چیدمان اتاق خواب کوچک و کم هزینه
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اتاق  خواب مینیمال دارای دکوراسیونی ساده و زیبا است و به دور از هر‌گونه  ترکیبات مختلف و شلوغ است. این اتاق خواب‌ها برای رسیدن به آرامش و نشاط  روحی مناسب هستند و افرادی که طرفدار دکوراسیون های ساده در اتاق خواب خود  هستند بهتر است از سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود  استفاده کنند.

اتاق خواب سبک مینیمال

سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی را با رنگ‌های سفید و مشکی همراه با خاکستری می‌شناسید. سبکی که بر پایه  سادگی محض شکل گرفته است. سبک مینیمال شاید در ابتدا کمی کسل کننده به نظر  برسد، اما برای آپارتمان‌های کوچک بسیار کارا و زیباست. اتاق خواب فضای  کوچکی است که وسایل زیادی را در خود جای می‌دهد. سبک مینیمال، می‌تواند  دکوراسیون اتاق خواب را از آشفتگی نجات دهد. این سبک گرم، صمیمی، شاد و  رنگی هم می‌تواند باشد. با مجله دلتا در این مطلب همراه ما باشید.

رنگ اتاق خواب در سبک مینیمال

اتاق خواب

مهم‌  ترین اصل دکوراسیون مینیمال در رنگ دیوارها پدیدار می‌شود. دیوارها باید  رنگ سفید داشته باشند. انتخاب رنگ سفید می‌تواند دو دلیل داشته باشد. دلیل  اول: فضای اتاق خواب بزرگ‌تر جلوه می‌کند و نور طبیعی به خوبی در محیط  منعکس می‌شود. دلیل دوم: اتاق خواب تمیز به نظر می‌رسد. اگر فکر می‌کنید  رنگ سفید بیش از حد ساده است، می‌توانید از رنگ‌های خاکستری، بژ و قهوه‌ای  مایل به زرد استفاده کنید.

یک رنگ شاد به اتاق خواب مینیمالتان اضافه کنید!

اتاق خواب مینیمال

زود قضاوت کردید! مینیمال شاید در سادگی زیاده روی کند، اما هیچ وقت کسل کننده نیست. یک رنگ روشن و شاد را انتخاب کنید. شما می‌توانید صندلی، میز پاتختی، لوستر،  آباژور و حتی قفسه کتاب‌های‌تان را به رنگ مورد نظرتان خریداری کنید. فقط  یک یا دو وسیله را با رنگ شاد خریداری کنید. سبک اتاق خواب‌تان مینیمال است.

نور طبیعی را به اتاق خواب مینیمال بیاورید!

اتاق خواب سبک مینیمال

استفاده  از سبک مینیمال برای اتاق خواب فضا را کاملا مرتب می‌کند. منظورمان از  مرتب، نبودن وسایل اضافی و جاگیر است. در دکوراسیون این نوع اتاق خواب از  رنگ بسیار کم استفاده می‌شود. شاید فکر کنید، هیچ زیبایی ندارد! اما زیبایی  سبک مینیمال پنهان است تا زمانی که اصلی‌ترین عنصر را به آن اضافه کنید.  نور طبیعی! از پرده‌های حریر استفاده کنید تا نور خورشید روزها اتاق را  روشن کند. در نور طبیعی است که دکوراسیون مینیمال اتاق خواب‌تان چشم نوازی می‌کند.

همچنین بخوانید:

نکات ضروری برای انتخاب رنگ اتاق خواب 

کمد دیواری مدرن برای اتاق‌های کوچک 

چند ترفند برای اتاق خواب کوچک و نقلی 

ترکیب زیبا برای رنگ آمیزی اتاق‌ خواب‌ 

تناسب بین مبل، فرش، پرده در دکوراسیون 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: