طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی
نوشته شده توسط : مجله دلتا
با کوچک شدن آپارتمان‌های امروزی سبک مدرن در دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی یکی از سبک‌های پرطرفدار محسوب می‌شود، این سبک مدرن را می‌توانید به سادگی با انتخاب مبلمان مدرن در فضای دکوراسیون خود ایجاد نمایید
دکوراسیون اتاق پذیرایی

همه شما می‌دانید که فضای نشیمن و اتاق پذیرایی در دکوراسیون منزل یکی از مهمترین بخش‌ها است چرا که در واقع به عنوان ویترین منزل شما به شمار می‌آید. بنابراین در تزیین اتاق پذیرایی علاوه بر سلیقه باید به اصول طراحی نیز توجه ویژه‌ای داشت. به همین منظور در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم درباره اصول طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی صحبت کنیم.

مبلمان راحتی

مبلمان راحتی از آن دسته مبلمان محبوبی است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ کنید، این مبلمان با تنوع بی‌حدشان در طرح و رنگ از دیرباز جلوه‌گر اتاق پذیرایی ایرانی بودند.

دکوراسیون اتاق نشیمن

مبلمان کلاسیک

پیش از انتخاب مبلمان کلاسیک برای دکوراسیون پذیرایی خود بهتر است ابعاد و اندازه‌های فضای داخلی خود را در نظر بگیرید، چرا که تناسب مبلمان کلاسیک با فضای نشیمن شما تا حد زیادی تاثیر بسیاری در جلوه فضای داخلی شما دارد. پس اگر فضای کوچکی دارید انتخاب مبلمان کلاسیک را برای دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی خود فراموش کنید و به سراغ نمونه های راحتی و مدرن بروید.

مبلمان چوبی دست ساز 

این مبلمان برای شما که می‌خواهید ظاهر متفاوت، منحصر به فرد و ایرانی به دکوراسیون پذیرایی خود ببخشید بهترین گزینه است، هم نشینی این مبلمان با طرح‌های مشبک در کنار یک فرش ایرانی با نقش‌های ساده می‌تواند جلوه دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی شما را دو چندان کند.

اتاق نشیمن

فرش

بعد از بررسی و انتخاب مبلمان نوبت به انتخاب فرش برای اتاق پذیرایی می‌شود. همه ما می‌دانیم که فرش‌های ایرانی یکی از نمونه‌های منحصر به فرد فرش در دنیا است. بزرگترین قابلیت فرش‌های ایرانی هماهنگی آن با سبک‌های مختلف دکوراسیون است، پس اگر می‌خواهید به دنبال فرشی بروید که با دکوراسیون اتاق پذیرایی شما هماهنگ باشد فرش ایرانی را فراموش نکنید.

پرده 

بعد از انتخاب فرش نوبت به انتخاب پرده می‌رسد. بهتر است سبک و تم پرده انتخابی شما با نوع مبلمانتان هماهنگ باشد برای ایجاد روح و جلوه بیشتر در فضا می‌توانید کوسن مبلمان خود را هماهنگ با طرح پرده انتخاب کنید تا ظاهر منحصر به فردتری را در دکوراسیون پذیرایی خود ایجاد کنید.

لوستر

انتخاب لوستر و نورپردازی فضای اتاق پذیرایی یکی از مهمترین عوامل در یک طراحی ایده آل محسوب می‌شود، همان‌طور که اشاره شد لوسترها نیز باید با نوع سبک دکوراسیون شما هماهنگ باشد، پس از انتخاب یک لوستر مناسب و هماهنگ با سبک دکوراسیون خود در مرحله بعد باید به ارتفاع آن در فضای داخلی توجه کنید، با تغییر ارتفاع لوسترها می‌توانید تاکید را روی بخش مورد نظر خود بیشتر کنید.

اتاق پذیرایی

گل و گیاه 

هیچ دکوراسیونی را نمی توان یافت که بدون حضور عنصری به نام گیاه زیبایی و جلوه تمام عیار داشته باشد. بنابراین اگر می خواهید فضای دکوراسیون تان را منحصر به فرد تر تزیین کنید، گل و گیاه را مهمان دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی خود کنید.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: