نوشته شده توسط : مجله دلتا
فضای غذاخوری یکی از قسمت‌های مهم خانه است، فضایی که در آن وقت خود را با اعضای خانواده و اقوام می‌گذرانید.
دیوار اتاق غذاخوری

طراحی دیوار اتاق غذاخوری

دیوار اتاق غذاخوری فضایی از خانه است که امکان انجام کاری کاملا غیر منتظره می‌دهد. حتی کوچکترین اتاق غذاخوری می‌تواند کاغذ‌دیواری طرح‌دار و رنگ دیوار تیره داشته باشد. از آنجا که اتاق غذاخوری ۲۴ ساعت شبانه روز استفاده نمی‌شود، می‌توانید خلاقیت بیشتری با رنگ و دکوراسیون آن داشته باشید. در این نوشتار از مجله دلتا چند مورد ایده‌ برای دیوار اتاق غذاخوری رویایی را معرفی میکنیم.

فضای اتاق غذاخوری خود را با چوب بازیافتی گرم کنید

این یک چالش برای گرم کردن یک فضای غذاخوری باز و شخصیت دادن به یک اتاق ساده است. قطعات چوب بازیافتی از ترندهای حال حاضر هستند و می‌توانند با رنگ و بافت خود، نقطه کانونی یک فضای غذاخوری باشند.

ایده دیوار اتاق غذاخوری

کاغذ دیواری متالیک به اتاق غذاخوری خنثی جذابیت می‌دهد

اگر می‌خواهید اتاق غذاخوری را خنثی نگه دارید، بافت و طرح، راه جالب نگه داشتن آن است. کاغذ دیواری متالیک معاصر و الگوهای گرافیکی، اتاق را روشن کرده و لوازم روشنایی را برجسته می‌کنند. حتی خنثی‌ترین یا مینیمالیستی‌ترین اتاق هم از جذابیت آیتم‌های متالیک بهره می‌برند، تا زمانی که پالت رنگ خود را ساده نگه دارید.

اتاق غذاخوری

با پارچه به دیوار اتاق غذاخوری خود رنگ اضافه کنید

چه مستاجر باشید و چه وقت یک پروژه رنگ‌آمیزی را نداشته باشید، پرده‌ها می‌توانند رنگی که می‌خواهید را به شما ارائه دهند. پرده‌های چاپی یا طرح‌دار می‌توانند مقدار زیادی رنگ به اتاق غذاخوری شما اضافه کنند و به شما رنگ‌های خاص زیادی برای پالت دکوراسیون بدهند.

بهترین نکته برای استفاده از پرده برای دکور کردن یک دیوار، دست و دلباز بودن است – به معنی اضافه کردن یک مقدار اضافی به میله برای پر کردن سطح دیوار. اگر می‌خواهید از پرده‌ها به عنوان نقطه مرکزی اتاق غذاخوری خود استفاده کنید، میله پرده را با عرضی بیش‌تر از پنجره خود نصب کنید و فضای اضافی را با پرده اضافی پر کنید.

دیوار اتاق غذاخوری

دیوار اتاق غذاخوری را با طرح راه راه جذاب کنید

نوارهای افقی پررنگ می‌توانند یک فضای کوچک را بزرگ‌تر جلوه داده و تکنیک جزئیات معماری را ایجاد کنند. آثار هنری ساده و بزرگ در یک اتاق ناهارخوری راه راه بهتر به نظر می‌رسند- آثار هنری کوچک و شلوغ روی یک دیوار راه راه به چشم نمی‌آیند.

ایده دیوار اتاق غذاخوری

رنگ‌ها و طرح‌ها را ترکیب کنید

هنگام طراحی دکوراسیون در مورد ترکیب کردن الگوها و رنگ‌ها ترس نداشته باشید. شما برای اتاق‌های کم استفاده خانه خود گزینه‌های خلاقانه‌ای دارید، بنابراین در انتخاب‌های خود بی باکانه عمل کنید. اگر می‌خواهید الگوها را ترکیب کنید (مثل طرح راه راه و گلدار) اما نمی‌خواهید افراط کنید، یک پالت تک رنگ می‌تواند کمک کند.

اتاق غذاخوری

عکس دیواری، یک اتاق غذاخوری کوچک را دلباز می‌کند

یک عکس دیواری می‌تواند اتاق غذاخوری را طوری جلوه دهد که انگار بی‌انتهاست. یک تصویر ساحلی آرام به مهمانان یک منظره آرام‌بخش می‌دهد که در هنگام صرف شام از آن لذت ببرند. تصویر دیواری را به عنوان یک دیوار خاص در نظر گرفته و رنگها را برای پالت دکوراسیون خود به داخل آن بکشید.

اتاق غذاخوری

از به کار بردن رنگ‌های خاص نترسید

ما رنگ‌های خاص را دوست داریم و اتاق غذاخوری شما نقطه‌ای عالی برای نشان دادن آن‌هاست. مانند اتاق آرایش، می‌تواند رنگ مورد علاقه‌تان را به راحتی بپذیرد. اگر آماده نیستید همه دیوارها را نقاشی کنید، اجازه دهید جزئیات معماری اتاق غذاخوری، راهنمای شما باشند. لبه دیوار ، پنل‌ها و قالب‌بندی‌ها به راحتی، دیوار را برای رنگ آمیزی تقسیم‌بندی می‌کنند. اگر اتاق غذاخوری در حال حاضر دارای جزئیاتی است که دیوار را شامل دو رنگ می‌کند، اضافه کردن قالب بندی یا یک نوار ساده را برای جدا کردن دو رنگ در نظر داشته باشید.

دیوار اتاق غذاخوری

با سقف اتاق غذاخوری فضا را نمایشی کنید

می‌دانیم که اتاق‌های غذاخوری، دارای چهار دیوار هستند، اما آیا می‌دانستید که یک دیوار پنجم نیز برای دکوراسیون وجود دارد؟ سقف اتاق غذاخوری شما بخش مهمی از برنامه دکوراسیون است. یک لوستر، اغلب نقطه کانونی فضای غذاخوری است، که همه چشم‌ها را به سمت سقف خیره می‌کند. شما می‌توانید با اضافه کردن یک رنگ خاص، چوب بازیافتی یا حتی کاغذ‌دیواری از این دیوار اضافی استفاده کنید. سقف، بوم خالی شماست.

دیوار اتاق غذاخوری

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر نوشتار “لوستر مناسب میز ناهارخوری” را بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: