رنگ آشپزخانه و پذیرایی را چگونه ست کنیم
نوشته شده توسط : مجله دلتا

آشپزخانه  و پذیرایی، برای خانواده‌های کوچک و صمیمی گزینه‌ای مهم است. ولی هماهنگ  کردن رنگ و چیدمان این فضاها، نیازمند دانش و تخصص خاص طراحی دکوراسیون  داخلی است.

ست کردن رنگ آشپزخانه و پذیرایی

ست  کردن رنگ آشپزخانه و پذیرایی در خانه‌هایی که آشپزخانه‌ای اوپن رو به  پذیرایی دارند، یا خانه‌هایی که فضای آشپزخانه و پذیرایی آن‌ها بدون دیوار  در هم آمیخته است، یکی از دغدغه‌های مهم صاحب‌خانه‌ها و طراحان دکوراسیون  داخلی است و با توجه به این نکته در این مطلب از مجله دلتا به بررسی این امر و چگونگی ست کردن این آشپزخانه با اتاق نشیمن پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

استفاده از جزئیات در رنگ آشپزخانه و پذیرایی

اتاق نشیمن

در یک فضای مدرن امروزی، با استفاده محتاطانه از مواد و بافت‌ها، یک فضای یکپارچه و هماهنگ  برای آشپزخانه و پذیرایی ایجاد می‌کنیم. توجه داشته باشید که با اینکه رنگ  آشپزخانه و اتاق پذیرایی با هم متفاوت است، اما جزئیاتی این احساس هماهنگی  را به وجود می‌آورند.

طراحی یکپارچه آشپزخانه و پذیرایی

آشپزخانه

در  طراحی فضاهای در هم آمیخته، یکی از دغدغه‌های طراحان، جدا کردن فضا‌ها از  یکدیگر به وسیله رنگ‌ها و چیدمان، در حین هماهنگی بخشیدن به فضا است. در  این سبک طراحی با هماهنگی رنگ آشپزخانه و پذیرایی، و بهره گیری از عناصر جدا کننده فضا، مانند جزیره آشپزخانه و لامپ‌ها، به این امر تحقق بخشیدند.

استفاده از رنگ‌های مختلف در فضاهای نورگیر

رنگ آشپزخانه و پذیرایی

در  فضای نور‌گیر، هر بخش از خانه را به یک رنگ در آورده و عنصر مشترک در بین  همه این فضاها را رنگ سفید دیوارها قرار می‌‍‌دهیم و متوجه می‌شویم چگونه  در ست کردن رنگ آشپزخانه و پذیرایی و اتاق غذاخوری، در عین تمایز، با هم  هماهنگ می‌شوند. نوع نورپردازی این خانه و استفاده از رنگ سفید، می‌تواند  به عنوان نمونه‌ای موفق از ایده‌های رنگ آشپزخانه در فنگ‌شویی نیز معرفی  شود.

یک چیدمان دنج و خودمانی

ست کردن رنگ آشپزخانه و پذیرایی

در این چیدمان نیز، برای ست کردن رنگ آشپزخانه و پذیرایی، با استفاده از دیوارهای هماهنگ و جزئیاتی مانند پایه‌های صندلی‌ها، لوستر آشپزخانه و بالشتک‌های مبلمان، می‌شود. استفاده از میز چوبی، بالشتک‌های  رنگارنگ و بهره‌گیری از رنگ‌‌های گرم ،حسی صمیمانه را در این فضا به وجود  می‌آورد.

همچنین بخوانید:

طراحی آشپزخانه، از نوستالژی ایرانی تا مد ایتالیا 

بهترین رنگ برای طراحی آشپزخانه کوچک 

با کمترین هزینه مبل خود را نو کنید 

از استفاده رنگ سرمه‌ای در خانه غافل نشوید! 

تناسب بین مبل، فرش، پرده در دکوراسیون 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: