بهترین رنگ اتاق‌خواب
نوشته شده توسط : مجله دلتا
انتخاب رنگ اتاق همیشه یک دغدغه اساسی است . قطعاً هر رنگی تأثیر متفاوتی بر فضای خانه و روحیه شما می‌گذارد.
رنگ اتاق‌خواب

رنگ اتاق‌خواب

از نظر بیشتر افراد سه ویژگی مهم برای اتاق خواب آرامش، دلپذیر بودن و صمیمیت است. رنگ‌هایی مانند خاکستری، آبی، سبز و بنفش و طیف‌های رنگی آنها می‌توانند ما را در داشتن اتاق خواب آرام کمک کنند و به علاوه طیف‌های روشن این رنگ‌ها می‌تواند فضا را بزرگتر از آنچه هست نمایش دهد. در این نوشتار از مجله دلتا با موضوع انتخاب رنگ اتاق‌خواب  با ما همراه باشید.

رنگ اتاق‌خواب

رنگ خاکستری آبی

این رنگ به نوعی تسکین بخش خستگی است و می‌توان آن را به عنوان بهترین رنگ اتاق خواب انتخاب کرد. این رنگ ویژگی‌های مختلفی دارد از جمله: خنکی، آرام، سکوت. اگر نگران استفاده از این رنگ به عنوان رنگ دیوار هستید، می‌توانید این رنگ را در قالب یک اثر بزرگ هنری در دیوار اتاق خواب خود جای دهید.

رنگ اتاق‌خواب

برای کمک  به تکمیل انرژی این رنگ، می‌توانید از رنگ سفید برای سقف استفاده کنید. حالا برای جلوگیری از استفاده بیش از اندازه طیف‌های رنگ سرد می‌توانید از چوب و فیبرهای طبیعی برای کف سازی فضا بهره بگیرید.

رنگ خاکستری روشن

برای داشتن اتاق‌خواب روشن، رنگ خاکستری روشن را پیشنهاد می‌کنیم. اتاق خواب با دیوارها و سقف سفید یکدست، احساس بی‌رنگ و روح بودن فضا را القا می‌کند. با اضافه کردن یک رنگ خاکستری روشن فضا را از بی‌حالی نجات دهید.

کنتراست بین این دو رنگ برای اتاق‎‌‌‎خواب می‌تواند با خود کلی انرژی را به همراه آورد. برای تکمیل این فضا از رنگ خاکستری تیره در وسایل استفاده و انرژی را دو چندان کنید.

رنگ

رنگ آبی روشن

چرا برای دکور اتاق‌خواب از طبیعت الهام نگیریم! بهترین رنگ اتاق خواب از طبیعت الهام گرفته شده است. رنگ آبی سرشار از آرامش است و چه چیزی بهتر از آرامش برای این فضا است؟ آبی روشن الهام گرفته از رنگ آسمان روشن و جذاب، رنگی مناسب برای دیوارهای اتاق خواب است.

همچنین رنگ نارنجی مکمل رنگ آبی است، اما بهتر است برای رنگ اتاق خود از این رنگ زیاد بهره نگیرید. پیشنهاد ما برای تکمیل کننده رنگ آبی، رنگ شکلاتی و قهوه‌ای است.

اتاق‌خواب

رنگ سبز

این رنگ‌ احساس شادابی و سرزندگی را به ارمغان می‌آورد. این رنگ‌ها چون از طبیعت الهام گرفته شده‌اند مانند رنگ آبی برای این فضا بسیار مناسب هستند. رنگ سبز همراه خود حس خنکی فضا را نیز دارد. اگر در رنگ سبز کمی رنگ خاکستری ملایم را ترکیب کنید حس خنکای فضا را بیشتر کرده‌اید و این ترکیب تبدیل به رنگ مناسب اتاق خواب خواهد شد.

اتاق‌خواب

رنگ بنفش

رنگ بنفش به کمک ما می‌آید تا استرس و تنش‌های روزانه را از خود دور کنیم، پس این رنگ نیز رنگ مناسبی برای دیوار اتاق خواب است. رنگ بنفش تند را هرگز برای اتاق خواب انتخاب نکنید و از رنگی نظیر یاسی یا بنفش کمرنگ استفاده کنید، اما چون این رنگ از خانواده رنگ‌های سرد است، برای کفپوش محیط به فکر پارکت‌های چوبی یا فرش‌های دستباف باشید تا گرما را به فضا بیاورید و از سرمای فضا بکاهید.

رنگ اتاق‌خواب

 

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر نوشتار “رازهای دکوراسیون اتاق خواب” را بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: