۴۵۰۰ واحد مسکن مهر آماده تحویل به متقاضیان
نوشته شده توسط : مجله دلتا
شیوع ویروس کرونا و توقف پروژه‌های عمرانی از جمله پروژه مسکن مهر موجب نگرانی متقاضیان درباره تحویل به موقع واحدها شده است.
 

به گزارش مجله دلتا وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان سال جهش تولید اظهار داشت: سعی خواهیم کرد سرعت تحویل واحدهای مسکن مهر پرند را افزایش داده و تا تیرماه امسال ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر پرند باقی مانده را به متقاضیان تحویل دهیم.

وطن‌خواهی افزود: با توجه به تغیّرات قیمتی که پروژه کیسون داشت و مشکلاتی که این موضوع برای متقاضیان ایجاد کرده بود، با نظر مجمع شرکت عمران شهر‌های جدید و وزیر راه و شهرسازی قرار شد اقدامات لازم برای تکمیل و تحویل واحد‌ها و بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا پایان آبان‌ماه انجام شود.

وی یادآور شد: از سال گذشته فروش عرصه به متقاضیان واحد‌های مسکن مهر پرند در دستور کار قرار داشته و خوشبختانه استقبال متقاضیان از فروش این واحد‌ها به ویژه در ماه‌های گذشته با توجه به تخفیفات اعمال‌شده، بسیار چشمگیر بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به فروش حضوری عرصه پیش از شیوع ویروس کرونا افزود: با شیوع ویروس کرونا فروش عرصه به صورت حضوری فعلا متوقف شده و برای سلامت متقاضیان فروش‌ به صورت اینترنتی انجام می‌شود و متقاضیان فقط برای امضای قرارداد به صورت حضوری مراجعه خواهند کرد.

وطن‌خواهی بیان کرد: شرکت عمران پرند در این ایام سعی کرده است از طریق فروش‌های اقساطی به صورت اینترنتی میزان مراجعه به شرکت عمران را کمتر کند تا شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا باشیم.

 

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: