واقعی خود بزرگ‌تر نشان دهند.

چیدمان اتاق‌ خواب کوچک

استفاده از رنگ‌های تیره فضای اتاق‌خواب  را به شدت کوچک و دلگیر می‌سازد. اگر علاقه به استفاده از رنگ‌های پرانرژی  در دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک دارید، می‌توانید رنگ‌های اصلی و غالب را  رنگ‌های روشن و خنثی انتخاب کنید و برای کوسن‌های روی تخت، قاب عکس‌ها، از  رنگ‌های شاد و پرانرژی استفاده کنید.

نورپردازی در دکوراسیون اتاق‌خواب

از دیگر عوامل مهم در دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک، نورپردازی اتاق است. در این اتاق‌ها می‌توانید از لوسترهای تک در مرکز سقف یا  دیوارکوب‌ها با لامپ‌های کم‌مصرف استفاده کنید. اما اگر به دنبال  دکوراسیون‌های مدرن هستید و می‌خواهید تا حد امکان اتاق‌خواب دلبازتر نشان  داده شود، می‌توانید از نور‌های مخفی استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب

ترجیحا سعی کنید از نورهای سفید و زرد  استفاده کنید. برای نورپردازی بهتر در چیدمان اتاق‌ خواب کوچک می‌توانید از  پرده‌های توری و نازک استفاده کنید. تا اتاق دلباز‌تر دیده شود. پرده‌های  تجملاتی و والان‌دار علاوه بر تاریک کردن اتاق‌، فضا را شلوغ نشان می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب “دکوراسیون اتاق خواب بی نقص” را بخوانید.

همچنین بخوانید:

چیدمان اتاق خواب کوچک و کم هزینه 

با چند نکته ساده دکوراسیون خود را تغییر دهید 

آینه کاری دیوار، درخشش را به خانه خود دعوت کنید 

کاغذ دیواری گل‌دار، سبکی نو در منزل 

روش‌هایی ارزان برای تغییر ظاهر خانه 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اگر احساس می‌کنید فضای منزل شما بی‌روح و تکراری شده است بهتر است به دنبال روشی ساده‌تر از نقاشی ساختمان باشید.

تغییر خانه بدون صرف هزینه

روش‌هایی مثل اضافه کردن مبلمان جدید، دکورهایی که با یک نصب ساده به دکوراسیون منزل شما اضافه می‌شوند. این‌ها موضوعاتی هستند که مجله اینترنتی دلتا به شما راهکارهایی برای تغییر خانه بدون صرف هزینه ارایه خواهد کرد.

اتاق نشیمن یکی از مهم‌ترین اتاق‌های منزل

اگر بودجه محدودی دارید می‌توانید وسایل  ارزان‌ و کوچک‌تر مثل روکش مبل‌ها، رومیزی، گلدان‌ها و اکسسوری‌های تزیینی  اتاق را عوض کنید، مثل یک پتو روی کاناپه یا چند گیاه سبز زیبا یا در صورت  داشتن بودجه بیشتر مبلمان اتاق را تغییر دهید و از وسایل رنگی‌ و شادتر  استفاده کنید.

 تغییر خانه

اتاق ناهارخوری

برای رنگ و رونق دادن به اتاق ناهارخوری  هم راه‌های زیادی وجود دارد. مثلا می‌توانید یک سینی بزرگ و زیبا وسط میز  قرار دهید و از دو عدد شمعدانی چشمگیر و جذاب برای کامل کردن ست میز  استفاده کنید. این اشیا را در رنگ‌هایی شاد و زیبا انتخاب و برای جذاب‌تر  شدن دکوراسیون اتاق ناهارخوری یک اثر هنری با رنگ و طرحی جذاب که برای فضای اتاق ناهارخوری هم مناسب باشد انتخاب و به دیوار آویزان کنید.

تغییرات دکوراسیون

اتاق خواب

در تغییر خانه بدون صرف هزینه اگر  اتاق‌های دلباز و زیبایی ندارید نگران نباشید، تنها می‌توانید با عوض کردن  چند اکسسوری و منسوجات مورد استفاده، رنگ و روح تازه‌ای به اتاق خود بدهید.

تغییر خانه بدون هزینه

در تغییر دکوراسیون منزل روتختی‌ اولین چیزی است که در هر اتاق خواب به چشم می‌آید، بنابراین  آن‌ را از رنگی زیبا و شاد انتخاب کنید. فرش اتاق هم می‌تواند رنگی‌ و  شادتر شود به شرطی که دیگر اثاثیه اتاق تیره و خنثی باشند، در غیر این صورت  بهتر است فرش را از رنگی ملایم و خنثی انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر نوشتار “اشتباه‌های رایج در دکوراسیون” را بخوانید.

همچنین بخوانید:

نکاتی برای ایجاد اتاق نشیمن مدرن 

چیدمان نشیمن با روش‌های آسان 

با کمترین هزینه جلوه‌ای خاص به نشیمن بدهید 

ایده‌های جذاب برای دیوار پشت تلویزیون 

نکات کلیدی در نورپردازی نشیمن 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اکسسوری‌ها جزو لوازم ضروری منزل نیستند اما نقش مهمی در دکوراسیون اتاق نشیمن دارند.

اکسسوری‌ اتاق نشیمن

در واقع زیبایی زیبایی اتاق نشیمن به کارگیری المان‌های دکوری و اکسسوری‌ اتاق نشیمن شکل گرفته و بدون آن‌ها اتاق نشیمن روح و حس زندگی و فضایی گرم را برای کاربران ایجاد نخواهد کرد مجله اینترنتی دلتا شما را با نمونه اکسسوری‌ در دکوراسیون آشنا خواهد کرد که می‌تواند زیبایی خانه را دو چندان کند.

کوسن و بالشتک‌ها

دو دلیل برای استفاده از کوسن‌ها در  دکوراسیون وجود دارد. اولین دلیل، ایجاد راحتی بیشتر در استراحت، خوابیدن و  نشستن است و دلیل دیگر تزیینی بودن آن و قابلیت تطبیق با رنگ‌ها، بافت‌ها و  متریال‌های به کار رفته در فضاست که می‌تواند متناسب با فصول و سبک‌ها و  تغییرات دکوراسیون هماهنگی و انطباق ایجاد کند.

اکسسوری‌ در دکوراسیون

چیزی که احساس زندگی و شادابی را به فضا ببخشد

هر اتاق نشیمن نیاز به چیزی دارد که آن را زنده کند. رنگ‌های شاد، استفاده از طرح گل‌ها و  نقش‌های شاد در دیوارها یا استفاده از نقاشی‌ها و آثار هنری فضا را تغییر  می‌دهد و علاوه بر آن وجود گیاهان و گل‌های طبیعی به عنوان اکسسوری‌ در  دکوراسیون بسیار فضا را زنده و پویا می‌کند.

اکسسوری‌ اتاق نشیمن

المان مورد علاقه به عنوان اکسسوری‌ اتاق نشیمن

مهمترین چیزی که باید به عنوان اکسسوری‌  در دکوراسیون داشته باشید چیزی است که بسیار شخصی و معنی‌دار باشد.  می‌تواند یک اثر هنری، یک عکس یا انواع اکسسوری‌هایی باشد که برایتان منحصر  به فرد محسوب می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب “۷ پیشنهاد برای ترکیب رنگ اتاق نشیمن را بخوانید.

همچنین بخوانید:

۵ اشتباه در دکوراسیون که انرژی مثبت را از بین می‌برد 

با چند نکته ساده دکوراسیون خود را تغییر دهید 

نکات کاربردی در دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک 

نکات کلیدی در نورپردازی نشیمن 

نکاتی برای چیدمان نشیمن خانه 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله دلتا

دکوراسیون خانه‌ شما باید بتواند شور و  شوق را در شما به وجود آورد. چه چیزی بهتر از اینکه شما خودتان دست به کار  شوید و از ذوق و خلاقیت خودتان برای دکوراسیون منزل استفاده کنید

ایده های دکوراسیون منزل

بیشتر ما برای تزیین و دکوراسیون  خانه‌هایمان همیشه به سمت لوازم دکوری گران‌قیمت می‌رویم. اما واقعیت این  است که قرار نیست همیشه شما هزینه‌‌ گزافی برای ایده های دکوراسیون منزل خود بپردازید. مجله اینترنتی دلتا می‌تواند ذوق و هنر را در شما برای دکوراسیون منزل ارزان ایجاد کند تا بتوانید جلوه‌ای متفاوت به منزل خود هدیه دهید.

کمد و دیگر وسایل کهنه را بازسازی و زیبا کنید

اگر به دور انداختن یکی از وسایل قدیمی  خانه فکر می‌کنید، دست نگه دارید. یک بار دیگر به آن نگاه کرده و ببینید  آیا ممکن است آن را دوباره بازسازی کنید. کمد لباس زیر با زدن کاغذ  دیواری‌های اضافه به قسمت پانل های شیشه ای، ظاهری جدید پیدا کرده است. یک  لایه رنگ، لعاب یا روکش جدید و یا هر روش ساده دیگری می‌تواند یک وسیله  کهنه و قدیمی را با ظاهر جدید به دکوراسیون شما برگرداند.

دستگیره کابینت ها را عوض کنید

تنها با تعویض دستگیره درب های کابینت، ظاهر آشپزخانه را به روزرسانی  کرده و طراحی جدیدی را امتحان کنید. دستگیره های فنجانی شکل برای اکثر  آشپزخانه های کلاسیک مناسب است. دستگیره های ستونی شکل نیز محبوبیت زیادی  دارند و برای آشپزخانه های مدرن می توان از آن‌ها استفاده کرد.

ایده های دکوراسیون منزل

شلف نصب کنید

چه بخواهید کتاب‌های مورد علاقه تان را  روی آن قرار دهید و چه بخواهید مجسمه‌های زیبا را به نمایش بگذارید فرقی  نمی‌کند، در هر صورت با یک شلف ساده تغییر زیبایی پدید خواهید آورد و به  اتاق شما کاراکتر می‌دهد.

گالری عکس درست کنید

ابداع یک گالری عکس در خانه یکی از ایده های دکوراسیون منزل برای شادتر کردن دیوار خالی یا گوشه‌های خانه است. به گزارش مجله دکوراسیون دلتا این کار را با قاب عکس هایی در سایز و شکل های مختلف امتحان کرده و  در آن عکس‌های خانوادگی قدیمی و یا نقاشی بچه‌ها را قرار دهید.

دکوراسیون منزل ارزان

پیشنهاد مطالعه : یکی از روش‌های کم هزینه تزیین دیوار است، مطلب تزیین دیوار را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

با چند راهکار ساده و ارزان خانه خود را زیبا سازید 

قانون‌های طلایی برای ست کردن وسایل خانه 

با چند نکته ساده دکوراسیون خود را تغییر دهید 

روش‌های هوشمندانه برای پنهان کردن شوفاژها 

ایده‌‌های خلاقانه برای طراحی دفتر کار خانگی 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()