کاغذ دیواری مناسب راهرو
نوشته شده توسط : مجله دلتا
برای ایجاد دکوراسیونی شیک و متفاوت در فضای راهروی منزل از مدل کاغذ دیواری راهرو برای پوشاندن دیوارها استفاده نمایید.
کاغذ دیواری راهرو

کاغذ دیواری راهرو

امروزه دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری طرفداران زیادی پیدا کرده است و شما می‌توانید برای تزیین راهرو و سالن پذیرایی و اتاق خواب و… از کاغذدیواری با طرح و رنگ‌های متنوع استفاده کنید. در این نوشتار از مجله دلتا تصاویری از انواع مدل کاغذ دیواری راهرو را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید از بین آن‌ها کاغذدیواری با طرح و رنگ مناسبی را انتخاب نمایید.

مدل کاغذ دیواری راهرو شیک و جدید

تزیین راهرو ورودی با کمک کاغذدیواری محبوبیت زیادی در بین افراد و طراحان دکوراسیون داخلی پیدا کرده است و شما می‌توانید برای جذابیت بیشتر دکوراسیون راهرو منزل از انواع کاغذدیواری‌ها با طرح و رنگ‌های چشمگیر استفاده و فضایی متفاوت را در راهروهای منزل ایجاد نمایید.

کاغذ دیواری راهرو

کاغذ دیواری طرح‌دار و ساده راهرو

کاغذدیواری‌های طرح‌دار و برجسته از انواع مدل کاغذهای دیواری پرطرفدار است که از آن‌ها می‌توانید در بخش‌های مختلف منزل استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید دیوارهای راهروی منزل را به کمک کاغذدیواری طرح برجسته و طرح‌دار بپوشانید بهتر است طرح و رنگ این مدل کاغذهای دیواری را با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در منزل و اندازه ابعاد راهرو انتخاب نمایید.

اگر فضای دکوراسیون داخلی خانه به صورت مینیمال و تک رنگ طراحی شده است مدل کاغذ دیواری‌های ساده و تک رنگ برای پوشاندن دیوارهای راهرو انتخابی مناسب و ایده‌آل محسوب می‌شوند.

کاغذ دیواری

علاوه بر طرح کاغذدیواری باید هنگام انتخاب رنگ کاغذدیواری برای راهروی منزل توجه لازم را داشته باشید. کاغذدیواری‌ها با رنگ‌های روشن برای راهرو انتخابی مناسب و ایده‌آل است، زیرا در این بخش از منزل معمولا منبع نور قوی وجود ندارد. بنابراین می‌توانید به کمک کاغذهای دیواری رنگ روشن فضای دلباز و بی‌نظیری را در راهروی ورودی و راهروی اتاق‌خواب‌ها ایجاد نمایید. اگر شما تمایل دارید از رنگ‌های تیره کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای راهرو استفاده کنید، بهتر است کاغذهای دیواری با زمینه روشن و طرح‌های تیره را انتخاب نمایید.

کاغذ دیواری راهرو

با انتخاب یک مدل کاغذدیواری راهرو با طرح و رنگ جذاب و خاص می‌توانید حال و هوایی بی‌نظیر را در دکوراسیون داخلی راهروی ورودی و راهروی اتاق خواب‌ها ایجاد کنید. از این رو بهتر است  هنگام انتخاب مدل و رنگ کاغذدیواری برای راهرو حساسیت لازم را به خرج دهید.

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر “دکوراسیون راهروی باریک” را بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: