آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر مربع چند؟
نوشته شده توسط : مجله دلتا
فعالان بازار مسکن از افزایش آپارتمان‌های نوساز در گروه متراژی بیش از ۱۰۰ متر خبر می دهند.
خانه‌ های نوساز آپارتمان‌های بزرگ‌ متراژ

در شرایطی که به گفته مشاوران املاک میزان خرید و فروش واحدهای مسکونی در بنگاه‌های املاک رونق ندارد و همچنین تعداد آپارتمان‌های عرضه شده به بازار به دلیل نااطمینانی و بی‌ثباتی در شرایط اقتصادی کشور به‌شدت کاهش پیدا کرده، خانه‌ های نوساز با زیربنای بیش از ۱۰۰ متر افزایش یافته است.

به گزارش مجله دلتا در وضعیت کنونی تعداد واحدهای مسکونی کوچک‌متراژ به‌شدت در بازار اندک است و همین مساله سبب شده بودجه خرید بخش زیادی از متقاضیان مصرفی برای معامله آپارتمان‌های بزرگ‌ متراژ  مناسب نباشد. از همین رو این گروه از متقاضیان خرید خانه فعلا از بازار عقب‌نشینی کرده‌اند.

در مقابل چند هفته‌ای است که وضعیت املاک بزرگ ‌متراژ عرضه شده در بازار نسبت به قبل تغییراتی کرده است. به‌طوری‌که در میان معدود آگهی‌های عرضه شده به بنگاه‌ها، بخش عمده آنها به آپارتمان‌های بزرگ‌ متراژ مربوط می‌شود.

مشاوران املاک عنوان می‌کنند به‌طور طبیعی متقاضیان این گروه از آپارتمان‌های عرضه شده در بازار املاک، افرادی‌اند که به‌دنبال تبدیل به احسن ملک خود هستند.

در جدول زیر جدیدترین آگهی‌های فروش خانه‌ های نوساز و چند سال ساخت در شهر تهران ارایه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

خرید و فروش واحدهای مسکونی

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “اجاره مسکن تا پایان امسال چقدر بالا می‌رود؟” را مطالعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: