میز ناهارخوری کم جا ، مناسب برای خانه کوچک شما
نوشته شده توسط : مجله دلتا
دکوراسیون خانه‌های کوچک امروزی در نگاه اول، سخت و گاهی غیرممکن به‌نظر می‌رسد. خبر خوب اینکه، این حرف درست نیست؛ پس آن‌را باور نکنید.
میز ناهارخوری کم جا

به گزارش مجله دلتا، داشتن یک فضای کوچک به معنای پایان دنیای طراحی دکوراسیون داخلی و عدم استفاده از وسایل مورد علاقه‌تان نیست. اگر خرید میز ناهارخوری برای‌تان تبدیل به یک چالش شده و جایی برای آن ندارید، برای خانه کوچک‌تان میز ناهارخوری کم جا را پیشنهاد می‌کنیم.

میز ناهارخوری کم جا مسلماً برای خانواده‌های امروزی که در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند یک راهِ حل بسیار مناسب و مشکل‌گشااست.

امروزه با توجه به سبک زندگی افراد، معمولاً خانه‌ها را کوچک می‌سازند. بیشتر افرادی که در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند، اغلب مواقع مشکل کمبود جا دارند؛ اما این مسئله یک مشکل لاینحل نیست و نمی‌تواند از جلوه خانه و افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی منزل جلوگیری کند. شما نیز می‌توانید از میز غذاخوری زیبا استفاده کنید.

میزهای غذاخوری تاشو و کم‌جا در انواع مختلفی تولید می‌شوند و شما می‌توانید از بین هزاران گزینه پیشِ رو، میز محبوب و دل‌خواه خود را انتخاب کنید و آن‌را هماهنگ با سبک دکوراسیون داخلی منزل‌تان بچینید.

میز ناهارخوری کم جا

این میز‌ها، به‌دلیل تاشو و کم‌جا بودن، مشکل خیلی از کسانی را که در آپارتمان‌ها و خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند از بین برده است. میز غذاخوری یکی از عناصر مهم در چیدمان خانه است. زیرا معمولاً به‌عنوان یک نقطه کانونی تعیین می‌شود.

اگر در منزل‌تان اصلاً فضایی برای اتاق غذاخوری و ناهارخوری در نظر گرفته نشده است جای نگرانی نیست؛ چراکه با کمک چنین میزهایی می‌توان یک فضای بسیار شیک برای پذیرایی و میل کردن غذا فراهم کرد.

یکی از این راه‌های پیشنهادی، می‌تواند استفاده از میز اٌپن آشپزخانه به‌عنوان میز ناهاخوری باشد که مصادق کامل یک تیر و دو نشان است.

میز ناهارخوری کم جا

راه حل مناسب دیگر، خرید میز ناهارخوری کم جا و کوچک است که با طراحی دقیق، هم نیاز یک خانواده چندنفره را تامین می‌کند و هم کمترین فضای ممکن را اشغال می‌کند.

راه دیگری هم هست: میزهای تاشو! این میزها، وقتی به آن نیازی ندارید جمع می‌شوند و فضایی از خانه را اشغال نمی‌کنند و فقط در مواقع نیاز باز می‌شوند.

میز ناهارخوری کم جا

در فضاهای کوچک، توصیه می‌شود از بین میزهایی که سطح‌شان به شکل دایره یا بیضی است، استفاده کنید. به دو دلیل:  اول اینکه مدل دایره‌شکل، تنوع بسیار بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد و ازطرفی، افراد بیشتری دور آن می‌توانند بنشینند.

میزهای دایره‌شکل، به دلیل نداشتن زوایای تند و گوشه‌های تیز امن‌تر بوده و رفت‌وآمد کنار آن‌ها راحت‌تر است. میزهای بیضی شکل از لحاظ ساختاری چیزی بین میزهای دایره‌ای و مستطیلی هستند و درست مانند مدل‌های دایره‌ای افراد بیشتری می‌توانند دور آن بنشینند.

میز ناهارخوری کم جا

برای فضاهای کوچک واقعا گزینه بهتری از میز ناهارخوری کم جا وجود ندارد. این مدل‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند و حتماً برای هر سلیقه‌ای، مدلی در بازار یافت خواهد شد.

این میزها نسبت به میزهای تاشو یا ساخت یک میز اُپن بزرگ در آشپزخانه که نقش میز ناهارخوری را هم ایفا کند، هزینه بسیار کمتری دارند.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: