آینه کاری سالن پذیرایی
نوشته شده توسط : مجله دلتا

یکی از هنرهای شاخص ایرانی آینه کاری می‌باشد و به کمک این هنر می‌توان قسمت‌های داخلی خانه را به زیباترین شکل ممکن تزیین کرد.

آینه کاری سالن پذیرایی

ایده هایی برای آینه کاری سالن پذیرایی

تزیین سالن پذیرایی به  کمک آینه از انواع روش‌های ساده و جالب است و اگر شما تمایل دارید اتاق  پذیرایی جالب و در عین حال متفاوت داشته باشید بهتر است از این ایده  خلاقانه استفاده نمایید. در این نوشتار از مجله دلتا با انواع ایده‌ها برای آینه کاری سالن پذیرایی آشنا خواهید شد.

نشیمن

تزیین پذیرایی با آینه

از  آینه‌ها می‌توانید برای زیباسازی طراحی داخلی پذیرایی مدرن یا کلاسیک  استفاده نمایید. آینه‌های تزیینی در انواع طرح‌ها و رنگ‌های متنوع نظیر  طلایی و برنز و نقره‌ای و مسی موجودند که انتخاب هر یک از آن‌ها سلیقه‌ای  است.

آینه‌های تزیینی همچنین به صورت  مدل‌های لوکس و ساده طراحی می‌شوند که انتخاب هر یک از آن‌ها به میزان  بودجه‌ای که شما در نظر گرفته اید بستگی دارد.

آینه‌ها  نور را منعکس می‌کنند و باعث عمق بخشیدن به فضا می‌شوند از این رو بهتر  است شما از این عناصر دکوراتیو برای تزیین قسمت‌های مختلف سالن پذیرایی  استفاده نمایید. آینه‌کاری سالن پذیرایی‌ با ابعاد کوچک ایده‌ای جالب و کاربردی است. برای پذیرایی با ابعاد بزرگ بهتر است از آینه‌های عریض و بزرگ استفاده کنید.

برای آینه‌کاری سالن پذیرایی باید فضایی را برای چیدمان و نصب آینه در نظر بگیرید که مناسب باشد. در  پذیرایی‌های کوچک بهتر است سراغ آینه های دیوارکوب بروید و دیوار پشت  مبلمان یا دیوار بالای شومینه را به کمک این آینه‌ها تزیین نمایید. برای  پذیرایی‌های بزرگ نیز می‌توانید از آینه‌های پایه‌دار و قدی استفاده کنید.  همچنین برای تزیین دیوار پذیرایی با آینه می‌توانید آینه‌های چند تکه را  روی دیوار نصب و از این طریق جذابیت دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی را تکمیل  نمایید.

دکوراسیون

اگر فضای پذیرایی دارای سبک کلاسیک و سلطنتی است بهتر است آینه‌کاری را به شیوه‌ای لوکس و لاکچری انجام دهید  همچنین آینه‌کاری ساده برای پذیرایی‎ها با این سبک طراحی داخلی انتخابی  مناسب و ایده‌آل به شمار می‌روند.

در  این مطلب با روش‌هایی خلاقانه و کاربردی برای آینه‌کاری سالن پذیرایی آشنا  شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن‌ها بتوانید به کمک آینه های ساده یا  دکوراتیو پذیرایی منزلتان را به زیبایی تزیین کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی بیشتر “نکات استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن 

تزیین دیوار بالای تخت خواب با چند ایده جالب 

دکوراسیون پذیرایی بدون پنجره 

نورپردازی سالن پذیرایی 

ایده‌هایی برای جدا کردن آشپزخانه از پذیرایی 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: