شلف و کاربرد آن در دکوراسیون خانه
نوشته شده توسط : مجله دلتا
قفسه‌های دیواری معلق ( شلف‌ها) عناصر بسیار خوبی برای اضافه شدن به فضای خانه محسوب می شوند، به ویژه برای کسانی که به طراحی مینی‌مالیستی علاقه زیادی دارند.
Shelf-delta-decor-lighting

قفسه‌های دیواری معلق دارای پایه‌های زشت و بدشکل نیستند که زیبایی طراحی خانه را از بین ببرند و ظاهر خانه را زشت ‌کنند. شلف‌ها بسیار ساده و زیبا  و نگهداری از آن‌ها راحت است. یکی دیگر از مزایای شلف‌ها این است که بسیار محکم اند و نسبت به قفسه‌های پایه‌دار ماندگاری و دوام بیشتری دارند چراکه با پیچ به دیوار نصب  و از مواد و مصالح بهتر و بادوام‌تری ساخته می‌شوند. مجله دلتا در ایت مطلب به چند کاربرد مهم شلف‌ها می‌پردازد.

Shelf-delta

قفسه ها اگر خوب نصب شده باشند، می‌توانید بدون نگرانی از آسیب دیدن روی شلف‌ها وسایل سنگین قرار دهید. قفسه‌های دیواری معلق هم‌چنین فضای بسیار خوبی برای به نمایش گذاشتن اشیای تزئینی و نیز فضاهای نگهدارنده خوبی برای کتاب‌ها فراهم می‌کنند. از شلف ها می‌توان در آشپزخانه به عنوان محلی برای نگهداری بشقاب‌ها، ظروف، و دیگر وسایل آشپزخانه استفاده کرد.

شلف‌ها اندازه‌های متنوعی دارند و می‌توان آن‌ها را در هر فضایی از خانه قرار داد و هم‌چنین از آن‌ها برای نگهداری از وسایل مختلف استفاده کرد. شلف های دیواری جلوه‌ای زیبا و خاص به فضای داخلی هر خانه‌ای اضافه می‌کنند و هم‌چنین عناصری بسیار کارآمد و کاربردی محسوب می شوند.

Shelf-delta-decor

شلف‌ها روی دیوار آشپزخانه

این شلف‌های دیواری زیبا که از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند بسیار منحصربه‌فرد و با طراحی کلی آشپزخانه هماهنگی فوق‌العاده زیادی دارند. این شلف‌ها نه فقط زیبایی خاصی به آشپزخانه داده‌اند، بلکه بسیار کارایی دارند  و وسایل زیادی برای نمایش روی آن‌ها قرار گرفته است.

 

Shelf-delta-decor22

شلف‌ها روی دیوار سرویس بهداشتی

شلف‌های دیواری معلق به زیبایی در این فضا قرار گرفته‌اند. این شلف‌ها جلا داده شده، پاکیزه، و زیبا به نظر می رسند و با ایده طراحی سینک هماهنگی بسیار خوبی دارند.

Shelf-delta-decor-wc

شلف‌های دیواری در اتاق کار

این شلف‌های دیواری معلق که نورپردازی خوبی پیرامون آن‌ها انجام شده است بسیار لوکس، زیبا، و چشم‌گیرند و این ویژگی‌ها به دلیل نوع و محل قرارگیری آنها است. طراحی این قفسه‌ها واقعا منحصربه‌فرد است.

 

Shelf-delta-decor-living-room.

شلف‌های دیواری در اتاق نشیمن

ایده‌ای فوق‌العاده عالی برای ایجاد فضاهای نگهدارنده در یک اتاق نشیمن. این شلف های دیواری معلق زیبایی و کارایی زیادی به این اتاق اضافه کرده‌اند. این شلف‌ها ظاهر جذابی دارند و در عین حال با طراحی کلی فضا هماهنگ شده اند.

 

Shelf-delta-decor-tvroom

شلف‌ها در بالای میز تلویزیون

عنصری خاص و زیبا که به اتاق تلویزیون این خانه اضافه شده است: این شلف های دیواری معلق نه فقط عنصری تزئینی در این فضا محسوب می شوند بلکه از بی‌روح شدن اتاق جلوگیری کرده‌اند. استفاده از این شلف ها ایده بسیار خوبی است، نظر شما در این مورد چیست؟

 

Shelf-delta-decor-lighting

شلف‌ها با نورپردازی خاص

در این فضا از چراغ‌های LED برای روشن ساختن شلف‌ها استفاده شده است. این کار باعث شده تا این قفسه‌ها زیباتر و شیک‌تر به نظر برسند و این زیبایی در کنار میز آینه حمام دوچندان شده است.

 

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با انواع شلف نوشته ی ” انواع مدل های شلف دیواری مدرن” را مطالعه کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: