چگونه از تابلوهای بزرگ دیواری در دکوراسیون استفاده کنیم؟
نوشته شده توسط : مجله دلتا
تابلوهای بزرگ دیواری برای تمامی فضاهای کوچک و بزرگ مناسب بوده و می‌توانند حس و حال جدیدی به فضای زندگی‌ بدهند.
تابلو بزرگ

تابلوهای بزرگ در دکوراسیون

تابلوهای بزرگ سبک منحصربه فردی دارند که باعث می‎شوند اتاق جذاب به‌نظر برسد. علاوه بر این به کمک این آثار هنری می‌توانید روی سبک دکوراسیون داخلی خود تاکید کنید. این تابلوها با تمرکز روی چند عنصر بزرگ،‎ فضاهای کوچک را بهینه کرده و آن‌ها را بزرگ‌تر از اندازه‎ واقعی خود نشان می‌دهند. بر عکس این قضیه می‌تواند فضا را شلوغ و تنگ و در نتیجه کوچک‌تر از آنچه هست، بنظر برساند. در این نوشتار از مجله دلتا نکاتی مفید برای استفاده از تابلو بزرگ در دکوراسیون‌ ارائه می‎دهیم که می‌توانند در تزیین خانه‌ کمک کنند.

چیدمان تابلو

تابلوهای بزرگ دیواری را از کجا آویزان کنیم؟

بهتر است که کار را با انتخاب اثر هنری موردعلاقه‌ و جایی که می‎خواهید آن را آویزان کنید، شروع کنید. استفاده از تابلوهای بزرگ در فضای خانواده می‎تواند دلهره‎آور باشد ولی نباید نگران این موضوع باشید. آن‎ها می‌توانند حس دراماتیکی را به دیوارهای کوچک اضافه کرده و نقطه کانونی ورودی‌های بزرگ را تشکیل دهند. اگر فضاهایی با ظاهر قدرتمند و جذاب را دوست دارید، مطمئن باشید که تابلوهای بزرگ دیواری می‌توانند انتخاب خوبی باشند. دیوارهای اتاق‌خواب، نشیمن، بالای طاقچه، فضای بین پنجره‎ها یا ورودی خانه می‌توانند گزینه‎های آیده‌آلی برای این منظور باشند.

تابلو بزرگ در دکواسیون

نحوه استفاده از تابلوهای بزرگ دیواری

با کمک چیدمان مبلمان در اطراف تابلو بزرگ خود، آن را به نقطه کانونی اتاق تبدیل کنید. این ایده مخصوصا برای فضاهایی که تابلو روی شومینه نصب می‎شود، به خوبی کار می‎کند. این چیدمان به خوبی می‌تواند نگاه‌ها را به سمت تابلو دیواری‌ بکشد و باعث درخشش آن در فضای اتاق شود.

 همینطور می‌توانید مبل یا صندلی‎های خود را روبه‌رو با تابلو یا پشت به آن‎ها قرار دهید. علاوه بر این می‌توانید مبل و صندلی‎ها را با کمک دیواری از تابلوهای بزرگ از هم جدا کنید. در مورد اتاق خواب می‎توانید تابلوهای بزرگ را بالای تخت یا روبه‌رو با آن قرار دهید.

تابلو در دکوراسیون

  • به یاد داشته باشید که هر چقدر فضای اطراف تابلو ساده‎تر باشد، تابلو بیشتر به چشم آمده و مرکز توجه قرار می‌گیرد.

همین‌طور قرار نیست که تابلو یکپارچه باشد. می‎توانید از تابلو‌های چند تکه‌ای بزرگ برای اتاق‌ استفاده کنید. این سبک طراحی برای دیوارهای بزرگ بسیار مناسب و جذاب بوده و می‌تواند دیوار را به خوبی پوشش دهد. علاوه بر این حمل و نقل این تابلوها راحت‎تر بوده و احتمال اینکه مشکلی پیش بیاید، بسیار کم است.

اگر می‌خواهید که تابلو به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل شود، بهتر است که به دنبال طراحی خاصی از آن باشید که در همان نگاه اول هر کسی را به خود جذب کند. می‎توانید از تابلوهایی با طرح‎های هندسی، طبیعت یا هر چیزی که شما را به خیال‌پردازی می‎کشاند، استفاده کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: بدای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب “دیوارکوب تزیینی برای زیبایی دیوارها” را بخوانید.

همچنین بخوانید:

ایده‌هایی برای ایجاد دیوار گالری در خانه

نکات دکوراسیون رنگی

کاغذ دیواری هندسی، طرحی که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود!

طراحی دکوراسیون داخلی منزل را از کجا شروع کنیم؟





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: