اتاق خواب دو نفره را چگونه طراحی کنیم
نوشته شده توسط : مجله دلتا

در طراحی اتاق خواب دو نفره باید به  این نکته توجه کنید که با سلیقه شخصی شما تطابق داشته باشد. چون این کار  باعث آرامش اعصاب شده و باعث می‌شود که خواب آرام‌تر و بهتری داشته باشید.

دکوراسیون اتاق خواب دو نفره

اگر  می‌خواهید اتاق خوابی ساده و شیک و دو نفره داشته باشید، باید در طراحی  دکوراسیون اتاق خواب دو نفره چند نکته را رعایت کنید که آرامش را برای شما  به ارمغان آورد. در این مطلب از مجله دلتا به ارائه نکاتی برای دکوراسیون این نوع اتاق‌ها پرداخته‌ایم، با ما همراه باشید.

نورپردازی در اتاق خواب

اتاق خواب دو نفره

نورپردازی  تاثیر مستقیمی بر آرامش اتاق دارد. نورپردازی‌های مدرن بیشتر به شکل مخفی و  در سقف و دیوارهای کناف اتاق است. در تکمیل نورپردازی اتاق در دکوراسیون  اتاق خواب دو نفره می‌توان از ترکیب رنگ زرد و سفید استفاده کرد. استفاده  از رنگ‌های گرم و شلوغ در اتاق خواب کار چندان جالبی نیست و باعث می‌شود که  آرامش نداشته باشید.

چیدمان اتاق خواب

تخت خواب

این  نکته خیلی مهم است که در طراحی و چیدمان وسایل دکوراسیون اتاق خواب دو  نفره علایق و سلیقه دو طرف در نظر گرفته شود. ابتدا باید همه وسایل از جمله  سرویس خواب، روتختی و فرش و پرده و … تهیه شود، و سپس این وسایل را به  گونه‌ای مناسب بچینیم و از طرفی نیز این وسایل باید هماهنگی مطلوبی با هم  داشته باشند. استفاده از یک یا دو مبل در اتاق خواب دو نفره می‌تواند مناسب  باشد، ولی اگر اتاق فضای کافی برای این کار را داشته باشد بهتر است تا حد  امکان فضای اتاق خواب را شلوغ نکنید تا بتوانید آرامش بیشتری داشته باشید.

تخت خواب اتاق

اتاق خواب دو نفره

استفاده از تخت خواب‌های  دو نفره و شیک می‌تواند در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن به شما کمک  کند، اما سعی کنید تخت خواب را به دیوار نچسبانید؛ چرا که رفت و آمد برای  یکی از دو نفر دشوار می‌شود. پس در دکوراسیون فاصله‌ای هر چند کم برای رفت و  آمد بین دیوار و تخت بگذارید. تخت خواب‌هایی که در بدنه آن‌ها از پارچه  استفاده شده و لبه‌های آن کوتاه‌تر است در این حالت بسیار مناسب هستند.

دیوارهای اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب دو نفره

باید به تمام جزئیات توجه کامل داشته باشید تا اتاقتان زیبا به نظر بیاید. بهتر است که رنگ کفپوش‌ها با رنگ دیوارها هماهنگی داشته باشد و از هارمونی برخوردار باشد تا جلوه زیبایی به اتاق خواب بدهد. وجود نور طبیعی که از  طریق پنجره به اتاق وارد شود، حس خوشایندی را در اتاق به وجود می‌آورد. نور  آفتاب در تمام طول روز باعث می‌شود که فضای اتاق روشن بماند و این کار  باعث می‌شود که اتاق خواب شما در روز یک ظاهر و در شب نیز ظاهری کاملا  متفاوت داشته باشد.

همچنین بخوانید:

طراحی دیوار پشت تخت خواب 

تخت خواب گرد 

چند ترفند برای اتاق خواب کوچک و نقلی 

چگونه از گوشه‌های خالی خانه استفاده کنیم؟ 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: