۳ مدل میز تلویزیون کلاسیک
نوشته شده توسط : مجله دلتا
میز تلویزیون یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی هر خانه‌ای محسوب می‌شود؛ چرا که می‌تواند یک نقطه کانونی در دکوراسیون باشد.
 

امروزه میز تلویزیون و تناسب آن با دکوراسیون داخلی کمی بیشتر از گذشته توجه طراحان را جلب کرده است. از آنجا که تلویزیون عضو ثابت تمام خانه‌هاست، پس در هر خانه‌ای یک میز تلویزیون هم لازم است. اما در انتخاب میز تلویزیون علاوه بر فاکتورهایی نظیر اندازه تلویزیون، متراژ نشیمن، اندازه میز، محل قرار گرفتن آن و … باید به تناسب آن با سبک دکوراسیون خانه هم توجه کنید. بنابراین انتخاب یک میز مناسب با توجه به کلاسیک یا مدرن بودن دکوراسیون داخلی بسیار مهم است؛ چرا که تلویزیون و میز آن یک نقطه کانونی نشیمن محسوب می‌شود. بنابراین یک میز تلویزیون مناسب به چیدمان مبلمان هم کمک می‌کند. در این مطلب مجله دلتا با میز تلویزیون کلاسیک بیشتر آشنا می‌شوید.

 

میز تلویزیون، کلاسیک یا مدرن؟

مدرن یا کلاسیک بودن میز تلویزیون کاملا تابع سبک چیدمان هر خانه است؛ اما هر کدام ویژگی‌هایی دارند که دانستن آن‌ها انتخاب را آسان‌تر می‌کند. میزهای کلاسیک همانطور که از نام آن‌ها مشخص است ابعاد بزرگتری دارند و مدل طراحی آن‌ها تابع چارچوب‌های طراحی سنتی است. اما میزهای مدرن ظاهری ساده‌تر و ظریف‌تر دارند. با توجه آپارتمان‌های کوچک امروزی میزهای تلویزیون کوچک و کم‌حجم طرفداران زیادی دارند؛ اما توجه به دو نکته ضروری است. اول این که دستگاه‌های پخش جانبی تلویزیون نیاز به یک فضای مناسب برای چیده شدن دارند؛ پس میز کوچک پاسخگوی این نیاز نیست. دوم این که میزهای کلاسیک با طراحی سنتی که در دل خود دارند فضایی نوستالژیک به خانه می‌بخشند.

 

میز تلویزیون چوبی

مهم‌ترین مشخصه‌ میز کلاسیک تلویزیون جنس و طرح چوب آن است. میزهای کلاسیک چوبی را می‌توان طوری طراحی کرد که از ویژگی سنتی بودن آن‌ها به نفع آپارتمان‌های کوچک استفاده شود. برای این هدف می‌توان قفسه‌، طبقات و کشوهایی در قسمت‌های مختلف تعبیه کرد تا به جز میز تلویزیون یک عنصر زیباسازی نشیمن باشند. همچنین یادآور گنجه‌های قدیمی در دکوراسیون خانه‌های قدیمی است.

 

ترکیب ام‌دی‌اف و شیشه

در گذشته‌ای نه چندان دور میزهای تلویزیون طرح شیشه و ام‌دی‌اف به وفور دیده می‌شد. در این مدل میزهای کلاسیک تلویزیون نیز برای دستگاه‌های صوتی جانبی مکان‌هایی تعبیه شده که در فضاهای کوچک هم جوابگوی نیاز افراد باشند. اگر سبک و سیاق دکوراسیون داخلی اتاق نشیمنتان کلاسیک است، در خرید میزهای این مدلی تردید نکنید!

 

میز تلویزیون با توری فلزی

این میز برای سلیقه‌های خاص و کسانی که پیوند محکمی با سبک دکوراسیون کلاسیک دارند، مناسب است. تعبیه‌ی پوشش توری فلزی یکی از مشخصه‌های بارز این میز تلویزیون طرح کلاسیک است. در این مدل شما می‌توانید قفسه‌های آن را به طرز هوشمندانه‌ای چیدمان کنید تا نگاه بیننده را درگیر کند، خالی بودن برخی قفسه‌ها باعث وضوح محتویات سایر قفسه‌ها می‌شود.

منبع: سایت اتاق

 

برای مشاهده مطالب بیشتر از مجله دکوراسیون دلتا دیدن نمایید

 





:: برچسب‌ها: دکوراسیون، دلتا، مجله دلتا، مجله دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: