دکوراسیون پذیرایی با توصیه‌هایی ساده اما شیک
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اتاق  پذیرایی در بسیاری از خانه‌ها همان اتاق نشیمن است که آدم‌ها بیشترین زمان  را در آن سپری می‌کنند. بنابراین باید هر از‌ گاهی آن را با توجه به شرایط و  روحیه‌تان ریزبینانه تغییر بدهید.

طراحی دکوراسیون پذیرایی

همچون طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک، برای طراحی دکوراسیون پذیرایی نیز ایده‌های جذاب بسیاری وجود دارد. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا شما را با ترفندهایی از طراحی چیدمان پذیرایی برای داشتن خانه‌ای منظم و شاد آشنا کنیم.

نشیمن و پذیرایی را شلوغ نکنید

دکور پذیرایی

شکوه  در سادگی است. البته سادگی به این معنی نیست که در هر اتاق فقط یک صندلی  یا یک میز بگذارید، بلکه باید طراحی دکوراسیون پذیرایی به‌خوبی تحلیل‌شده  باشد تا کمترین به‌هم‌ریختگی را ایجاد کند. سادگی نه‌تنها برای محیط خوب  است بلکه تأثیر خوبی بر حال‌تان دارد و در کاهش اضطراب هم مؤثر است.

از رنگ‌های خنثی استفاده کنید

چیدمان پذیرایی

هرچند سادگی مبنای کار است اما نباید از رنگ‌ها غافل شد. اصل مهم این است که رنگ‌های خنثی بر پایه‌ی سیاه، سفید و در نهایت بژ را به‌کار بگیریم. این اصل در مورد دیوارها و مبلمان هم صادق است و نقش مهمی در جلب توجه آدم‌ها دارد.

سادگی کف را فراموش نکنید

دکوراسیون پذیرایی

زمین  و کف ساختمان هم نقش مهمی در زیبایی محیط دارد. مانند دیوارها، کف هم باید  ساده و خنثی باشد؛ این‌گونه عناصر مهم دیگر مانند مبلمان، کارهای هنری و  مانند آن بیشتر به چشم می‌آیند. درصورت استفاده از فرش، طرحی ساده با  رنگ‌هایی مشابه کف انتخاب کنید.

توصیه‌هایی برای چیدمان داخلی

طراحی دکوراسیون پذیرایی

در  طراحی داخلی مدرن بُرایی اهمیت زیادی دارد. بنابراین کاربرد خطوط  زاویه‌دار و مربع‌های نوک‌تیز و حتی دایره بسیار رایج است. به‌عبارتی  مهم‌ترین مسئله نمایش صریح و روراست است. این اصل به‌ویژه در چیدمان مبلمان  نقش مهمی دارد. طرفداران پروپاقرص طراحی مدرن، چیدمان کم‌جا مانند چینش  خطی مبل یا میز غذاخوری را ترجیح می‌دهند.

دو اصل رایج کمینه‌گرایی و انعطاف‌ناپذیری است، البته تا جایی که راحتی‌تان را قربانی نکند. راز موفقیت در ترکیب مناسب قرینه‌های همیشگی با برخی نامتقارن‌های مقطعی است؛ کاری که به‌سادگی با چند کار هنری ساختارشکن و حتی چند بالشتک پف‌دار ممکن می‌شود.

رنگ‌هایی  که به‌کار می‌گیرید باید با زمینه‌ی خنثی کف و دیوارها در تضاد باشد؛  به‌شکلی‌که توجه آدم‌ها را به قسمتی که مورد‌نظرتان است جلب کند.

همچنین بخوانید:

انواع چیدمان بوفه در دکوراسیون 

هوشمندانه از تمام فضای خانه خود استفاده کنیم 

نکات کلیدی در نورپردازی نشیمن 

دکوری‌های ساده برای اتاق نشیمن 

ایده‌ ناب برای زیباتر شدن چیدمان پذیرایی 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: