ایده‌هایی برای طراحی دیوار آشپزخانه
نوشته شده توسط : مجله دلتا
پوشش و طراحی که برای دیوارها انتخاب می‌کنید روی دکوراسیون آشپزخانه بسیار تاثیرگذار است.
پوشش دیوار آشپزخانه

دیوار آشپزخانه

آشپزخانه از جمله مکان‌هایی است که زمان زیادی را در آن سپری می‌کنیم و به همین دلیل زیبایی آن بر روحیه تاثیر گذار خواهد بود. جزییات زیادی در این مکان وجود دارند که باید به طراحی آن‌ها توجه شود، اما یکی از مهم‌ترین عناصر در طراحی پوشش دیوار آشپزخانه است. امروزه برای این منظور انتخاب‌های متنوعی وجود دارد و در این نوشتار از مجله دلتا به پوشش دیوارهای آشپزخانه خواهیم پرداخت.

دیوار آشپزخانه

  • کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک به عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین پوشش دیوار آشپزخانه به‌شمار می‌روند. زیرا تمیزی و نگه‌داری از این پوشش‌ها بسیار ساده بوده و زمانی که چیزی روی آن‌ها ریخته شود، به راحتی تمیز می‌شوند. علاوه بر این، رنگ‌ها، فرم‌‎ها و طرح‌های متنوع کاشی‌ها نیز انتخاب‌های بی‌شماری را در اختیار قرار می‌دهند.

کاشی دیوار آشپزخانه

  • پوشش‌های چوبی برای دیوارهای آشپزخانه

چوب نیز یکی دیگر از انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای پوشش دیوارهای آشپزخانه از آن بهره‌مند شوید. چوب دارای ویژگی‌ای است که هم در آشپزخانه‌های سبک روستیک و کانتری فضایی ایده‌آل ایجاد می‌کند و هم در آشپزخانه‌های مدرن و امروزی ترکیبی زیبا را به نمایش می‌گذارد. گرمای چوب در کنار رنگ‌های سرد طراحی‌های مدرن، تعادل و هماهنگی زیبا‌ای را ایجاد کرده و به آشپزخانه ظاهری گرم‌تر و صمیمی‌تر می‌بخشد.

پوشش‌ چوبی برای آشپزخانه

  • دیوار پوش وینیل

اگر به دنبال پوشش ساده برای دیوارهای آشپزخانه هستید، می‌توانید دیوارپوش‌های وینیلی را مورد استفاده قرار دهید. وینیل می‌تواند به عنوان یک جایگزین برای پوشش دیوارها مورد استفاده قرار بگیرد. وینیل انتخابی ساده و ارزان قیمت برای دیوارهای آشپزخانه است. کاربرد این نوع پوشش برای دیوارها و تمیزی آن‌ها بسیار ساده است.

  • سنگ طبیعی

برای این که در آشپزخانه‌ای مدرن و دلباز، بافت‌های طبیعی را مورد استفاده قرار دهید، علاوه بر پانل‌های چوبی می‌توانید از ظرافت و زیبایی سنگ‌های طبیعی نیز بهره‌مند شوید. پوشش‌ها و مصالح طبیعی برای ایجاد فضایی آرام‌بخش و راحت، بهترین انتخاب به شمار می‌روند. سنگ‌های طبیعی رنگ‌ها و بافت‌های متنوعی دارند و این امکان را می دهند تا مناسب‌ترین انتخاب را برای آشپزخانه انجام دهید. سنگ‌های طبیعی، حسی از حضور در طبیعت را ایجاد کرده و در ترکیب با طراحی‌های مدرن، فضایی متعادل و هماهنگ را به نمایش می‌گذارند.

سنگ طبیعی برای دیوار

  • کاغذ دیواری برای دیوار های آشپزخانه

امروزه کاغذدیواری یکی از پرکاربردترین پوشش‌ها برای دیوارهای خانه است و آشپزخانه نیز از این موضوع مستثنا نیست. برای پوشش دیوارهای آشپزخانه‌های مدرن می‌توانید از کاغذدیواری‌های متنوعی استفاده کنید. اگر می‌خواهید از طرح‌های گلدار گرفته تا طرح‌های انتزاعی، طراحی‌هایی متفاوتی را روی دیوارهای آشپزخانه به نمایش بگذارید، کاغذدیواری‌های دکوراتیو و ضدآب مناسب آشپرخانه، بهترین انتخاب به‌شمار می‌روند. امروزه کاغذدیواری‌ یکی از محبوب‌ترین پوشش‌ها برای دیوار‌های آشپزخانه‌های مدرن است.

کاغذدیواری آشپزخانه

 

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب”جزیره‌ای برای زیباتر شدن آشپزخانه را بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: