دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با ایده‌های جذاب
نوشته شده توسط : مجله دلتا
اگر فرزندان کوچک دارید، برای طراحی دکوراسیون اتاق آن‌ها از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنید. دیوارها را می‌توانید با کاغذدیواری‌های کودکانه تزیین یا از استیکرهای دیواری استفاده کنید. استفاده از رنگ‌هایی مثل آبی و قرمز، انتخاب‌هایی کلاسیک هستند. از اینکه از رنگ‌های جدید و روشن استفاده کنید، نترسید و از دکوراسیونی متفاوت لذت ببرید.
دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

معمولا طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه و  دخترانه نیاز به خلاقیت زیادی دارد. در این مطلب از مجله دلتا نکاتی درباره‌ دکوراسیون اتاق خواب پسرانه مطرح می‌کنیم. این عکس‌ها و ایده‌ها می‌تواند جرقه‌ای باشد که ایده‌های جدیدتر و بهتری به ذهن‌تان برسد.

استفاده از رنگ‌ها و تم‌های خنثی برای اتاق پسرانه انتخاب بهتری است. برای اینکه حال ‌وهوای دیگری به اتاق اضافه کنید می‌توانید پرده‌های چاپی با طرح‌های جذاب کودکانه به کار برید.

اگر فرزند شما از طرفداران تیم‌های ورزشی است، می‌توانید اتاق را با تم‌های قدیمی فوتبالی یا پوسترهای مرتبط تزیین کنید.

یکی دیگر از بخش‌های اتاق که می‌توانید روی آن تمرکز کنید، کفپوش‌های مدرن یا فرش اتاق است. فرقی نمی‌کند که چه سبکی برای دکور اتاق در نظر بگیرید یا فرزندتان چند ساله باشد، در هر صورت باید به کمد و جایی برای نگهداری وسایل توجه ویژه‌ای داشته باشید.

تخت‌های دوطبقه یا تخت‌هایی که کمد و کشو دارند برای اتاق‌های کوچک مناسب است. می‌توانید طبق نقشه‌ اتاق از فضاهای خالی استفاده کنید و تخت و کمد اختصاصی سفارش دهید تا از فضای اتاق به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

دو نکته‌ی مهم که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه باید در نظر بگیرید عبارتست از:

استفاده از تخت‌های تاشو یا دوطبقه

این مدل تخت‌ها جای کمی می‌گیرند و درعین‌حال که فضای کمی اشغال می‌کنند، جاداراست. درواقع غیر از تخت، بخش‌های دیگری مانند کشو دارند که برای نگهداری وسایل بچه‌ها ضروری است. بعضی از آن‌ها از زمین ارتفاع دارند و زیر آن می‌توانید چندین سبد قرار دهید تا وسایل و خرده‌ریز بچه‌ها را در آن‌ها جمع‌آوری کنید.

برای تخت‌ها، می‌توانید رنگ‌های متمایز و خاص را انتخاب کنید که از سایر بخش‌های اتاق متمایز باشد و جذابیت خاصی به اتاق بدهد. دراین‌صورت می‌توانید دیوارها و کفپوش‌های ساده‌تری در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که رنگ‌های روشن و شاد، همیشه جذابیت خاصی به اتاق بچه‌ها می‌‌دهد ولی باید در حد معقول استفاده شود.

 دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

دکوراسیون تک‌رنگ

همیشه لازم نیست که از رنگ‌های متنوع و متعدد برای تزیین اتاق استفاده کنید. اگر اتاق‌های تک ‌رنگ را ترجیح می‌دهید، می‌توانید با اضافه کردن بافت‌ها و طرح‌های متنوع، آن را از سادگی خارج کنید. همچنین از آثار هنری فرزندان‌تان برای تزیین اتاق‌‌شان بهره ببرید.

اتاق خواب پسرانه

طرح‌های جدید برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

اگر درپی ایده‌های بیشتری برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه هستید، طرح‌های زیر را دنبال کنید.

اتاق پسرانه با کاغذ دیواری طرح‌دار

این اتاق با کاغذدیواریِ طرح سرباز تزیین شده که رنگ آن با رنگ سایر وسایل اتاق هماهنگ است.

اتاق خواب پسرانه

اتاق پسرانه با کفپوش راه‌راه

این کفپوش‌های راه‌راه و چندرنگ، فضای جذابی ایجاد می‌کند. برای رنگ کردن کفپوش‌ها می‌توانید از طیف‌های رنگی استفاده کنید یا ایده‌های ترکیب رنگ را مدنظر داشته باشید.

 دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

اتاق قرمز و آبی، به‌سبک کلاسیک

رنگ‌های قرمز و آبی جزو رنگ‌های کلاسیک برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه است. در این اتاق، بالای تخت با رنگ آبی و نیمی از دیوار با قرمز رنگ‌آمیزی شده که گرمابخش دکوراسیون است. قابی با جملات الهام‌بخش و نور ملایم، جذابیت خاصی به این اتاق داده است.

اتاق خواب پسرانه

اتاق ساده‌ پسرانه

اگر فرزند شما اتاق ساده را بیشتر می‌پسندد، برای دکوراسیون اتاق، وسایل ساده و بدون زرق‌و‌برق را در نظر بگیرید. رنگ ملایم سبز در این اتاق، بدون اینکه چشمگیر و اذیت‌کننده باشد، حال‌و‌هوای خاصی به اتاق داده است.

تزیین اتاق با کاغذ دیواری طرح‌دار

برای تزیین اتاق خواب پسرانه می‌توانید از کاغذدیواری‌هایی با طرح‌های جذاب کودکانه استفاده کنید. در این تصویر، از موتیف روباه برای تزیین دیوار استفاده شده است. بالش با طرح روباه و رنگ نارنجی چراغ مطالعه، هماهنگ با طرح کاغذ دیواری انتخاب شده است.

 دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

 





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: