لوسترهای مدرن ۲۰۲۰
نوشته شده توسط : مجله دلتا
لوستر یک جز جدایی ناپذیر از دکوراسیون منزل است؛ اما این را بدانید که لوستر فقط جنبه تزیینی ندارد و عملکرد آن در هر فضا مهم است.
لوستر مدرن

در این مطلب، مجله دلتا انواع لوستر مدرن در سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی می‌کند. فرض کنیم شما یک خانم یا آقای بسیار خوش‌سلیقه و مدرن هستید و وسایل شیک و گران‌قیمتی در دکوراسیون خانه خود دارید؛ اما فقط یک لحظه همه این وسایل را در فضایی با نورپردازی نامتناسب تصور کنید… این‌جاست که به اهمیت بالای لوسترها در فضای منزل پی می‌بریم.

چرا لوسترهای مدرن؟

انتخاب یک لوستر مدرن در عین سادگی، برای هر فضا عملکرد منحصر به خود را دارد. تنوع در لوسترهای مدرن به قدری زیاد است که می‌توان آن‌ها را با هر‌ سلیقه‌ای در فضای منزل به کار گرفت؛ اما در انتخاب لوستر مدرن خود دقت کنید، چرا که لوستر در هر فضا عملکرد متفاوتی را می‌طلبد.

لوستر پ

 پذیرایی و نشیمن

در پذیرایی از لوسترهای مجلل و بزرگتری مثل لوسترهای چندشاخه استفاده می‌شود. توصیه مجله دلتا این است که مدل لوسترتان، با مبلمان و پرده‌ها هماهنگ باشد و نور به خوبی در فضا پخش شود.

لوستر مدرن پذیرایی

آشپزخانه

فضایی مثل آشپزخانه که محل آماده‌سازی غذاست، احتیاج به نور مستقیم دارد. از یک لوستر مدرن با لامپ‌های کافی در مرکز آشپزخانه استفاده کنید. همچنین لوسترهای آویز با نور متمرکز برای آشپزخانه به شدت پیشنهاد می‌شود.

دکوراسیون منزل

اتاق خواب

انتخاب یک لوستر مدرن برای اتاق خواب بنا به سلیقه هر شخص بسیار متنوع است. اتاق خواب فضایی برای استراحت و آرامش است و احتیاج به نوری غیرمستقیم و ملایم دارد. ترجیحا نور به سمت بالا بتابد و روشنایی را پخش کند. طرح‌های ساده و مینیمال در اتاق خواب بیشترین کاربرد را دارند.

لوستر مدرن اتاق خواب

راه پله ها و لابی

شاید باورتان نشود ولی لوسترهای بلند ریسه‌ای از جذاب‌ترین لوسترها محسوب می‌شوند و استفاده به نسبت محدودتری دارند و از آن‌ها بیشتر در فضاهایی که ارتفاع سقف بلندتر است، استفاده می‌شود.

لوستر 2020

پیشنهادات خود را در انتخاب و خرید لوستر با خوانندگان مجله دلتا در میان بگذارید.





:: برچسب‌ها: دکوراسیون، دلتا، مجله دلتا، مجله دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: