کاغذ دیواری سقفی ، ایده‌ای برای دیوار پنجم خانه!
نوشته شده توسط : مجله دلتا
کاغذ دیواری سقف اتاق خانه اگر دارای یک تصویر زمینه مناسب باشد، یک راه برای اضافه کردن رنگ و نقش به هر اتاق در خانه محسوب می‌شود.
کاغذ دیواری سقفی

کاغذ دیواری سقفی

بی‌شک یکی از تاثیر گذارترین المان‌ها در فضای داخلی سقف‌ها، طرح و رنگ‌شان در فضا می‌باشد که به سادگی می‌توانند تاثیر شگرفی در ابعاد فضا و جلوه دکوراسیون داخلی داشته باشند. رنگ آمیزی و گچبری سقف‌ها یکی از متداول‌ترین روش‌ها از گذشته برای طراحی سقف‌ ها بوده است ، اما در این نوشتار از مجله دلتا می‌خواهیم شما را با روش دیگری برای طراحی دیوار پنجم خانه یعنی سقف‌ها به نام کاغذ دیواری سقفی در دکوراسیون آشنا کنیم، این روش مقرون به صرفه به سادگی می‌تواند جلوه دکوراسیون داخلی را دو چندان کند، پس با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری سقفی

کاغذ سقفی چیست؟

در واقع همان کاغذ دیواری با جنس ضخیم‌تر است که نوع مرغوب آن روی سقف ایجاد می‌شود این نوع کاغذ‌ها معمولا بدون بو است و عایق گرما، صدا و رطوبت است. کاغذ دیواری سقفی جایگزین بسیار خوبی برای رنگ سقف خانه و گچبری‌های غالبا پر هزینه در فضای داخلی خانه است. یکی از پرطرفدارترین مدل کاغذ سقفی برای فضاهایی مانند نشیمن، کاغذ به رنگ سفید گچی با طرح و نقش های برجسته است که جایگزین مناسبی برای گچبری‌های پر زحمت است.

کاغذ سقفی

فضاهای مناسب اجرای کاغذ سقفی

اگر سقف خانه شما دارای قسمتی پیش‌آمده یا هر نوع جزییات معمارانه است، می‌توانید بر اساس رنگ دیوارها این قسمت از سقف را کاغذ دیواری کنید، به طور کلی کاغذ دیواری سقفی را می‌توانید با توجه به ابعاد فضای داخلی در هر فضایی مورد استفاده قرار دهید.

کاغذ سقفی

کاغذ دیواری سقف اتاق کودک

یکی از پر طرفدارترین فضاها برای اجرای کاغذ سقفی در دکوراسیون منزل اتاق کودک است، در انتخاب طرح و مدل کاغذ سقفی برای اتاق کودک یا فضاهای دیگر توجه داشته باشید که حتما طرح و رنگ انتخابی شما با سایر المان‌های موجود در فضا هماهنگی داشته باشند، انتخاب ترکیب رنگ هماهنگ با فضای داخلی می‌تواند سقف شما را تبدیل به نقطه کانونی فضای دکوراسیون شما کند.

کاغذ دیواری سقف

طرح مناسب کاغذ دیواری برای سقف

برای انتخاب مدل کاغذ دیواری سقفی بهتر است از ابتدا به ابعاد فضای داخلی توجه کنید اگر فضای شما کوچک با سقف کوتاه است بهتر است از طرح‌های ساده با رنگ ملایم و خطوط افقی برای بزرگ‌تر نشان دادن فضای داخلی استفاده کنید و اگر فضای نسبتا بزرگ با سقف بلند در اختیار دارید می‌توانید از مدل کاغذ دیواری سقفی با طرح‌های نسبتا شلوغ و رنگ‌های قوی‌تر متناسب با فضای داخلی استفاده کنید.

کاغذ دیواری سقف

روش نصب کاغذ سقفی

 به طور کلی نصب کاغذ دیواری سقفی مانند اجرا کاغذ دیواری معمولی و به مراتب ساده‌تر از رنگ کردن سقف است، چراکه به سرعت و بدون جابه جایی لوازم فضای داخلی انجام می‌شود و دردسرهای رنگ آمیزی را ندارد.

کاغذ دیواری سقف

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر “روش های بلندتر نشان دادن سقف” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

نکات کلیدی در انتخاب کاغذ دیواری

طراحی حمام کوچک

دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن





:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: