مبلمان اتاق نشیمن
نوشته شده توسط : مجله دلتا
کاناپه‌ باکیفیت مستحکم و قوی است. برای امتحان استحکام روی آن بیافتید و سپس آن را از یکی از گوشه‌هایش بلند کرده و تکان دهید. اگر احساس سبکی و لغزندگی کردید نشان می‌دهد که کاناپه خوبی را انتخاب نکرده‌اید.
مبلمان مناسب اتاق نشیمن

به‌دنبال کاناپه‌هایی باشید که چهارچوب آن‌ها از چوب‌های قوی مانند چوب درخت بلوط، توسکا، فان، افرا، یا تخته‌های سه‌لایی باکیفیت ساخته شده باشند. فنرهای مارپیچی با دست دوخته‌شده نشانه یک مبلمان خوب است، اما فنرهای مارپیچی S شکل نیز می‌تواند راحتی خوبی اایجاد کنند. در ادامه این مطلب از مجله دلتا درباره مبلمان مناسب اتاق نشیمن صحبت خواهیم کرد.

داخل اکثر بالشتک‌ها از فوم پلی یورتان پر شده است و هر چه این فوم متراکم‌ باشد، سنگین‌تر و دوام آن بیش‌تر خواهد بود. در مبلمان‌های ارزان‌قیمت بالشتک فقط با فوم پولی یورتان پر شده است. در مبلمان‌های باکیفیت‌تر از پنبه‌های داکرون استفاده می‌شود. کاناپه‌های باکیفیت‌تر ترکیبی از مواد مختلف شامل پنبه و فنر است.

اتاق نشیمن

کاناپه‌ای انتخاب کنید که با چیدمان و طراحی فضای شما متناسب باشد. اگر طراحی داخلی شما سنتی است، از کاناپه‌ای با دسته‌های نیم‌دایره، پشتی منحنی، و بالشتک‌های دامن‌دار و تافته استفاده کنید. کاناپه‌های مدرن خطوط ساده‌تر، تزئینات کم‌تر، و جزئیات بیش‌تری دارند.

ابعاد اتاق را در نظر بگیرید و براساس آن کاناپه‌ای را انتخاب کنید که عرض، طول و ارتفاع آن مناسب فضای شما باشد.

اگر می‌خواهید ساعات طولانی روی کاناپه لم بدهید یا روی آن مطالعه و چرت بزنید، از فاصله بین دسته‌ها مطمئن شوید. فقط به طول کلی آن بسنده نکنید چرا که عرض دسته‌ها بر فضای بین آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

اگر فضای کمی در اختیار دارید از کاناپه‌هایی استفاده کنید که دسته‌های کوچک یا اصلا بدون دسته است. این باعث می‌شود تا فضای شما بزرگ‌تر به نظر برسد.

کاناپه

کاناپه‌هایی که پشتی بالشتی دارند راحت‌تر و جذاب‌تر است، اما یک عیب دارند: اگر از آن‌ها خیلی خوب استفاده نکنید شکل آن‌ها کمی تغییر می‌کند. اگر از آن دسته افراد هستید که دائما روی کاناپه می‌خوابید و از آن زیاد استفاده می‌کنید کاناپه‌های دارای پشتی‌های ثابت  بیشتر مناسب کار شما است.

از آن‌جا که خرید کاناپه هزینه‌بر است، همه ما می‌خواهیم کاناپه‌ای بخریم که همیشه به‌روز باشد. بهترین راه استفاده از کاناپه‌هایی است که پارچه آن‌ها رنگی خنثی دارد. با این کار همیشه می‌توانید از کوسن‌هایی با رنگ‌ و طرح‌های مختلف استفاده کنید. در ضمن مزیت این کار این است که هر گاه خواستید تغییر دکوراسیون دهید، می‌توانید کوسن‌ها را با قیمت کمی عوض کنید.

مبلمان مناسب

هر پارچه‌ای که انتخاب می کنید، از فروشنده بخواهید که نمونه آن یا تکه‌ای از آن را به شما بدهد تا بتوانید پیش از خرید آن را امتحان کنید. با این کار می توانید این پارچه را زیر نور اتاق خود و در کنار دیگر اجزای محیط امتحان کنید. چون پول زیادی بابت یک کاناپه می‌دهید پس به همه جزئیات آن توجه داشته باشید

در این مطلب از مجله دلتا درباره راهکارهای انتخاب مبلمان مناسب نشیمن صحبت کردیم. امیدواریم که برایتان مفید باشد. در ضمن برای خرید مبلمان مناسب منازل کوچک مطلب “مبلمان مناسب خانه های کوچک” را هم مطالعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: