دکوراسیون تراس و بالکن کوچک
نوشته شده توسط : مجله دلتا

طراحی  تراس خانه را دست کم نگیرید، با طراحی فضای داخلی آن می‌توانید، یک محیط  زیبا برای زمان استراحت و مکانی برای نوشیدن چای عصرانه خود داشته باشید.

طراحی تراس خانه

طراحی  تراس خانه یکی از مکان‌هایی است، که امروزه توجه زیادی به آن می‌شود. حتی  بسیاری از خانه‌های آپارتمانی که بالکن های کوچک دارند نیز ترجیح می‌دهند  تا با روش‌ها و ایده‌های مختلف، تراس کوچک خود را طراحی و دیزاین نمایند.  در این مقاله از مجله دلتا می‌خواهیم تا از چند ایده خلاقانه برای دکوراسیون تراس و بالکن کوچک  رونمایی کنیم. پس خواندن این مقاله و تماشای تصاویر آن را از دست ندهید.

فلاور باکس‌ها همیشه در تراس معجزه می‌کنند

گیاهان آپارتمانی

امروزه  هم کمتر بالکنی را می‌بینید که دست کم چند گلدان گل در آن جای نگرفته  باشد. فلاور باکس‌ها شکل مدرن‌تری از گلدان‌های قدیمی هستند که می‌توانید  آن‌ها را به شکل‌های متنوع و در اندازه‌های دلخواه برای دکوراسیون تراس و  بالکن کوچک منزل ‌خود اجرا کنید. یکی از ایده‌های جذاب برای گل‌آرایی تراس‌ها، آویزان کردن گلدان‌های گل از سقف تراس و دیوارهای آن است. که  جلوه‌ بصری فوق‌العاده‌ای دارد.  اجرای این ایده حتی برای دکوراسیون تراس و  بالکن کوچک نیز عملی و بسیار جذاب است.

تراس خود را با ریسه‌های نور تزئین کنید

نورپردازی

یکی  از ایده‌های پر طرفدار برای طراحی تراس خانه و بالکن‌های کوچک، استفاده از  ریسه‌های نور است. ریسه‌های نور می‌توانند فضای تراس‌تان را بسیار رمانتیک  و روح‌نواز نمایند. می‌توانید ریسه‌های نور را در هر جایی از تراس به کار  ببرید. مثلا روی جان‌پناه، اطراف مبلمان، دور گلدان‌های گل یا دیوار و کف  تراس که هر یک با توجه به سبک طراحی و دکوراسیون تراس و بالکن می‌توانند  جذابیت خاص خود را داشته باشند.

از میزهای تاشو و کم‌جا برای تراس کوچک استفاده کنید

میزهای تاشو

کمتر  کسی است که داشتن فضایی برای نشستن و نوشیدن چای در تراس خانه را دوست  نداشته باشد. اما بعضی‌ها با مشکل کمبود جا برای این کار مواجه‌اند.   پیشنهاد ما استفاده از میزهای تاشو و کم‌جا در دکوراسیون تراس و بالکن های  کوچک است. می‌توانید با توجه به فرم و اندازه تراس منزل‌، یکی از انواع  میزهای تاشو و کم جا را در تراس‌تان قرار دهید. بعضی از این میزها به  جان‌پناه تراس وصل می‌شوند و در هنگام استفاده می‌توانید آن را باز کرده و  به عنوان میز استفاده کنید.

برای طراحی کف تراس به سراغ ترموود بروید

ترموود

طراحی  چوبی کف تراس یکی دیگر از کارهایی ا‌ست که پیشنهاد می‌کنیم انجام دهید.  استفاده از ترموود در کف و حتی دیوار تراس فضای آن‌جا را گرم و دنج  می‌نماید. ترموود در مقابل رطوبت، حرارت و خوردگی حشرات بسیار مقاوم است.

طراحی دیوار تراس با اجرای دیوار سبز

دیوار سبز

 

امروزه اجرای دیوار سبز در روف‌گاردن، فضاهای داخلی و فضاهای بیرونی آپارتمان‌ها و برج‌های  مسکونی و تجاری بسیار رواج پیدا کرده است، زیرا هم زیبا و هم دوستدار محیط  زیست است. دیوار تراس خانه‌ها نیز یکی از آن جاهایی ا‌ست که می‌توانید در  آن‌جا به فکر اجرای دیوار سبز باشید. می‌توان گفت که اجرای دیوار سبز  بهترین ایده برای دکوراسیون تراس و بالکن کوچک است.

همچنین بخوانید:

دیزاین دیوار، دکوراسیون خانه شما را زیبا می کند! 

دکوراسیون داخلی برای منزل کوچک 

دکوراسیون اتاق خواب کم جا 

چگونه دیوار اتاق را تزیین کنیم؟ 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: