چند وسیله دکوراتیو ساده که خانه را مجلل خواهد کرد
نوشته شده توسط : مجله دلتا

بودن  بعضی وسایل در خانه نه فقط باعث زیباتر شدن آن می‌شود؛ بلکه می‌تواند آن را  مجلل کند. این وسایل همان‌هایی هستند که ارزش هنری زیادی دارند و به دلیل  همین متفاوت بودن، می‌توانند خانه‌ای با شکوه برایتان بسازند.

چیدمان خانه ساده و شیک

اگر به دنبال این هستید که یک چیدمان خانه ساده و شیک داشته باشید و از دیدنش لذت ببرید، تهیه وسایلی که در این مقاله از مجله دلتا راجع به آن‌ها می‌خوانید، شما را به هدفتان خواهد رساند. می‌توانید با توجه به بودجه‌تان سراغ هر کدام یا تمام این گزینه‌ها بروید.

فرش را دست کم نگیرید

چیدمان خانه

یکی از بهترین وسایلی که می‌توانید با اضافه کردن آن به محیط خانه‌تان، فضایی مجلل و شیک به وجود بیاورید، فرش است. فرش مثل یک تابلوی زمینی عمل می‌کند که می‌تواند دنیایی از نقش و  نگار را به محیط خانه اضافه کند؛ نقش و نگارهایی که نماینده سلیقه صاحب  خانه هستند.

مبلمان استیل و کلاسیک

دکوراسیون خانه

 بهترین  مدل برای چیدمان خانه ساده و شیک، مبلمان استیل است. یکی دیگر از نکاتی که  خوب است به آن دقت کنید، داشتن کنده‌کاری‌های زیبا روی مبلمان، میز ناهار  خوری یا حتی تخت خواب است که ناخود آگاه احساس شیک بودن را بیشتر به خودتان  و مهمان‌هایتان انتقال خواهید داد.

کدام ظروف مجلل هستند؟

خانه لوکس

شاید برایتان جالب باشد بدانید، ظروفی که در خانه و آشپزخانه‌تان  به کار می‌برید، نقشی اساسی در چیدمان خانه ساده و شیک ایفا می‌کنند. در  چیدمان خانه ساده و شیک معمولا ظروف مجلل را شامل ظروف نقره، مس و کریستال  است؛ اما با توجه به اینکه ظروف نقره هزینه زیادی به خودشان اختصاص می‌دهند  در این وضعیت از روش‌های زیر کمک بگیرید:

  • انتخاب ظروف سیلور: ظروف سیلور یکی از بهترین جایگزین‌ها برای ظرف‌های نقره کلاسیک هستند.
  • توجه  به رنگ‌ها: به خاطر داشته باشید استفاده از رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و  ترکیب آن‌ها با رنگ سفید، می‌تواند ظروف شما را مجلل و رویایی کند.
  • ظروف کریستالی: اگر بودجه‌ای که برای خرید ظرف کریستالی در نظر گرفته‌اید، زیاد نیست، ظرفی بخرید که در مرکز توجه واقع شود.

توجه به انواع اکسسوری‌ها

چیدمان خانه

اکسسوری  یا لوازم تزیینی در ایجاد محیط زیبای خانه نقش پر رنگی ایفا می‌کند. به  همین دلیل توصیه می‌کنیم به جای خرید چند قطعه لوازم دکوری معمولی، پولتان  را صرف خرید یک قطعه وسیله دکوری خاص و زیبا کرده و سعی کنید در هر شرایطی  هارمونی را رعایت کنید.

استفاده از وسایل قدیمی

چیدمان خانه ساده و شیک

معمولا  در هر خانه‌ای وسیله‌ای قدیمی پیدا می‌شود که به مرور زمان ارزش مادی و  معنوی بیشتری پیدا کرده است؛ اما بسیاری به جای اینکه این وسایل را در معرض  دید قرار دهند، آن‌ها را در نقاط کور دکوراسیون خانه می‌گذارند. چنانچه  قصد خرید وسیله‌ای را دارید که عتیقه است یا در حال حاضر یک شی قدیمی با ارزش در منزلتان دارید، سعی کنید آن را  به مرکز توجه تبدیل کنید و چیدمان خانه ساده و شیک را برای خود داشته  باشید.

همچنین بخوانید:

اصول قدیمی چیدمان را فراموش کنید 

قوانین پهن کردن فرش 

تغییر دکوراسیون بدون هزینه 

تناسب بین مبل، فرش، پرده در دکوراسیون 

ایده‌هایی برای چیدمان مبلمان نیم‌ست 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: