آینه کاری دیوار، درخشش را به خانه خود دعوت کنید
نوشته شده توسط : مجله دلتا
دنبال یک ایده‌ خوب برای پر کردن دیوار‌های خالی خانه خود هستید؟ یا به فکر راهی برای تغییر حال و هوای آن؟ اهمیت و تاثیر دکوراسیون داخلی با آینه کاری است و از ایده‌هایی است که این روز‌ها در منازل به شدت محبوبیت پیدا کرده و طرفداران بسیاری دارد.
آینه کاری سه بعدی دیوار

آینه کاری دیوار‌های خالی، سبب ایجاد نوعی درخشش و زرق و برق و به تبع آن جنبه لوکس بخشیدن به فضایتان خواهد شد. از طرفی استفاده از آینه در فضا سبب سبکی و در نتیجه بزرگتر جلوه دادن فضا می شود. مخصوصا در فضا‌های کوچک نصب آینه به دلیل بیشتر کردن و منعکس کردن نور توصیه می‌شود. با طراحی آینه‌ها به صورت خاص و ویژه، جنبه‌ای دکوری‌تر به آن بخشیده و فضا را از کمبود آثار هنری نجات دهید. برای آشنایی بیشتر با مدل‌ها و نمونه‌های آینه کاری دیوار این مطلب مجله دلتا را از دست ندهید.

آینه کاری‌های هندسی منفرد

یکی از مدل‌های فانتزی و ساده‌ی آینه کاری دیوار، برش آن به اشکال هندسی است. این طرح‌ها هم آماده سازی راحت تری دارند هم نصب سریع‌تر و ساده تر. از طرفی این مدل‌ها یک ایده‌ خاص و منحصر به فرد برای فضای شما هستند و  می‌توانید با توجه به سلیقه و طرح خود نسبت به آینه کاری دیوار خود اقدام کنید.

از طرفی این مدل طرح‌ها فضا را بیش از حد شلوغ نکرده و جنبه‌ فانتزی نیز به آن می‌بخشند. در ذهن بیننده نیز چنین سبک‌هایی ماندگار و جالب خواهد بود.

 آینه کاری کلاسیک

آینه کاری دیوار طرح آجر

از دیگر نمونه‌های آینه کاری دیوار، آینه کاری به صورت آجر است. در حقیقت با این روش شما یک دیوار را به طور کامل آینه کاری کرده و تنها چند شیار بینشان دارید. این چنین طرح‌هایی چندان فانتزی نبوده و در کنار آن‌ها نیازمند رعایت نکات دکوراسیون برای ارتفای کیفیت فضای خود هستید. یکی از راه‌هایی که می‌تواند در بهتر نشان دادن دیوارتان به شما کمک شایانی کند، نورپردازی دیوار است. رنگ نور  انتخابی نیز بسته به ترکیب رنگ به کار رفته در کل فضا و دیوارهایتان خواهد بود.

 آینه کاری ستون

آینه کاری دیوار طرح لوزی

خطوط مورب این مدل آینه کاری چشم نواز‌تر از مدل قبلی بوده و از لحاظ زیبا شناختی در جایگاه بالاتری قرار گرفته است. شایان ذکر است که محبوبیت این مدل آینه کاری دیوار باعث شده تا به یکی از تکراری‌ترین مدل‌ها نیز شود؛ بنابراین اگر قصد دارید جلوه‌ای خاص به فضای داخلی خانه خود اضافه کنید، از انتخاب این مدل صرف نظر کرده و به دنبال ایده‌های جدید و نو بگردید.

آینه کاری مدرن دیوار

مدل آینه کاری مدرن یکی از مدل‌های محبوب طراحان داخلی است. همان طور که می‌بینید ابعاد مختلف آینه‌ها تنوع خاصی به ظاهر دیوار بخشیده که جنبه‌ای مدرن نیز دارد. این ایده کم‌تر در منازل ایرانی استفاده شده و خاص‌تر به نظر می‌رسد. شایان ذکر است زیبایی این آینه کاری زمانی بیشتر می‌شود که اطراف آن را شلوغ نکرده و چشم معطوف آن شود. از طرفی اگر اطراف آن را شلوغ کنید، نتیجه‌ی معکوس داده و فضا گرفته و دلگیر به نظر می‌رسد؛ که این خود نیز سبب نوعی اغتشاش بصری در فضا تبدیل خواهد شد.

آینه کاری مدرن

آینه کاری سه بعدی دیوار

این مدل یکی از خاص‌ترین مدل‌های آینه کاری دیوار است که اگر به درستی از آن استفاده شود می‌تواند نقش یک اثر هنری در فضا را ایفا کند؛ بنابراین اگر علاقه دارید دیوار خالی خانه جلوه‌ای منحصر به فرد به خود بگیرید از چنین نمونه‌هایی ایده گرفته و آن را با نهایت دقت اجرا کنید.

آینه کاری دیوار با طرح‌های منظم

این آینه کاری ترکیب دو هندسه مربع و لوزی است که باعث شده است فضای شما از سادگی بیش از اندازه در آمده، ولی هم چنان لوکس به نظر بیاید. این گونه طرح‌ها برای جا‌هایی به کار می‌آید که مخصوصا علاقه‌ای به شلوغ کردن فضا نداشته باشید و البته باید ذکر کرد این طرح از نمونه‌های مربع و یا لوزی تنها خاص‌تر است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با کابینت های گلاس مطلب “کابینت های گلاس، مزایا و معایب” را مطالعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: