همه آنچه درباره مبل مدرن باید بدانید!
نوشته شده توسط : مجله دلتا
بهترین مبلمان، انتخابی است که تلفیقی از ویژگی‌های کاربردی و ظاهری در یک مبلمان باشد.
مبل مدرن

ویژگی مبلمان مدرن

به طور کلی می‌توان گفت که تنوع در سبک مبل مدرن آنقدر زیاد است که گاه بدون راهنمایی برای خرید مبل دچار مشکل خواهید شد. مبلمان گرد، ال، مستطیلی و … در سبک مدرن را می‌توان خیلی ساده در دکوراسیون داخلی به کار برد. در این نوشتار از مجله دلتا به بررسی ویژگی‌های مبلمان مدرن ونکاتی که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کرد، پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

مبلمان دکوراسیون مدرن

جنس مبلمان مدرن

مبلمان مدرن را در زیر مجموعه مبلمان راحتی و نیمه راحتی می‌توانید پیدا کنید. در ساختار این مبل‌ها پارچه زیادی استفاده می‌شود، حتی برای راحتی بیشتر استفاده کنندگان در طی روز، روی دسته‌های مبل نیز پارچه کار شده است. به علت استفاده زیاد پارچه در این مبلمان، زمان خرید حتما به جنس پارچه دقت کنید تا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

دکوراسیون مدرن

ویژگی‌های اصلی

در سبک مبلمان مدرن هیچ نوع تزیینات اضافه‌ای وجود ندارد. هر چه مبلمان و صندلی‌ها ساده‌تر باشند، جلوه و زیبایی دکوراسیون مدرن افزایش پیدا می‌کند. برای این که مبلمان مدرن را در منزل به زیبایی بچینید به نکاتی که در ادامه ارائه شده است توجه کنید.
مبل مدرن در دکوراسیون

توجه به سادگی مبلمان

همان طور که بالاتر اشاره کردیم این اصل یکی از مهمترین جلوه‌های مبلمان مدرن است. در این سبک حتما توجه کنید که باید جزییات غیرضروری را حذف کنید. خطوط صاف را جدی بگیرید، چون یکی از کلیدی‌ترین عنصر‌های یک مبل مدرن است. می‌توانید با کمک گرفتن از سایر وسایل موجود در دکوراسیون سادگی در چیدمان را تقویت کنید و جلوه بصری سبک مبل مدرن را دو چندان کنید.
مبلمان مدرن

کاربردی بودن

ویژگی دومی که در این سبک وجود دارد کاربرد وسایل است. هر چه وسایل کاربرد بیشتری داشته باشند بیشتر به سبک مدرن نزدیک می‌شوند. همیشه به یاد داشته باشید استفاده از وسایلی که کاربردی فراتر از کاربرد اصلی داشته باشند بهترین وسایل در قبال سایر وسایل مشابه است. برای مثال میزی که بتواند علاوه‌بر کاربرد، در قسمت زیرین یک گنجه برای نگهداری داشته باشد بیشتر از سایر میز‌ها به سبک مدرن شبیه است.
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب “تضاد رنگی، راه حلی برای دیزاین مدرن منزل را بخوانید.




:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: