انتخاب رنگ حمام و تاثیرات آن
نوشته شده توسط : مجله دلتا
یکی از سخت‌ترین انتخاب‌های دکوراسیون، انتخاب رنگ حمام خواهد بود.

انواع رنگ حمام و سرویس بهداشتی

وقتی نوبت به بررسی بهترین رنگ حمام برای خانه می‌رسد، یکی از سخت‌ترین انتخاب‌های دکوراسیون خواهد بود. متاسفانه این فضا، جایی است که اغلب از نظر طراحی داخلی، به آن توجهی نمی‌شود. با این وجود، این تصور باید تغییر کند و ایده‌های طراحی رنگ حمام باید به شکل جدی‌تری مورد توجه قرار گیرند. با این حال، هر تنالیته تاثیرات روحی خاص خودش را دارد که بسیار با اهمیت است. به همین دلیل در این نوشتار از مجله دلتا تعدادی از این تنالیته‌ها را بررسی خواهیم کرد.

دارچینی

رنگ حمام را با سایه‌های پرطراوت دارچینی زنده کرده و آن را به یک ویژگی برجسته در خانه تبدیل کنید که در طولانی مدت، از نظر جذابیت بی‌انتها بماند. نکته مهم‌تر درباره تنالیته دارچینی این واقعیت است که، تقریبا به عنوان یک رنگ خنثی عمل می‌کند؛ زیرا با انواع عناصر طراحی حمام بسیار خوب هماهنگ می‌شود.

 

رنگ دارچینی

سبز سیج

درست مانند خاکستری مفرغی، رنگ حمام سبز سیج، تقریبا با هر سبک طراحی و تمام عناصر به کار رفته در حمام هماهنگ می‌شود و هرگز از مد نمی‌افتد. به علاوه، این تنالیته برای پنهان کردن لکه‌های ایجاد شده روی دیوار، بسیار مناسب است؛ بدون اینکه انتخابی برجسته و چشم‌گیر باشد.

سبز سیج در حمام

قرمز گوجه‌ای

برای ایجاد انرژی در حمام، از قرمز پر جنب و جوش گوجه‌ای، روی دیوار تاکیدی استفاده کنید تا عمق بیشتری داشته باشد و حس نشاط و زندگی را بسازد. گرچه تعداد زیادی ایده تنالیته قرمز برای انتخاب وجود دارد، اما پیشنهاد می‌کنیم به دنبال رنگی باشید که کمی تم نارنجی درون خودش داشته باشد. در این حالت برای سال‌های آینده نیز تازه خواهد بود.

حمام قرمز گوجه ای

آبی سلطنتی

آبی سلطنتی گزینه غنی و بسیار مجللی را ایجاد می‌کند و از آنجا که بسیار قدرتمند است، در حمام‌های بزرگتر، بهترین عملکرد را خواهد داشت. به علاوه، تقریبا با هر رنگ به راحتی هماهنگ می‌شود.

حمام آبی

یاسی

تنالیته آرام و ملایم یاسی، هرگز از مد نمی‌افتد و جنسیت خنثی و تنالیته غیر منتظره‌ای دارد؛ زیرا در خانه‌های مدرن آن را زیاد نمی‌بینید. برای داشتن ظاهری مناسب و نگه داشتن آن به صورت بی‌انتها، به سراغ سایه‌های یاسی آبرنگی و ظریفی بروید که با وسایل سفید و عناصر تزیینی هماهنگ شده باشند.

رنگ حمام یاسی

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با نکات دکوراسیون مطلب “راه هایی آسان برای تغییر دکور سرویس بهداشتی” را بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: