طراحی دیوار پشت تلویزیون
نوشته شده توسط : مجله دلتا
دیواری که تلویزیون در مقابل آن قرار می گیرد معمولا بزرگ ترین و بلندترین دیوار سالن پذیرایی است بنابراین طراحی و تزیین دیوار پشت تلویزیون از اهمیت زیادی برخوردار است و تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون منزل دارد.
طراحی دیوار پشت تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون

امروزه تلویزیون‌ها نسبت به تلویزیون‌های قدیمی سبک و نازک‌تر شده‌اند و در اغلب خانه‌ها از تلویزیون‌های بزرگ ال سی دی و ال ای دی استفاده می‌شود. از این رو تلویزیون کاملا در معرض دید قرار دارد و نقطه کانونی در هر خانه‌ای محسوب می‌شود. بنابراین بهتر است دیوار پشت تلویزیون به زیباترین شکل ممکن تزیین شود. در ادامه ایده‌هایی را برای طراحی دیوار پشت تلویزیون در این نوشتار از مجله دلتا مطالعه خواهید کرد. 

دیوار پشت تلویزیون

ایده‌های کاربردی برای دیوار پشت تلویزیون

برای طراحی دیوار پشت تلویزیون ایده‌ها و روش‌های زیادی وجود دارد و شما می‌توانید به کمک کاغذ‌ دیواری و کناف و نقاشی روی دیوار و … پشت تلویزیون را تزیین کنید.

تزیینات پشت تلویزیون

یکی از انواع روش‌های ساده برای تزیین دیوار پشت تلویزیون استفاده از قاب عکس و یا تابلوهایی است که به صورت متقارن روی دیوار نصب شده اند این روش تزیین برای خانه‌های کوچک آپارتمانی مناسب و ایده‌آل است و در عین زیبایی نیازمند صرف هزینه کمی است. برای تزیین پشت تلویزیون همچنین می‌توانید از دیوار سنگی و یا دیوار آجری استفاده کنید که این مدل تزیین برای خانه‌ها با دکوراسیون کلاسیک و یا مدرن مناسب است توجه داشته باشید که دیوار آجری و یا سنگی پشت تلویزیون به فضای سالن پذیرایی صمیمت و گرما می‌بخشد و شما می‌توانید به غیر از سنگ و آجر از سنگ‌های آنتیک نیز برای دیزاین پشت تلویزیون استفاده کنید.

طراحی پشت تلویزیون

روش دیگر برای تزیین کردن دیوار پشت تلویزیون استفاده از یک کنسول با قفسه‌ها و کمد است که در این مدل تزیین اغلب وسط کنسول تو رفتگی برای نصب تلویزیون وجود دارد و اطراف تلویزیون نیز قفسه‌هایی نصب می‌شود که می‌توانید از این قفسه‌ها برای قرار دادن وسایل تزیینی و دکوری استفاده کنید و در قسمت پایینی کنسول نیز فضایی برای قرار دادن وسایل پخش کننده در نظر گرفته می‌شود. برخی از کنسول‌ها به صورت سرتاسری برای دیوار پشت تلویزیون طراحی می شوند که این مدل کنسول‌ها کم هزینه‌ترند و برای خانه‌های آپارتمانی کوچک می‌توانند انتخابی مناسب باشند.

دیوار تلویزیون

انتخاب رنگ مناسب می‌تواند برای تزیین  دیوار پشت تلویزیون ایده کاربردی و کم هزینه‌ای باشد. شما می‌توانید از رنگ‌های روشن و قوی برای رنگ آمیزی دیوار تلویزیون استفاده و فضایی متفاوت را در این قسمت از دکوراسیون سالن پذیرایی ایجاد کنید.
برای تزیین  دیوار پشت تلویزیون می‌توانید از شلف و یا قفسه‌های دیواری استفاده کنید و وسایل تزیینی و دکوری شیک و جذابی را در قفسه‌ها و یا شلف قرار دهید.

تزیین دیوار پشت تلویزیون با کاغذ دیواری

برای تزیین و  طراحی دیوار تلویزیون می‌توانید از کاغذ دیواری‌های ساده و کاغذ دیواری پوستری و یا کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنید که هر یک از این مدل‌های کاغذ دیواری، زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. توجه داشته باشید که رنگ‌های به کار برده شده در کاغذ دیواری بهتر است با سایر رنگ‌های موجود در دکوراسیون سالن پذیرایی مطابقت داشته باشد تا دکوراسیون داخلی پذیرایی و تزیینات پشت تلویزیون خاص و متفاوت‌تر به نظر برسد.

دیوار پشت تلویزیون

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی بیشتر “انواع میز تلویزیون را مطالعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: