کاغذ دیواری هندسی، طرحی که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود!
نوشته شده توسط : مجله دلتا

خوب است بدانيد كه اين شكل‌هاي هندسي جذاب و متنوع روي روحيه و نشاط تاثير جالبي مي‌گذارند.
كاغذ ديواري هندسي
كاغذ ديواري هندسي

يكي از جذاب‌ترين طرح‌هاي كاغذديواري، طرح هندسي است. اين طرح كاغذديواري، امروزه با الگوهاي متنوع‌تري كه پيدا كرده، توجه بسياري از افراد را به خود جلب مي‌كند. اگر مايليد از ميان اين همه طرح موجود كاغذ ديواري هندسي را انتخاب كنيد، اين مطلب از مجله دلتا را از دست ندهيد.

كاغذ ديواري در دكوراسيون
كاغذديواري هندسي براي همه سبك‌ها

شكل‌هاي هندسي متنوعي كه روز به روز تعداد آن‌ها زيادتر مي‌شود، اين روزها يكي از طرح‌هاي ترند دكوراسيون داخلي فضاهاي مختلف است، به شكلي كه افراد بسياري مايل‌اند اين الگوها را در دكوراسيون داخلي استفاده كنند. كاغذ ديواري هندسي قادر است فضاي زندگي را خيلي جذاب‌تر از چيزي كه هست، نشان دهد و از آنجا كه اين روزها تنوع بي‌نظيري هم پيدا كرده، گزينه‌هاي بسيار زيادي براي انتخاب وجود دارند. مي‌توانيد طرح‌هندسي را در تركيب با بيش‌تر سبك‌هاي طراحي داخلي به كار ببريد.

كاغذ ديواري نشيمن

كاغذديواري هندسي مي‌تواند بنا بر نوع دكوراسيون بسيار خاص جلوه كند. با انتخاب اين طرح كاغذديواري، ديگر نگران هماهنگي مبلمان و لوازم خود با گزينه‌اي كه انتخاب كرده‌ايد، نخواهيد بود؛ به اين خاطر كه طرح‌هاي هندسي قادرند به خوبي با اكثر سبك‌ها و لوازم منزل هماهنگي پيدا كنند.

به كار بردن كاغذديواري هندسي در فضاهاي مختلف ممكن است. اين يعني مي‌توانيد اين طرح را در نشيمن، پذيرايي و حتي آشپزخانه به كار ببريد، زيرا الگوهايي كه در طرح‌هاي هندسي ديده مي‌شوند، به گونه‌اي است كه تنها به يك فضا اختصاص ندارند.

طرح كاغذ ديواري
به پترن‌ها توجه كنيد!

از آنجا كه اين روزها اكثر خانه‌ها ظاهر مدرن‌تري پيدا كرده‌اند، طرح‌هاي قديمي و از مد افتاده كاغذديواري‌ها جاي خود را به الگوهاي جديدتر داده‌اند و الگوي هندسي نيز يكي از همين موارد است. البته الگوهاي هندسي، قبلا نيز وجود داشته‌اند، اما ظاهري كه در حال حاضر دارند، خيلي دوست داشتني‌تر از گزينه‌هاي قديمي‌تر است. مي‌توانيد الگوهاي دايره، مربع، مثلث و حتي اشكال نامتقارن و متنوع را در نمونه‌هاي جديد ببينيد. حتي اندازه پترن‌ها نيز ممكن است كوچك و بزرگ باشد.

كاغذ ديواري

آخرين موردي كه بايد در رابطه با اين كاغذديواري دوست داشتني بگوييم، اين است كه اندازه پترن‌ها و شكل‌هاي موجود در هر كاغذديواري را بايد بسته به بزرگ يا كوچك بودن فضايي كه قرار است در آن اجرا شود، انتخاب كرد. مسلم است كه كاغذديواري‌هاي داراي شكل‌هاي كوچك‌تر براي فضاهاي وسيع‌تر بهترند و براي فضاهايي كه مساحت كمتر دارند، بهتر است از الگوهايي بزرگ‌تر استفاده شود.

پيشنهاد مطالعه: براي آشنايي با نكات دكوراسيون مطلب”انتخاب كاغذ ديواري مناسب با دكوراسيون” را بخوانيد.
همچنين بخوانيد:

نكات كليدي در انتخاب كاغذ ديواري

نكات دكوراسيون رنگي

نقش ساعت در دكوراسيون داخلي

كاغذ ديواري مناسب براي فضاهاي كوچك

ايده‌هايي براي طراحي ديوار آشپزخانه





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: