رنگ بژ در طراحی داخلی
نوشته شده توسط : مجله دلتا
زمانی که می‌خواهید یک مکان را طراحی کنید، نکته اساسی که باید در نظر داشته باشید، استفاده درست از رنگ‌ها است.
رنگ بژ در دکوراسیون

استفاده از رنگ بژ در دکوراسیون

در پالت‌های رنگی، بژ رنگی بسیار انعطاف‌پذیر است. رنگ بژ به عنوان رنگی مابین کرم و قهوه‌ای روشن شناخته می‌شود. از آن جایی که بژ رنگی خنثی و آرام است، در طراحی‌داخلی انتخابی مطمئن به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید از رنگ بژ در دکوراسیون استفاده کنید، با این نوشتار از مجله دلتا همراه باشید، تا با روش‌های استفاده از رنگ بژ در طراحی داخلی آشنا شوید.

استفاده از رنگ بژ در دکوراسیون

  • رنگ بژ در اتاق‌نشیمن

برای ایجاد فضایی مدرن در اتاق‌نشیمن می‌توانید رنگ بژ را با چوب ترکیب کنید. استفاده از رنگ بژ به عنوان رنگی خنثی باعث می‌شود تا فضا روشن‌تر و دلبازتر دیده شود. اما اگر نمی‌خواهید تنها با استفاده از رنگ بژ مکانی یک دست و ساده ایجاد کنید، می‌توانید یک عنصر تاثیرگذار و قابل توجه مانند یک مبل در رنگ‌های تیره و در کنار رنگ بژ به کار برده و یک نقطه تمرکز زیبا ایجاد کنید.

رنگ بژ در اتاق‌نشیمن

معمولا رنگ بژ با رنگ‌های ملایم ترکیب می‌شود، اما در واقع این رنگ قابلیت هماهنگی با رنگ‌های قدرتمند و درخشان را نیز دارد. برای مثال در مکانی که رنگ بژ در آن غالب است، با قرار دادن مبل یا اکسسواری به رنگ نارنجی می‌توانید جذابیت مکان را افزایش داده و از هماهنگی رنگ بژ با رنگ‌های دیگر استفاده کنید.

  • رنگ بژ در طراحی داخلی سرویس بهداشتی

اگر می‌خواهید این مکان ظاهری شیک و خاص داشته باشد، از رنگ بژ استفاده کنید. رنگ بژ در ترکیب با عناصر طبیعی جلوه خاص ایجاد می‌کند. سرویس بهداشتی از جمله مکان‌هایی است که سنگ مرمر در آن بیشترین استفاده و کاربرد را دارد. اگر سنگ مرمر را با دیواری به رنگ بژ و سطوح چوبی ترکیب کنید، می‌توانید به سرویس بهداشتی آرام و زیبا دست پیدا کنید.

رنگ بژ در سرویس بهداشتی

  • رنگ بژ در آشپزخانه

در طراحی آشپزخانه‌ها، رنگ روشن الویت بیشتری دارد. دلیل این موضوع این است که معمولا آشپزخانه‌ها فضایی محدود و کوچک دارند و با استفاده از رنگ روشن، این مکان بزرگ‌تر احساس می‌شود. اما به جای یک رنگ سفید درخشان می‌توانید از رنگ خنثی‌تری مانند بژ استفاده کرده و فضای زیباتری را در آشپزخانه ایجاد کنید.

رنگ بژ در آشپزخانه

  • رنگ بژ در طراحی داخلی اتاق‌خواب

امروزه می‌توان تمام رنگ‌ها را در طراحی اتاق‌خواب مشاهده کرد. رنگ بژ یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای اتاق‌خواب به شمار می‌رود. زیرا فضایی آرام و راحت به آن می‌بخشد. از آن جایی که رنگ بژ نیز با چوب ترکیبی زیبا ایجاد می‌کند، می‌توانید در اتاق‌خواب مبلمان چوبی خود را با دیوارهایی به رنگ بژ ترکیب کرده و از آن‌ لذت ببرید.

رنگ بژ در اتاق‌خواب

 

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب”استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون را بخوانید.

همچنین بخوانید:

نکات دکوراسیون رنگی

ایده‌های تزیین اپن آشپزخانه

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون

ایده‌هایی برای جدا کردن آشپزخانه از پذیرایی





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: