ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
نوشته شده توسط : مجله دلتا
این تفاوت که کودک شما دختر است یا پسر در چیدمان اتاق کودک شما نقش به سزایی دارد. به‌ عنوان‌ مثال اگر کودک شما دختر باشد نیاز است از رنگ‌های روشن و شاد بیشتر بهره گرفته شود. چیدمان اتاق کودک با توجه به اینکه سال‌های اولیه عمر خود را در آن سپری می‌کند نقش به سزایی در رشد و تربیت وی دارد.
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون و دیزاین همه اتاق‌های منزل اهمیت خاص خود را دارند، اما در این میان، دکوراسیون اتاق خواب کودکان و مخصوصا دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر قصد طراحی یک دکوراسیون دخترانه برای اتاق کودک خود را دارید، با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

دکوراسیون اتاق خواب کودک

شما برای چیدمان اتاق کودک خود، در ابتدا نیاز به یک‌ تخت مناسب برای او دارید. در سنین پایین با توجه به شرایط جسمانی کودک باید از تخت‌های مناسب او استفاده شود. تخت‌های با اندازه کوچک گزینه مناسبی به شمار می‌رود. می‌توانید از یک صندلی برای زمان‌های که نیاز است کودک خود را در آغوش بگیرید برای اتاق او استفاده کنید و این لوازم را با طراحی رنگ روشن و تیره بیشتر به چشم آورید. همچنین می‌توانید از تشک و بالشت رنگی برای زیباسازی فضا در یک دکوراسیون سفید رنگ استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق کودک دخترانه ساده

برای چیدمان اتاق خواب دخترانه نیازی نیست از رنگ‌های زیادی استفاده شود. وسایل نوزاد شما خود با رنگ‌های متنوع آماده‌ شده‌اند و از همین رو می‌توانید از فرش ساده برای دیزاین بهتر فضا بهره بگیرد. می‌توانید از کاغذهای رنگی برای رنگ‌آمیزی دیوار استفاده کنید. ریسه‌های کاغذی برای دکوراسیون اتاق کودک شما نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

دکوراسیون اتاق خواب

صورتی ملایم و سفید برای اتاق کودک دخترانه

به منظور رسیدن به این ایده پردازی شیک می‌توانید برای فضا از رنگ طوسی استفاده کنید و از سوی دیگر تمامی لوازم را به رنگ سفید مهیا سازید. استفاده از رنگ سفید در زمان چیدمان به شما این امکان را می‌دهد که به‌ راحتی از هر تلفیق رنگی برای دکوراسیون بهره ببرید. مبل سفید کوسن صورتی، فرش سفید پاف صورتی، تخت سفید رختخواب صورتی نمونه‌هایی از این ترکیب رنگ بی‌نظیر به شمار می‌روند.

رنگ زرد در دکوراسیون دخترانه

یکی دیگر از رنگ‌هایی که با رنگ زرد به‌ خوبی ترکیب می‌شود رنگ طوسی است. برای این منظور از وسایل طوسی و لوازم جانبی زرد بهره ببرید. یک لوستر زرد نیز نقطه مرکزی این ایده پردازی برای شما به شمار می‌رود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با چیدمان مبل راحتی مطلب “مبل راحتی و ویژگی‌های آن” را مطالعه کنید.

منبع : توکامارت

 





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: