راه هایی آسان برای تغییر دکور سرویس بهداشتی
نوشته شده توسط : مجله دلتا
برای ایجاد تغییر از ایده‌های کاربردی و مقرون به صرفه استفاده کنید، برای ایجاد تغییرات چشم‌گیر در دکور سرویس بهداشتی از جزئیات شروع کنید.
دکور سرویس بهداشتی

چند پیشنهاد ساده برای زیباتر شدن دکور سرویس بهداشتی

در این نوشتار از مجله دلتا ایده‌هایی را برای طراحی بهتر دکور سرویس بهداشتی معرفی خواهیم کرد، که با کمترین هزینه هم می‌توانید آنها را تهیه کنید، با ما همراه باشید.

یک آینه با فریم زیبا انتخاب کنید

آینه یکی از وسایلی است که برای حمام لازم است و در هر سرویس بهداشتی وجود دارد. یکی از فواید آینه‌ها در سرویس بهداشتی این است که باعث انعکاس نور و در نهایت منجر به روشنایی بیشتر در سرویس بهداشتی می‌شوند. نصب آینه در سرویس بهداشتی‌های کوچک باعث می‌شود آن جلوه‌ی کوچک و قدیمی را نداشته باشید.

دکور سرویس بهداشتی

قفسه‌های دیواری در حمام نصب کنید

در فضای سرویس بهداشتی باید برخی قفسه‌ها وجود داشته باشند، زیرا وسایلی که به آن نیاز دارید و زیاد استفاده می‌کنید را در آن قرار دهید و دیگر برای استفاده از آن مسافت زیادی را نپیمایید.

سرویس بهداشتی

افزودن کاشی و سینک ظرفشویی

با افزودن کاشی‌های زیبا و جذاب در سرویس بهداشتی می‌توانید جذابیت چشمگیری به سرویس بهداشتی بدهید. امروزه دیگر در سرویس‌های بهداشتی از پایین تا بالا را کاشی‌کاری نمی‌کنند و فقط قسمت‌های خاصی را کاشی‌کاری می‌کنند و توصیه می‌شود که شما هم این کار را انجام دهید و مطمین باشید که پشیمان نخواهید شد.

دکور سرویس بهداشتی

روشنایی را هدف قرار دهید

از طریق چراغ‌های مناسب و مطلوب می‌توانید به سرویس بهداشتی خود جلوه و درخششی خاص بدهید که هرکسی را مجذوب خود کند. برای نصب این چراغ‌ها بهتر است که چراغ را در بالای آینه یا در مرکز سقف  قرار دهید. در انتخاب چراغ تمام سعی خود را بکنید چراغی که خریداری می‌کنید برای فضا مناسب و بتواند نوردهی بالا و مناسبی داشته باشد.

سرویس بهداشتی

مدرن سازی سرویس بهداشتی 

با نصب پرده‌هایی که جلوه خوب و مناسبی دارند می‌توانید جلوه‌ی مدرن بودن را به سرویس بهداشتی خود بدهید. لازم به ذکر است که هیچ هزینه زیادی ندارد و با کمترین هزینه می‌توانید این پرده‌ها را تهیه کنید. شما می‌توانید رنگ‌های سرویس بهداشتی را با یکدیگر هماهنگ کنید برای مثال اگر شما در سرویس بهداشتی از دو رنگ سیاه و سفید استفاده کرده‌اید ، برای رنگ پرده می‌توانید یکی از این دو رنگ را انتخاب کنید تا رنگ‌ها با یکدیگر هماهنگ شوند .

طراحی سرویس بهداشتی

شیر سرویس بهداشتی

شما به راحتی می‌توانید به سرویس بهداشتی خود استایل‌های زیبایی مانند اضافه کردن انواع شیرهای زیبا و مدرن را انتخاب و هر کسی را مجذوب آن کنید. برای داشتن نمای بهتر می‌توانید کنار شیرها از یک گلدان زیبا استفاده کنید.

طراحی سرویس بهداشتی

از وسایل شیشه‌ایی استفاده کنید

وسایل شیشه‌ایی روی دیوار می‌تواند باعث بزرگ دیده شدن فضاهای کوچک شود و زیبایی چشمگیری به فضا می‌دهد.برای داشتن احساس بهتر می‌توانید چراغ‌های شیشه‌ای استفاده  و دیگر چراغ‌ها را خاموش کنید و این کار باعث آرامش می‌شود.

طراحی سرویس بهداشتی

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر نوشتار “تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه” را بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: