وسایل دکوری که هر خانه به آن نیاز دارد
نوشته شده توسط : مجله دلتا
اکسسوری‌ها جزو لوازم ضروری منزل نیستند اما نقش مهمی در دکوراسیون اتاق نشیمن دارند.
اکسسوری‌ اتاق نشیمن

اکسسوری‌های مناسب اتاق نشیمن

مبلمان اصلی با به کارگیری المان‌های دکوری و اکسسوری‌ها شکل گرفته و در واقع بدون آن‌ها اتاق نشیمن روح و حس زندگی و فضایی گرم را برای کاربران ایجاد نخواهد کرد در ادامه این نوشتار از مجله دلتا با نمونه اکسسوری‌ اتاق نشیمن آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

کوسن و بالشتک‌ها

دو دلیل برای استفاده از کوسن‌ها در دکوراسیون وجود دارد. اولین دلیل ایجاد راحتی بیشتر در استراحت، خوابیدن و نشستن است و دلیل دیگر تزیینی بودن آن و قابلیت تطبیق با رنگ‌ها و بافت‌ها و متریال‌های به کار رفته در فضاست که می‌تواند متناسب با فصول و سبک‌ها و تغییرات دکوراسیون هماهنگی و انطباق ایجاد کند.

اکسسوری نشیمن

پتوهای سبک و ملحفه‌هایی با بافت‌های متفاوت

این اکسسوری شیک چندین عملکرد را در کنار هم داراست. برای فصول سرد و القای تم فصل زمستان به نشیمن یا برای تغییر دادن و افزودن رنگ به دکوراسیون می‌تواند ایده‌ای بسیار مناسب بوده و با به کارگیری بافت‌های مختلف می‌تواند همخوانی بیشتری در فضا ایجاد کرده و زیبایی و کارایی بیشتری را به فضا بیافزاید.

تزیینات اتاق نشیمن

چیزی که احساس زندگی و شادابی را به فضا ببخشد

هر اتاق نشیمن نیاز به چیزی دارد که آن را زنده کند. رنگ‌های شاد، استفاده از طرح گل‌ها و نقش‌های شاد در دیوارها  یا استفاده از نقاشی‌ها و آثار هنری فضا را تغییر می‌دهد و علاوه بر آن وجود گیاهان و گل‌های طبیعی در نشیمن بسیار فضا را زنده و پویایی را در نشیمن افزایش می‌دهد.

گیاه در نشیمن

شمع‌ها

استفاده از شمع در دکوراسیون داخلی آرامش فضا را بیشتر ساخته و تمی منحصر به فرد در فضا ایجاد می کند. رایحه حاصل از انواع معطر آن همینطور ایجاد نورکم در فضای نشیمن محیطی مطلوب و هنرمندانه را ایجاد می‌کند و برای قرارگیری روی میزهای جلومبلی یا قهوه‌خوری نیز می‌تواند بسیار مناسب باشد.

شمع

المانی شخصی و مورد علاقه

مهمترین چیزی که باید به عنوان اکسسوری‌ اتاق نشیمن داشته باشید چیزی است که بسیار شخصی و معنی‌دار باشد. می‌تواند یک اثر هنری، یک عکس یا انواع اکسسوری‌هایی باشد که برایتان منحصر به فرد محسوب می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: بای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب “۷ پیشنهاد برای ترکیب رنگ اتاق نشیمن را بخوانید.




:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: