تخت خواب تاشوخوب و کارآمد یا خطرناک و خسته کننده؟!
نوشته شده توسط : مجله دلتا

زندگی  در خانه‌های کوچک در زندگی شهری امروز به یک دغدغه تبدیل شده است و باید  با کمک چیدمان بهینه، شرایط زندگی را جذاب کنیم و خانه‌ای کوچک، اما زیبا  داشته باشیم.

تخت خواب تاشو

استفاده  از وسایل کم‌جا مانند تخت خواب تاشو معجزه‌ای طلایی برای زندگی در  خانه‌هایی با متراژ پایین است.در خانه‌هایی با اتاق خواب کم یکی از  دقدقه‌های افراد چیدمان اتاق با فضای کم می‌باشد، تا بتواند استفاده بهینه  از اتاق خواب داشته باشند. امروز در مجله دلتا به برسی تخت خواب کم جا می‌پردازیم.

تخت تاشو دیواری را به کمد تبدیل کنید

تخت در کمد

با وجود استفاده از تخت تاشو دیواری، کودکان شما فضای کافی برای بازی در اتاق خودشان دارند و تخت خواب آنها در زمان  بسته بودن، تنها بخشی از دیوار اتاق را به خود اختصاص داد و ظاهری جمع‌وجور  مثل یک کمد دارد. کمدی که یک تخت گرم و نرم را در خود پنهان کرده است و  ظاهر ساده شبیه به کمد دیواری دارد. برای آنکه دکوراسیونی شیک و کاربردی در  اتاق کوچک فرزندتان داشته باشید،

تخت تاشو دیواری معجزه‌ای در چیدمان اتاق

تخت دیواری

وقتی  که قرار است با وجود فرزند، در یک آپارتمان کوچک زندگی کنیم، کمبود جا  بیشتر به چشم می‌آید و کاربرد وسایل کم‌ جا بیش از گذشته اهمیت پیدا  می‌کند. اگر وسایل فرزند شما قرار است در اتاقی کوچک چیده شود، بهتر است  فضای اتاق را با قرار دادن تخت اشغال نکنید و از یک تخت تاشو دیواری  استفاده کنید. اهمیت استفاده از تخت تاشو دیواری در اتاق خواب کودکان در  زمانی که فرزندان شما بیش از یک نفر باشد، بیشتر لمس می‌شود. به‌خصوص اگر  دو فرزند دارید، برای چیدمان دکوراسیون اتاق، دیگر امکان استفاده از دو تخت  جاگیر معمولی نیست و تخت تاشو دیواری در این مواقع به کمکتان می‌آید و  فضای محدود اتاق را به شکلی کاربردی برایتان بهینه می‌کند.

آیا تخت خواب‌های تاشو واقعاً خطرناک هستند؟

تخت کم هزینه

در  حقیقت چندین مورد مستند از تخت خواب‌های تاشو وجود دارند که موجب آسیب و  کشته شدن افراد شده است. این اتفاق زمانی می‌افتد که تخت به طور ناخودآگاه  از جای خود خارج می‌شود و اگر فردی در زیر آن قرار داشته باشد، دچار آسیب  می‌شود. امروزه، تخت خواب‌های تاشو دارای مکانیزم‌های  مجهزی جهت قفل شدن هستند، بنابراین واقعاً لازم نیست نگران تا شدن یکدفعه  آن باشید. فقط مراقب باشید که صبح با دقت از رختخواب خارج شوید و تخت را به  درستی قفل کنید.

مزایای استفاده از تخت تاشو

اتاق کوچک

مهم‌ترین  مزیت تخت خواب تاشو هنگامی که نیازی به استفاده از آن ندارید، آن را جمع  کنید. این باعث می‌شود که در طول روز بتوانید از فضایتان برای مقاصد دیگری  استفاده کنید یکی دیگر از بزرگ‌ترین مزیت‌های این مدل تخت خواب کم جا  این  است که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

همچنین بخوانید:

اصول دکوراسیون اتاق خواب 

دکوراسیون اتاق خواب کم جا 

چند ترفند برای اتاق خواب کوچک و نقلی 

راه حل کمبود جا در خانه‌های کوچک! 

۸ نکته مهم برای نصب تابلو به دیوار 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: