دکوراسیون داخلی ویلا
نوشته شده توسط : مجله دلتا
ویلاها معمولا در متراژهای بزرگ ساخته می‌شوند و همین ویژگی دست طراحان داخلی را برای طراحی یک دکوراسیون شیک و لوکس، حسابی باز می‌گذارد. در ادامه این مطلب از مجله دلتا، دکوراسیون داخلی چند ویلای مدرن را باهم می‌بینیم.
 

ویلاهای مدرن اغلب به صورت دوبلکس ساخته می‌شوند و دارای فضاهای مجزایی برای خواب و استراحت و انجام فعالیت‌های مختلف می‌باشند. امروزه اغلب ویلاها دارای دکوراسیون های ساده و مدرن هستند. ایده های بسیاری برای دکوراسیون داخلی ویلا مدرن وجود دارد، اما معمولا اجرای این ایده ها نیاز به هزینه بالایی دارد. ویلا باید دارای تمام امکانات رفاهی باشد تا علاوه بر زیبایی و لوکس بودن، موجبات آرامش و راحتی افراد را فراهم سازد. نحوه چیدمان وسایل یکی دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی داخلی ویلاها می‌باشد. با مجله دلتا همراه باشید.

نشیمن ویلا

اتاق نشیمن مهم‌ترین بخش در ویلاهای بزرگ و کوچک محسوب می‌شود. در این بخش از مبلمان راحتی و مناسبی استفاده نمایید و همچنین می توانید تلویزیون را در نقطه مقابل مبلمان قرار دهید و فضایی ایده آل را برای استراحت فراهم آورید. برای تزیین اتاق نشیمن ویلاهای لوکس از پرده های شیک و وسایل تزیینی مختلف استفاده می‌شود. همچنین بهتر است بخشی از کفپوش اتاق نشیمن را به وسیله فرش فانتزی و شیکی بپوشانید.

 

ناهارخوری

اگر اتاق نشیمن دارای فضای بزرگی است، می توانید بخشی از آن را به اتاق غذاخوری اختصاص دهید و میز ناهارخوری ۸ نفره یا ۶ نفره شیک و مدرنی را در این قسمت قرار دهید.

 

اتاق خواب

برای فضای اتاق خواب، بهتر است از سرویس خواب مدرن و شیکی استفاده کنید و با طراحی نورپردازی مناسب، احساس آرامش و امنیت را در اتاق خواب ویلا به‌وجود آورید. از آن جایی که طراحی ویلاها براساس نیاز و کاربردهای افراد صورت میگیرد، پنجره های از کف به سقف اتاق در هر زمان فضای روشن و مطبوعی را در اتاق خواب ایجاد می‌کنند.

 

آشپزخانه

برای جلوگیری از شلوغ شدن آشپزخانه ویلا، وسایل را درون قفسه و کابینت‌ها بچینید. برای مرتب‌تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می‌توانید گاز و یخچال را در فضایی مناسب قرار دهید.

 

نورپردازی

نورپردازی مناسب یکی از فاکتورهایی است که در طراحی داخلی ویلاهای لوکس اهمیت دارد. استفاده از پنجره ها با اندازه های مختلف، استفاده مناسب از روشنایی های مصنوعی و طراحی داخلی ویلا با رنگ های روشن و شیک می تواند علاوه بر القای حس آرامش موجب زیبایی و روشن شدن دکوارسیون داخلی ویلا شود.

 

تفکیک فضا

با استفاده از عناصری مانند کفپوش‌ها و شومینه ای زیبا، فضاهای داخلی ویلا را به راحتی از هم تفکیک کنید و محیط را دلبازتر جلوه دهید.

 

حیاط پشتی

در حیاط پشتی این ویلا یک وان آب گرم چوبی جذاب با قاب سنگی دورش، جلوه ای شیک و منحصر به فرد را به محیط حیاط بخشیده است.

 

در این مطلب سعی کردیم دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف ویلا را به تصویر بکشیم. نظرات خود را با خوانندگان مجله دلتا در میان بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع بیشتر از ویلاهای مدرن ” ساخت ویلای مدرن روی ویرانه های سنگی ” را مطالعه کنید.





:: برچسب‌ها: دکوراسیون، دلتا، مجله دلتا، مجله دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: