مبل مخملی، درخششی در نشیمن خانه
نوشته شده توسط : مجله دلتا

  پارچه مخمل به دلیل بافت خاص، نرمی و لوکس بودنش می‌تواند در دکوراسیون  خانه به گونه‌ای استفاده شود که فضای داخلی را انحصاری و ویژه کند.

استفاده از مخمل در دکوراسیون

در  دنیای مد، به کارگیری پارچه مخمل، در برخی موارد موجب درخشندگی و شاخص شدن  آن دکوراسیون می‌شود. اما در حال حاضر آنچه که مهم است، نحوه استفاده از  آن در دکوراسیون‌های معاصر و امروزی است. البته برای استفاده از مخمل در  دکوراسین داخلی خانه باید نکته‌هایی را رعایت کرد تا زیبایی بصری آن حفظ  شود. در این مطلب از مجله دلتا به پاره‌ای از کاربردها مبل با جنس مخمل اشاره می‌شود.

استفاده از مخمل در اتاق نشیمن

مخمل

در  یک اتاق نشیمن سفید رنگ استفاده از مبل با جنس مخمل پیچیدگی خاصی به فضای  اتاق می‌بخشد. در عین حال که سایر وسایل مات و کدر هستند، مبل مخملی نقش  اصلی را در این دکوراسیون بازی می‌کند.

مبل با جنس مخمل

استفاده  از مخمل در دکوراسیون داخلی خانه باعث درخشان شدن و مشخص شدن بعضی از  قسمت‌ها می‌شود.حتما نیازی نیست که روکش‌ها یا مبل‌های خانه از مخمل باشد  در یک اتاق نشیمن کلیه مبلمان می‌تواند پارچه‌های غیر مخمل داشته باشند و تنها کوسن‌هایی که روی مبل‌ها قرار می‌گیرد مخملی باشند.

استفاده از مخمل در سالن غذا خوری

مبل مخملی

برای استفاده از مخمل می‌توان با وجود یک میز قدیمی چوبی در میانه سالن به همراه یک لوستر کلاسیک بالای آن در کناره پنجره‌ای قدی فضایی مینیمالیستی ایجاد کرد که حضور  صندلی‌هایی به روکش مخملی به رنگ سبز با پایه‌هایی که هم رنگ میز وسط است  راحتی و زیبایی و روشنی را هم زمان ایجاد کند.

استفاده از مخمل در دکوراسیون

در سالنی با دیوارهای تیره رنگ فضایی سرد و تاریک اما زیبا ایجاد می‌شود اگر این رنگ تیره از طیف آبی یا سورمه‌ای باشد و در وسط میزی قرار داشته باشد با طرح  چوب‌های تیره یا هماهنگ با رنگ دیوارها قرار دادن صندلی‌هایی به رنگ روشن و  مخملی باعث می‌شود فضای سالن بیش از اندازه سرد و بی روح نباشد و روشنی و  درخشش خاصی در قسمتی از آن به چشم بخورد.

همچنین بخوانید:

اصول چیدمان مبل نیم دایره 

با کمترین هزینه مبل خود را نو کنید 

مبل ال گزینه‌ای مناسب برای خانه‌ی کوچک 

دکوری‌های ساده برای اتاق نشیمن 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: