۷ وسیله برای مجلل کردن خانه
نوشته شده توسط : مجله دلتا
اکسسوری‌ها جنبه دکوری دارند و برای ایجاد تغییرات کوچک در فضا از آن‌ها استفاده می‌شود.
وسایل دکوری

چگونه خانه خود را مجلل کنیم؟

اگر به دنبال این هستید که به خانه‌ سر و شکل یک خانه مجلل را بدهید و از دیدنش لذت ببرید، تهیه وسایل دکوری لوکس که در این نوشتار از مجله دلتا راجع به آن‌ها می‌خوانید، شما را به هدفتان خواهد رساند.

فرش را دست کم نگیرید

یکی از بهترین وسایل دکوری لوکس که می‌توانید با اضافه کردن آن به محیط خانه‌، فضایی مجلل به وجود بیاورید، فرش است. فرش مثل یک تابلوی زمینی عمل می‌کند که می‌تواند دنیایی از نقش و نگار را به محیط خانه اضافه کند؛ نقش و نگارهایی که نماینده سلیقه صاحب خانه است.

فرش در دکوراسیون

 

توجه به مدل لوستر

انواع مدل لوسترهای مختلف در بازار وجود دارد؛ اما کسی که دوست دارد خانه‌اش را مجلل کند، بهتر است سراغ لوسترهایی برود که زیبایی منزل را بیشتر کنند. یکی از بهترین مدل‌ها برای خانه‌های بزرگ لوسترهای چند شاخه کریستالی است که می‌تواند با انعکاس نور، فضایی رویایی و جذاب ایجاد کند.

مبلمان کلاسیک

کافی است سری به فروشگاه‌های مبلمان بزنید تا با انواع مبلمان رو به رو شوید؛ اما کدام یک از این مدل‌ها برای خانه‌ای که دوست دارید شکوه بیشتری داشته باشد مناسب است؟ بهترین جواب مبلمان استیل است.

مبل کلاسیک

اهمیت استفاده از تابلو فرش

از وسایلی که حضور آن در خانه به زیبایی و شکوه بیشترش کمک می‌کند، تابلو فرش است. نکته مهمی که خوب است موقع انتخاب تابلو فرش به آن دقت کنید، هماهنگی آن با تم کلی خانه، رنگ فرش‌ها و مبلمان است.

کدام ظروف مجلل‌اند؟

ظروفی که در خانه و آشپزخانه‌ به کار می‌برید، نقش اساسی در ایجاد احساس مجلل بودن ایفا می‌کنند.

  • انتخاب ظروف سیلور: ظروف سیلور یکی از بهترین جایگزین‌ها برای ظرف‌های نقره کلاسیک هستند. سرو غذا داخل این ظروف و گرم نگه داشتنشان با استفاده از وارمر می‌تواند میز شام شما را صمیمی و گرم کند.
  • توجه به رنگ‌ها: رنگ‌ها تاثیر زیادی روی احساسات انسان دارند. به خاطر داشته باشید استفاده از رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و ترکیب آن‌ها با رنگ سفید، می‌تواند ظروف شما را مجلل کند.

توجه به انواع اکسسوری‌ها

وسایل دکوری در ایجاد محیط زیبا نقش پر رنگی ایفا می‌کند. به خاطر داشته باشید هر چه تعداد وسایل دکوری کمتر باشد، اما ارزش بیشتری داشته باشد، بهتر است. به این نکته دقت داشته باشید که لوازم دکوری باید با کلاسیک یا مدرن بودن وضعیت خانه هماهنگ باشند.

اکسسوری مجلل

استفاده از وسایل قدیمی

معمولا در هر خانه‌ وسیله‌ قدیمی پیدا می‌شود که به مرور زمان ارزش مادی و معنوی بیشتری پیدا کرده است؛ اما بسیاری به جای اینکه این وسایل را در معرض دید قرار دهند، آن‌ها را در نقاط کور دکوراسیون خانه می‌گذارند. برای مثال اگر یک گرامافون قدیمی دارید، آن را روی یک میز زیبا قرار دهید که مرکز توجه است و اطرافش را با وسایل دکوری لوکس، تزیین کنید.

لوازم دکوری مجلل

پیشنهاد مطالعه : بر ای آشنایی با نکات دکوراسیون “خانه خود را لوکس بچینید! را بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: