چراغ دیواری، عنصر تزیینی درخشان
نوشته شده توسط : مجله دلتا
از چراغ‌های دیواری می‌توانید به عنوان لوازم دکوری درخشان استفاده کنید.
چراغ دیواری تزیینی

چراغ دیواری

در این نوشتار از مجله دلتا می‌خواهیم راجع به چراغ دیواری تزیینی صحبت کنیم، چرا که این نوع منابع نوری علاوه بر کارآیی اولیه که نورپردازی دکوراسیون داخلی خانه است، می‌توانند به عنوان لوازم دکوری نیز در خانه حضور پیدا کنند. از چراغ‌های دیواری می‌توانید به عنوان لوازم دکوری درخشان بهره بگیرید، آن‌ها نمی‌توانند تمام نور مورد نیاز فضای شما را تامین کنند، اما می‌توانند حس و حالی رویا گونه به دکوراسیون داخلی خانه ببخشند. میزان نور چراغ دیواری برای انجام فعالیت‌هایی مانند کتاب خواندن اصلا مناسب نیست. حتما به این موضوع دقت کنید که کدام چراغ را برای چه فضایی انتخاب می‌کنید.

چراغ دیوارکوب

چراغ دیواری برای دیوارهای بلند

اگر احساس می‌کنید که سقف‌های بلند خانه اذیت می‌کند می‌توانید برای شکستن فاصله بصری آنها از چراغ‌های دیواری استفاده کنید. وقتی این چراغ‌ها روی دیوار قرار می‌گیرند و اطراف خود را روشن می‌کنند، می‌توانند باعث حواس پرتی از ارتفاع بلند سقف‌ها شوند.

چراغ دیواری، بازی سایه ها در طراحی دکوراسیون داخلی

راه‌های زیادی برای تزیین دیوارها وجود دارد، نصب آینه، یک تابلو هنری زیبا، نقاشی کردن یا حتی چسباندن استیکر. ولی ممکن است هیچ کدام از این ایده‌ها را دوست نداشته باشید برای این منظور می‌توانید از چراغ‌های دیواری کمک بگیرید. مزیت استفاده از چراغ‌های دیواری این است که چهره دیوار خانه در شب و روز تغییر می‌کند. در روز که خود چراغ‌ها خودنمایی می‌کنند و در شب با ناپدید شدن نور طبیعی روز و روشن شدن چراغ‌ها، نور و سایه‌هایی که روی دیوار پدید می‌آید می‌تواند زیباترین تزیین باشد.

روشنایی دیواری

چراغ دیواری، جلوه ای لوکس در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

خیلی از افراد هستند که دوست دارند دکوراسیون داخلی لوکس داشته باشند. یکی از وسیله‌هایی که می‌توانند از آن استفاده کنند، چراغ‌های دیواری است؛ اما چراغ دیواری‌های کریستال. این چراغ‌ها استعداد در انتشار پرتوهای نور دارند و خانه را بیش از هر چراغ دیواری دیگری نورانی می‌کنند.

چراغ دیواری کریستال

چراغ دیواری‌ها به جای شمعدان‌ها

اگر کمی طرز فکر را نسبت به چراغ دیواری عوض کنید، حتی می‌توانید از آن‌ها به جای شمعدان در دو طرف آینه‌ای که بالای کنسول گذاشته‌اید استفاده کنید. با این کار فضای روی کنسول نیز بیشتر می‌شود و می‌توانید وسیله‌های تزیینی بیشتری را روی کنسول بگذارید.

چراغ دیواری

چراغ دیواری به جای آباژور کنار تخت

وقتی اتاق خواب کوچک باشد و امکان این قضیه وجود نداشته باشد که از میزهای کنار تختی و آباژورها استفاده کرد، می‌توان چراغ دیواری‌ها را جایگزین آن‌ها کرد. این چراغ‌ها می‌توانند حدود ۶۰ سانتی متر بالاتر از تخت قرار بگیرند.

چراغ دیواری کنار تخت

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با نکات و چیدمان دکوراسیون “خانه خود را لوکس بچینید!” را بخوانید.




:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: