انواع طرح پرده اتاق خواب
نوشته شده توسط : مجله دلتا
هنگام تزیین اتاق خواب پرده‌ها علاوه بر ایجاد چشم‌انداز، ورود نور به اتاق را کنترل کرده و فضای خصوصی اتاق را تامین می‌کنند.
پرده مناسب اتاق خواب

انواع طرح پرده مناسب اتاق‌خواب

یکی از لوازم تزیین اتاق‌خواب, پرده است. در انتخاب پرده مناسب اتاق خواب ، سلیقه افراد بسیار اهمیت دارد. طرح‌های متنوعی از پرده اتاق‌خواب موجود است که با توجه به سلیقه افراد و تناسب آن با دیگر وسایل اتاق‌خواب می‌توانند انتخاب شوند. در ادامه این نوشتار از مجله دلتا انواع طرح و الگوهای پرده را معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که بهتر است این الگوها را با توجه سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید تا محیطی هماهنگ و متناسب داشته باشید.

انواع پرده‌های ساده و بدون طرح برای اتاق‌خواب

پرده‌های ساده و بدون طرح اغلب برای سبک دکوراسیون مدرن و امروزی مناسبند که جلوه‌ای ساده به اتاق‌خواب می‌دهند. البته اگر اتاق خواب با عناصر زیاد دکوری طرح و نقش‌دار دیزاین شده است، پیشنهاد می‌کنیم از پرده بدون طرح استفاده کنید تا محیط شلوغ نشود.

پرده ساده

طرح گلدار پرده اتاق‌خواب

طرح‌های گلدار پرده که شامل شکل‌های گل، شاخه، برگ و درختان است، رنگ‌های متنوع و جلوه‌ای جذاب به اتاق خواب می‌دهند و فضای باظرافت در آن ایجاد می‌کند. به یاد داشته باشید که این نوع طرح اغلب مناسب دکوراسیون کلاسیک و تلفیقی است.

پرده گلدار

طرح هندسی اتاق‌خواب

از پرده‌هایی که دارای شکل هندسی‌اند، بهتر است در اتاق خواب‌هایی که به سبک مدرن و امروزی دکور شده‌اند، استفاده کنید.

پرده طرح هندسی

طرح راه راه پرده اتاق‌خواب

طرح راه راه پرده‌ها را می‌توان در هر سبک دکوراسیونی استفاده کرد. تنها توجه داشته باشید که طرح راه راه افقی، پنجره را عریض‌تر و طرح راه راه عمودی، پنجره را بلندتر نشان خواهد داد.

پرده طرح راه راه

طرح داماس پرده اتاق‌خواب

پرده‌هایی که دارای طرح داماس است، جلوه لوکس و تجملی به اتاق‌خواب خواهند داد و بهتر است که از آن در دکوراسیون کلاسیک استفاده کنید. توجه داشته باشید که طبق اصول دکوراسیون اتاق‌خواب، می‌توانید رنگ پرده را با رنگ یکی دیگر از وسایل و دکوریجات اتاق یکی کنید تا محیطی منسجم داشته باشید.

طرح داماس

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب “انواع پرده در دکوراسیون داخلی” را بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: