ترکیب زیبا برای رنگ آمیزی اتاق‌ خواب‌
نوشته شده توسط : مجله دلتا

پیدا  کردن مناسب‌ترین رنگ برای اتاق‌ خواب همیشه کاری جذاب و در عین حال  گیج‌کننده است. کاری که هنگام انجام آن حسابی به شما خوش خواهد گذشت، ممکن  است، ترس‌های فراوانی در مورد این که شاید رنگ درستی برای اتاق خود انتخاب  نکرده‌اید سراغ‌تان بیایند.

رنگ آمیزی اتاق‌ خواب‌

نکته‌ای  که باید به آن توجه داشته باشید، این است که کار شما فقط انتخاب رنگ‌های  مورد علاقه‌تان نیست، بلکه باید حواس‌تان جمع باشد تا رنگ‌هایی که انتخاب  کرده‌اید با یکدیگر نیز هماهنگی مناسبی داشته باشند. در این مطلب از مجله دلتا درباره چهار ترکیب زیبا برای رنگ آمیزی اتاق‌ خواب‌ صحبت خواهیم کرد.

اتاق خواب صورتی و مسی

اتاق خواب

این  ترکیب حسابی مُد شده است. مس یک فلز زیبا با رنگی گرم است که شما  می‌توانید از آن برای ایجاد ظاهری لوکس در اتاق‌های خود استفاده کنید.  رنگ صورتی هم شیک است و هم ملایم و اگر مثل چیزی که اینجا می‌بینید ته‌‌رنگ  روشنی از آن را در کنار مرمر سفید استفاده کنید. حاصل کار یک ترکیب زیبا برای رنگ‌آمیزی اتاق‌ خواب‌ خواهد  بود. رنگ مسی با رنگ‌های روشن‌تر هم کنتراستی بسیار عالی ایجاد می‌کند. اگر  تا به حال به رنگ مسی فکر نکرده‌اید بهتر است از این به بعد آن را جز  گزینه‌های خود قرار دهید.

دکوراسیون اتاق خواب سبز و صورتی

رنگ سبز

این ترکیب که مثل ترکیب رنگ‌های یک گل است، حالتی زنده و تروتازه دارد. سبز مورد استفاده می‌تواند بسته به سلیقه شما از میان سبزهای نعنایی و سردتر،  یا سبزهای زیتونی و گرم‌‌تر انتخاب شود. این مسئله کاملا به سلیقه شما و  فضایی که به دنبال آن هستید بستگی دارد. صورتی هم می‌تواند تنالیته‌های  متنوعی از صورتی روشن تا بنفش را دربر بگیرد.

اتاق خواب سبز و قهوه‌ای

 ترکیب رنگ سبز وآبی

اگر  به دنبال این هستید تا در اتاق‌تان حس و حالی طبیعی‌تر به وجود آورید  می‌توانید از رنگ‌های سبز و قهوه‌ای در آن استفاده کنید. البته مانند اتاق  خواب سبز و صورتی، می توانید تنالتیه‌های متفاوتی از سبز را انتخاب نمایید.

اتاق خواب آبی و قهوه‌ای

رنگ آبی

در این سبک از رنگ آمیزی اتاق‌ خواب‌ شما می‌توانید آبی‌های مختلف از آبی فیروزه ای گرفته تا سبز آبی را انتخاب کرده و به شکل‌های مختلف با قهوه‌ای کنار یکدیگر بگذارید. البته  بهتر است برای جلوگیری از شلوغ شدن بیش از اندازه فضا، آبی را برای  دیوارها و پارچه‌ها و قهوه‌ای را برای وسایلی مانند تخت و میز آرایش به کار  ببرید. مسلما ترجیح طراحان داخلی به این است که تنها یکی از دیوارهای اتاق  خواب به رنگ آبی رنگ آمیزی شود تا ترکیب اتاق‌ خواب‌ زیبا باشد.

همچنین بخوانید:

ترفندهای کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون 

۷ دلیل استفاده از رنگ‌های روشن در آشپزخانه 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: