دکوراسیون ورودی منزل
نوشته شده توسط : مجله دلتا
اولین مکان در هر خانه ای که می‌تواند توجه افراد را در هنگام وارد شدن به منزل به سوی خود جلب کند راهرو ورودی است بنابراین بهتر است برای این قسمت از منزل دکوراسیون زیبایی را طراحی کنید.
دکوراسیون ورودی منزل

دکوراسیون راهرو ورودی می‌تواند بیانگر سلیقه و ذهنیت شما باشد بنابراین بهتر است برای طراحی دکوراسیون داخلی ورودی منزل خود کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید تا بتوانید این فضا از منزل تان را به محیطی دلباز و با نشاط تبدیل کنید. در ادامه مجله دلتا ایده هایی برای طراحی دکوراسیون ورودی منزل را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

برای اینکه فضای ورودی دلباز و بزرگتر به نظر برسد بهتر است از آینه با قاب برنجی و یا هر نوع قاب دلخواه خود استفاده کنید. آینه‌ها با قاب برنجی باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضای ورودی منزل می‌شوند.

دکوراسیون راهرو ورودی

یکی از مهم‌ترین وسایل و تجهیزات در راهرو ورودی جاکفشی و رخت آویز است.  بهتر است برای جلوگیری از بهم ریختگی فضای ورودی و رعایت بهداشت در هنگام ورود به منزل کفش‌هایتان را در جاکفشی قرار دهید. برای نصب رخت آویز در فضای ورودی بهتر است ابتدا با استفاده از برچسب‌های دیواری طرح دلخواه خود را روی دیوار طراحی کنید و سپس اقدام به نصب رخت آویز روی دیوار نمایید.

اگر می‌خواهید دکوراسیون ورودی منزل شما شیک و بی‌نظیر باشد، می‌توانید فرشی رنگارنگ و زیبا را در این بخش از منزل پهن کنید، توجه داشته باشید که رنگ‌های موجود در فرش باید با سایر رنگ‌هایی که در دکوراسیون منزل خود استفاده کرده‌اید مطابقت و همخوانی داشته باشد.

دکوراسیون منزل

برای اینکه در هنگام وارد شدن به منزل حس خوبی داشته باشید بهتر است از گلدان‌های رنگارنگ در این بخش از خانه خود استفاده کنید. گیاهان رنگارنگ و زیبا باعث ایجاد حس طراوت و شادابی در راهرو ورودی منزل می‌شوند و می‌توانند انرژی مثبت زیادی را به این بخش از منزل تزریق نمایند.

در اغلب خانه‌ها فضای ورودی از فضای کل منزل تفکیک نشده است که در این صورت بهتر است با استفاده از پارتیشن‌ها راهرو ورودی را از سایر بخش‌های منزل تفکیک کنید. همچنین می‌توانید برای این قسمت از منزل از کاغذ دیواری با طرح‌های متفاوت‌تری استفاده کنید.

ورودی منزل
تزیین دیوار راهرو ورودی یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. برای تزیین کردن دیوار ورودی می‌توانید از قاب عکس‌ها و تابلو‌های کوچک و فانتزی استفاده کنید.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام طراحی دکوراسیون ورودی منزل باید مورد توجه قرار بگیرد نورپردازی راهرو ورودی است که برای طراحی نورپردازی در این بخش از منزل می‌توانید از لوسترهای سقفی با طرح فانتزی استفاده کنید. اگر تمایل دارید که از نورپردازی مدرن‌تری برای راهرو منزلتان استفاده نمایید، نورپردازی‌های هالوژنی و نقطه‌ای می تواند برای شما ایده مناسبی باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی بیشتر با دکوراسیون سنتی مطلب “دکوراسیون سنتی و ویژگی‌های آن” را مطالعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: