ایده‌های جذاب برای دیوار پشت تلویزیون
نوشته شده توسط : مجله دلتا

دیواری  که تلویزیون در مقابل آن قرار می گیرد معمولا بزرگ‌ترین و بلندترین دیوار  سالن پذیرایی است بنابراین طراحی و تزیین دیوار پشت تلویزیون از اهمیت  زیادی برخوردار است و تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون منزل  دارد.

چیدمان دیوار پشت تلویزیون

مهم‌ترین  نکته بعد از انتخاب میز تلویزیون توجه به چیدمان دیوار پشت تلویزیون است،  چرا که به طور مستقیم بر دکوراسیون داخلی و به خصوص بر دید شما به تلویزیون  تاثیر می‌گذارد دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون شما بیشترین تاثیر را در  دکوراسیون داخلی و چیدمان اتاق نشیمنتان دارد. امروزه با پیشرفت صنعت  دکوراسیون و معماری داخلی تزیین دیوار پشت تلویزیون به یکی از پر تنوع‌ترین  تزیینات مورد استفاده در منزل تبدبل شده است.با هم در این مطلب از مجله دلتا نمونه‌هایی از جدیدترین مدل دیزاین دیوار پشت تلویزیون به اختصار توضیح می‌دهیم.

تزیینات پشت تلویزیون با روش های جالب

تزیین دیوار

یکی از انواع روش‌های ساده برای چیدمان دیوار پشت تلویزیون استفاده از قاب عکس و یا تابلوهایی است که به صورت متقارن روی دیوار نصب شده‌اند این روش تزیین برای خانه‌های کوچک آپارتمانی مناسب و ایده آل است و در عین زیبایی نیازمند صرف هزینه کمی است.

انتخاب رنگی برای دیوار پشت تلویزیون

دکوراسیون دیوار

انتخاب  رنگی مناسب نیز می‌تواند برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون ایده کاربردی و  کم هزینه‌ای باشد. شما می‌توانید از رنگ‌های روشن و قوی برای رنگ آمیزی  دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید و فضایی متفاوت را در این قسمت از  دکوراسیون سالن پذیرایی ایجاد کنید.

استفاده از کنسول

تزیین دیوار

 

روش دیگر برای تزیین کردن پشت تلویزیون استفاده از یک کنسول با قفسه‌ها و کمد است که در این مدل تزیین اغلب وسط کنسول تو رفتگی برای  نصب تلویزیون وجود دارد و اطراف تلویزیون نیز قفسه‌هایی نصب می‌شود که شما  می توانید از این قفسه‌ها برای قرار دادن وسایل تزیینی و دکوری استفاده  کنید و در قسمت پایینی کنسول نیز فضایی برای قرار دادن وسایل پخش کننده در  نظر گرفته می‌شود. برخی از کنسول‌ها به صورت سرتاسری برای دیوار پشت  تلویزیون طراحی می‌شوند که این مدل کنسول‌ها کم هزینه‌تر هستند و برای  خانه‌های آپارتمانی کوچک می‌توانند انتخابی مناسب باشند.

استفاده از سنگ و آجر برای دکوراسیونی مدرن

چیدمان دیوار پشت تلویزیون

برای چیدمان دیوار پشت تلویزیون همچنین می‌توانید از دیوار سنگی و یا دیوار آجری استفاده کنید که این مدل تزیین برای خانه‌ها با دکوراسیون کلاسیک و یا  مدرن مناسب است توجه داشته باشید که دیوار آجری و یا سنگی پشت تلویزیون به  فضای سالن پذیرایی صمیمت و گرما می‌بخشد و شما می‌توانید به غیر از سنگ و  آجر از سنگ‌های آنتیک نیز برای دیزاین پشت تلویزیون استفاده کنید.

همچنین بخوانید:

چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می‌دهد 

چیدمان نشیمن با روش‌های آسان 

فضای مدرن و خلاقانه در خانه با پارتیشن بندی 

هوشمندانه از تمام فضای خانه خود استفاده کنیم 

دکوری‌های ساده برای اتاق نشیمن 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: