ایده‌ ناب برای زیباتر شدن چیدمان پذیرایی
نوشته شده توسط : مجله دلتا

دکوراسیون  پذیرایی کوچک برای بسیاری از ما به چالشی بزرگ تبدیل شده است. همه‌ی ما  دائما به این فکر می‌کنیم که چطور خانه‌ی کوچک‌مان را زیباتر کنیم

چیدمان نشیمن کوچک

در این مقاله از مجله دلتا قصد داریم تا ایده‌های جالبی را برای تزیین منزل و چیدمان نشیمن کوچک  ارائه کنیم تا با استفاده از این ایده‌های ناب بتوانید با هزینه‌ای کمتر  منزل یا اتاق کوچک خود را زیباتر کنید.

استفاده از بازتاب نور

چیدمان نشیمن کوچک

آینه‌ها  می‌توانند نمای داخلی خانه را بزرگ و‌ دلباز نمایش دهند. در تصویر بالا  مشاهده می‌کنید که آینه‌ها تأثیر قابل‌ توجهی داشته‌اند. آینه‌ها همچنین  می‌توانند تمام نور محیط را بازتاب دهند و فضای اتاق را روشن‌تر کنند.

پر کردن فضا

رنگ مکمل

اگر  اتاق کوچک یا پذیرایی دارید، احتمالا تصور می‌کنید که نمی‌توانید از  مبلمان بزرگ استفاده کنید؛ اما گاهی اوقات، این تأثیر کاملا برعکس است.  اگر از مبلمان و لوازم بزرگی استفاده کنید که دیوارها را کاملا بپوشانند،  از دو ویژگی بهره‌مند می‌شوید؛ اول اینکه جای نشستن برای افراد بیشتری  ایجاد کرده‌اید و دوم اینکه فضای امن و آرامی را فراهم آورده‌اید.

استفاده از دکور چشمگیر

آینه

گاهی  اوقات برای اینکه بتوانید فضای اتاق را بزرگ‌تر نشان بدهید، باید از  دکوراسیونی شلوغ استفاده کنید که چشم‌ها در آن دائما در گردش باشند. توجه  به اشیای اتاق باعث می‌شود که کوچکی آن کمتر به‌نظر برسد. در تصویر بالا که  خانه‌ای ییلاقی را نشان می‌دهد، مشاهده می‌کنید که ترکیب رنگ‌ها و الگوها در کاغذ دیواری و پارچه‌ها، چه فضای آرام و امنی ایجاد کرده است.

از لوازم تزئینی کوچک و جذاب استفاده کنید

چیدمان منزل کوچک

در  چیدمان نشیمن کوچک می‌توانید، تمام توجه به لوازم و اثاث جالبی جلب کنید  که محیط اتاق را زیباتر کرده‌. این کار باعث می‌شود تا در هر گوشه‌ی اتاق،  ویژگی قابل‌ توجهی وجود داشته باشد.

استفاده‌ی بهینه از فضا

دکوراسیون خانه کوچک

هدف  اصلی در دکوراسیون خانه کوچک این است که بتوانید از تمامی فضاها به بهترین  شکل استفاده کنید. احتمالا شما هم از میزهایی استفاده می‌کنید که فضای  زیرین آن خالی است؛ بنابراین می‌توانید از این قسمت برای قرار دادن  زیرپایی‌‌ها و صندلی‌های راحتی استفاده کنید.

قدرت موجودات زنده

چیدمان تابلو

همه‌ی ما می‌دانیم که گیاهان می‌توانند فضای هر اتاقی را زیباتر کنند. شما هم می‌توانید با روش‌های  خلاقانه، گیاهان را به بهترین شکل در محیط اطراف خود قرار دهید. همان‌طور  که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این اتاق نشیمن شلوغ با گل‌هایی که از  سقف و دیوارها آویزان هستند تزیین شده است.

از وسایل تک‌رنگ استفاده کنید

چیدمان نشیمن کوچک

در تصویر که می‌بینید یک دیوار سفید، همانند بوم نقاشی عمل می‌کند؛ مبلمان و وسایل اتاق در زمینه‌ی سفید به‌ زیبایی چیده می‌شوند  و بعید به‌ نظر می‌رسد که در نگاه اول، فضای کوچک اتاق به چشم آمده باشد.

همچنین بخوانید:

اصول قدیمی چیدمان را فراموش کنید 

قوانین پهن کردن فرش 

هوشمندانه از تمام فضای خانه خود استفاده کنیم 

نکات کلیدی در نورپردازی نشیمن 

دکوراسیون پذیرایی با توصیه‌هایی ساده اما شیک 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: